1 |
ثبت نام از دانشجویان ورودی جدید |
در ماههای مهر و بهمن صورت می گیرد که به طور میانگین مشخصات 2600 تا 2700 نفر دانشجوی جدید در سامانه اتوماسیون تغذیه به ثبت میرسد. |
2 |
اعلام امارغذای هفتگی |
طبق صورتجلسه شورای دانشجویی دانشجویان میتوانند تا 72 ساعت قبل غذای خود را رزرو نمایند بنابراین امارگیری غذای هفتگی به صورت 72 ساعت قبل از سامانه تغذیه استخراج وبه سلف مرکزی جهت پخت و پز اعلام و امار هفتگی برای امضا به اداره تغذیه ارسال میشود . |
3 |
فروش ژتون میهمان |
طبق حواله درخواستی ژتون مورد نیاز از انبار تحویل و نسبت به فروش آن در سلف مرکزی و سلف مجتمع برادران انجام می پذیرد و مبالغ فروش حاصل از ژتون به حساب تغذیه واریز وفیشها به حسابداری و ته برگ به انبار تحویل داده میشود . |
4 |
گرفتن نسخه پشتیبان از سیستم |
همه روز برای حفظ اطلاعات سامانه تغذیه از سیستم اتوماسیون تغذیه یک فایل پشتیبان گرفته و ضمنا در یک فلش نیز ذخیره سازی و بایگانی میشود |
5 |
پیگیری و رفع قطعی خطوط شبکه دستگاههای تغذیه
|
در صورت قطع خطوط شبکه با دستگاه تغذیه ( ابتدا ضمن حضور در خوابگاه یا سلف و در صورت عدم رفع مشکل با واحد انفورماتیک معاونت دانشجویی و یا انفورماتیک دانشگاه تماس گرفته تا ایراد و قطعی شبکه بر طرف شود. |
6 |
پیگیری و رفع قطع شبکه شتاب |
در صورت قطع شبکه شتاب بانکی با پیگیرهای مستمر از واحدهای انفورماتیک بانک و مخابرات تا قطع شبکه شتاب بر طرف شود. |
7 |
اتوماسیون تغذیه سلف کارکنان |
با توجه به اینکه کارکنان و اساتید دانشگاه از سامانه تغذیه استفاده میکنند آمارغذای هفتگی سلف کارکنان به پیمانکارجهت پخت تحویل و اسامی کسانی که از سامانه تغذیه غذا رزرو کرده اند به حسابداری اعلام تا مبلغ ذکر شده از حقوق کارمندان کسر شود. |
8 |
افزایش اعتبار رایگان |
طبق صورت جلسه معاونت دانشجویی هر ساله به تعدادی از دانشجویان معرفی شده بصورت شارژ رایگان( با اخذ رسید شارژ رایگان) مبلغ بیست هزار تومان در هر سری مراجعه به کارت تغذیه افراد ذکر شده واریز میشود و رسیده اخذ شده به حسابداری تحویل داد ه میشود |
9 |
تنظیمات سیستم |
تنظیمات سیستم تغذیه که هر ماه یا سال تنظیم میشود که به خلاصه عبارتند از تنظیم سلف های مجاز برای استفاده ، تنظیم قیمت غذا که هر ساله توسط وزارت علوم اعلام میشود ، تنظیم ساعت سرو غذا ها و....... |
10 |
درج برنامه غذایی |
طبق برنامه ارسالی توسط اداره تغذیه بصورت ماهیانه در سامانه تغذیه درج میشود تا دانشجویان بتوانند غذای یک ماه خود را رزرو نمایند |
11 |
نظارت بر نحوه کار دستگاههای تغذیه |
که معمولا روزانه ما بین ساعت 11 تا 14 در سلف مرکزی حضور تا به عملکرد دستگاهها نظارت و در صورت مشکل آن را بر طرف شود |
12 |
راهنمایی و پاسخگویی به مراجعه کنندگان حضوری |
علت مراجعه بیشتر افراد عبارتند از : تغییر سلف خوابگاه ، تغییر رمز عبور سامانه تغذیه، مفقودی کارت غذا ، عدم اشنایی به رزرو و شارژ کارت تغذیه و ........ |
13 |
غیر فعال کردن کارت |
کارت تغذیه دانشجویانی که فارغ التحصیل ، انتقال یا درخواست کنندگان مرخصی تحصیلینموده اند غیر فعال می شود. |
14 |
تسویه با حسابداری |
که به صورت شش ماهه اول و شش ماه دوم با حسابداری تسویه حساب میشود |
15 |
انواع گزارشات |
در صورت درخواست گزارشات اعم از گزارشات غذایی ، آمار غذا و تعداد غذای خورده شده تهیه و ارائه میشود. |
16 |
نصب دستگاه تحویل غذا |
در صورت نیاز و به تشخیص رئیس اداره تغذیه در محل نصب و یا به مکان دیگری انتقال داد ه میشود |
17 |
خرابی دستگاهها تحویل غذا |
که بعد از تعویض دستگاه جهت تعمیر به شرکت جهان گستر در تهران ارسال و نیز پیگیری می گردد. |