خانه  :: اساتید  :: اخبار

افتتاح، بهره‌برداری و بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه
اعضای هیأت رئیسه دانشگاه به همراه مدیران دانشگاه از پروژه‌های عمرانی بازدید و تعدادی از آنها را افتتاح نمودند



 

«گزارش افتتاح، بهره‌برداری و بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه توسط هیأت رئیسه »

در روز سه شنبه مورخ 1400.8.4 اعضای هیأت رئیسه دانشگاه به همراه مدیران دانشگاه از پروژه‌های عمرانی بازدید و تعدادی از آنها را افتتاح نموده و به مرحله بهره برداری رساندند.

  1. پروژه "مرکز نوآوری و فضای کار مشترک" در طی بازدید افتتاح گردید. این پروژه که تغییرکاربری فضای مخزن کتابخانه به مرکز نوآوری به وسعت 700 متر مربع می‌باشد، ابتدای سال 1399 توسط دفتر طرح‌های عمرانی طراحی و اجرا گردیده است. پس از توضیحات مدیر محترم مرکز رشد در رابطه با پروژه و قدردانی ایشان از کارکنان بخش های مختلف دانشگاه که در اجرای پروژه همکاری داشته اند، پذیرایی به عمل آمد.
  2. لابی ورودی سالن همایش‌های بین المللی غدیر افتتاح گردید. لابی ورودی شامل فضاهای خدماتی با  مساحتی بالغ بر 950 متر مربع با هزینه کرد 5/7 میلیارد تومان (بدون تجهیزات و مبلمان) در دو طبقه اجرا گردیده و نصب تجهیزات و جانمایی مبلمان در حال انجام می‌باشد. مدیر طرح‌های عمرانی در خصوص پروژه و سازه ویژه آن توضیحاتی ارائه نمودند.
  3. اعضای محترم هیأت رئیسه از گلخانه پژوهشی شماره 2 دانشگاه زنجان که با اعتبار 7 میلیارد تومان (بدون تجهیزات) در حال اجرا است، بازدید نمودند.
  4. از پروژه تکمیل طبق همکف مجموعه ورزشی با زیربنای 1150 متر مربع که از سال 1399 شروع گردیده و در پایان سال 1400 به بهره‌برداری خواهد رسید، بازدید شد. شایان ذکر است کل ساختمان در 3 طبقه و حدود 2060 مترمربع می‌باشد که طبقات زیرزمین و اول آن در سال‌های آتی اجرا خواهد شد.
  5. در رابطه با موضوع بازسازی و تکمیل تجهیزات مجتمع خوابگاهی پسران، ازخوابگاه شهید بابازاده که در سال 1399 بازسازی گردیده است بازدید به عمل آمد.
  6.  پروژه بازسازی ساختمان فاطمیه 6 و تغییر کاربری آن به مهمانسرا افتتاح گردید. این ساختمان جهت اقامت اساتید مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
  7. از ساختمان سالن غذاخوری و مطالعه دانشجویان دختر (روشنا) که با هزینه کرد 6 میلیارد تومان اجرا گردیده و در سال 1399 افتتاح شده است بازدید شد. همچنین سرور دسکتاپ مجازی در این ساختمان راه اندازی گردیده است.
  8. در رابطه با موضوع بازسازی و تکمیل تجهیزات مجتمع خوابگاهی خواهران پروژه بازسازی خوابگاه فاطمیه 1 که در سال 1399 آغاز شده و هم اکنون به بهره برداری رسیده است، بازدید به عمل آمد. در مجموع 7 بلوک خوابگاهی پسران و دختران با کمد و ... تجهیز شده است.
  9. پس از آن اعضای محترم در محل سلف مرکزی دانشگاه حاضر شدند و از دستگاه های مکانیزه پخت غذا بدون دخالت دست بازدیدکردند.
  10. در ادامه از پروژه مجتمع فناوری در ضلع جنوبی سایت دانشگاه بازدید شد. کارگاه های مجتمع فناوری در فضایی به مساحت 20000 مترمربع با زیربنای 1800 متر مربع (14واحد 125 مترمربعی) با اعتبار5 میلیارد تومان تا به امروز، احداث گردیده اند.
  11.  در این بازدید عملیات اجرایی تکمیل شبکه گازرسانی دانشگاه زنجان نیز آغاز گردید

عکس های باردید را در آلبوم تصاویر دانشگاه مشاهده نمایید.

 

 

;
ارسال شده در مورخه: 05-08-1400

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

دیدار و گفتگو با فرمانده سپاه استان زنجان

حضور هیات رئیسه دانشگاه زنجان در سپاه پاسداران انصارالمهدی استان زنجان (27-01-1403)

   

پیام نوروزی ریاست دانشگاه

فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد. (28-12-1402)

   

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصابات صورت گرفت. (26-12-1402)

   

درگذشت استاد مهدی پناهی

تسلیت درگذشت استاد فقید مهدی پناهی عضو هیات علمی گروه علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان (23-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان