خانه  :: اساتید  :: اخبار

آغاز طرح سنجش و پایش سلامت جسمانی اعضای هیات علمی و کارکنان(آقاو خانم)
دانشگاه زنجان از روز شنبه مورخ 29 خرداد 1400 توسط مدیریت تربیت بدنی دانشگاه



اطلاعیه شماره 1 مرکز تندرستی و پایش سلامت مدیریت تربیت بدنی دانشگاه زنجان

کارمند/هیات علمی گرامی دانشگاه زنجان سلام:

با توجه به اهمیت تندرستی و سلامت کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه طی رایزنی­های صورت گرفته و طرح مسئله در شورای ورزش دانشگاه با حضور ریاست محترم دانشگاه و سایر اعضای محترم و تصویب طرح مذکور به اطلاع می رساند مرکز تندرستی و پایش سلامت مدیریت تربیت بدنی دانشگاه از روز شنبه 29 خرداد ماه فعالیت خود را در حوزه این طرح آغاز می نمایند.

لذا از کلیه همکاران دانشگاهی خواهشمند است جهت حضور در مرکز اول از طریق اتوماسیون اداری اقدام به تکمیل فرم های مربوطه که در بخش سامانه اتواسیون اداری (قسمت پایین صفحه ، سمت چپ صفحه، فرم های درخواست، معاونت دانشجویی- طرح پایش) قرار داده شده؛ نموده و پس از تایید و ارسال به کارشناس مسوول طرح مربوطه (سرکارخانم محمدی) جهت هماهنگی زمان حضور در مرکز با شماره داخلی 2324 تماس حاصل فرمایید. (زمان حضور کارشناسان ارزیابی در گروه آقایان از 29 خرداد لغایت 10 تیرماه و پس از آن کارشناسان ارزیابی ویژه گروه خانم ها در مرکز استقرار خواهند یافت) قابل ذکر می باشد این طرح با همکاری سرکارخانم دکتر یوزباشی و جناب آقای دکتر فدایی و تیم کارشناسان ارزیابی با مدیریت تربیت بدنی دانشگاه زنجان انجام خواهد پذیرفت.

به اطلاع می­رساند شرایط شرکت در طرح ارزیابی به صورت ذیل می­باشد و قبل از مراجعه به محل ارزیابی به موارد ذکر شده توجه نمایید:

*تکمیل پرسشنامه آمادگی فعالیت بدنی و رضایت­نامه و پرسشنامه پیوست و تحویل آن­ها از طریق سیستم اتوماسیون اداری به تیم ارزیابی

*پوشیدن لباس (آقایان شلوارک ورزشی، بانوان شلوارک و نیم تنه ورزشی) و کفش مناسب الزامی است.

*پیش از ارزیابی آزمودنی­ها فعاليت ورزشی نداشته باشند.

*سه ساعت از آخرین وعده غذایی گذشته باشد.

*مثانه تخلیه ‌شده و در حین آزمون هرگونه وسایل فلزی و جواهرات به همراه نداشته باشند.  

همچنین پوستر زیر برای آشنایی اولیه با مراحل ارزیابی تهیه گردیده است در صورت نیاز به سوال و اطلاعات بیشتر با شماره ذکر شده در بالا تماس حاصل نمایید.

1-ترکیب بدنی یا InBody  2-آزمون نیویورک  3-سنجش قد   4-تعادل    5-انعطاف    6-شنای مردانه  7- شنای سوئدی  8-دراز و نشست  9-قدرت  10- پله کویین 


ارسال شده در مورخه: 30-03-1400

آخرين اخبار با موضوع: مدیریت تربیت بدنی

مسابقات ورزش های فناورانه

ثبت نام مسابقات ورزش های فناورانه (26-01-1403)

   

آغاز ثبت نام مسابقات تنیس روی میز و دوومیدانی(دختر و پسر)

آغاز ثبت نام مسابقات تنیس روی میز و دوومیدانی(دختر و پسر) (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
مدیریت تربیت بدنی

اطلاعیه در خصوص اجاره اماکن ورزشی دانشگاه در بازه زمانی تابستان 1402