خانه :: اساتید :: اخبار
فستیوال بین المللی ورزش های دانشگاهی روسیه
دانشجوی ملی پوش دانشگاه زنجان و دارنده مدال های طلا و نقره المپیادهای دانشجویی به اردو دعوت شد



برای شرکت در فستیوال بین المللی ورزش های دانشگاهی  روسیه حضور کاروان ورزشی دانشجویان ایران در 8 رشته در دو بخش دختران و پسران قطعی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، فستیوال بین المللی ورزش های دانشگاهی با حضور تیم های دانشگاهی از کشورهای عضو بریکس، سازمان همکاری های شانگهای و کشورهای مستقل مشترک المنافع در 14 رشته ورزشی در شهر یکاترینبورگ روسیه برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش بعد از ارزیابی و بررسی رشته‌هایی که قرار است در این فستیوال حضور داشته باشند، اعزام 8 رشته ورزشی در دو بخش دختران و پسران در هیات رئیسه به تصویب رسید.

با تصمیم هیأت رئیسه فدراسیون تیم‌های دانشجویی ایران در بخش پسران در رشته های والیبال، بسکتبال سه نفره، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، تنیس روی میز، بدمینتون، فوتسال و تکواندو در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

همچنین دختران در 5 رشته بسکتبال سه نفره، تنیس روی میز، بدمینتون، فوتسال و تکواندو به این رقابت ها اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است فستیوال بین المللی ورزش های دانشگاهی 28 مرداد الی 9 شهریور سال جاری به میزبانی کشور روسیه در شهر یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

در راستای این خبر دانشجوی دانشگاه زنجان سرکارخانم نسترن کرمی ، ملی پوش رشته ورزشی بدمینتون که طی سال های گذشته با همراهی تیم بدمینتون دانشگاه زنجان موفق به دریافت مدال طلا و نقره گردیده بود به اردوی تیم ملی اعزامی به این بازی ها راه یافت.

مدیریت تربیت بدنی برای این دانشجوی ارجمند آرزوی موفقیت و کسب سهمیه حضور در بازی ها را دارد.


ارسال شده در مورخه: 08-03-1402