شرح وظایف کلی اداره تغذیه |
![]() |
---|---|
|
عباس سلامت رئیس اداره تغذیه |
|
---|---|
1- انجام امورات مربوط به تنظیم قراردادهای طبخ و توزیع غذایی دانشجویی و سلف های مکمل. 2- هماهنگی ، نظارت و برنامه ریزی فروش فیش غذا از طریق سیستم اتوماسیون تغذیه. 3- نظارت بر عملکرد نیروهای شاغل در اداره تغذیه و نیز ارائه راهکارهایی جهت بهبود کارها. 4- دریافت و پاسخگویی به نامه ها ی رسیده و تهیه گزارشات و انجام مکاتبات مورد نیاز از طریق اتوماسیون اداری. 5- نظرسنجی با مشارکت شورای صنفی و تاثیر نتایج آن در تنظیم برنامه های غذایی سایر مسائل مربوطه . 6- برآورد تجهیزات مورد نیاز سلف سرویس ها و آشپز خانه ها و هماهنگی های لازم جهت خرید آنها. 7- پاسخ گویی به دانشجویان در خصوص موضوعات مربوط به تغذیه. 8- ارتباط و تعامل با ادارات تغذیه سایر دانشگاهها در جهت ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات تغذیه ای به دانشجویان. 9- برنامه ریزی جهت تهیه و سروغذادرتمامایام هفته (روزهای عادی و تعطیلات رسمی) در زمان امتحانات و ماه مبارک رمضان. 10- تنظیم و اجرای برنامهکاملا" ویژهومخصوصبرایماهمبارکرمضانو ایام امتحانات. 11- نظارت و رسیدگی به نحوه تقسیم و توزیع غذا و انجام کارهای مربوط به آن در سلف سرویسها. 12- نظارت بر کیفیت مواد غذایی خریداری شده و همچنین نظارت بر کمیت مواد مورد نیاز غذاها و در صورت لزوم اصلاح مقدار مصرف مواد غذایی جهت بهبود کیفیت و کمیت غذا. 13- نظارت بر عملکرد پیمانکاران سلف سرویس و سلف های مکمل. 14- بر آورد قیمتهای کارشناسی موضوعات مرتبط با تغذیه. 15- هماهنگی و اعلام نظر کارشناسی جهت انجام کارهای تاسیساتی و تعمیراتی سلف سرویس ها و آشپزخانه ها . 16- انعقاد قرارداد ، تنظیم برنامه غذایی وطبخ و توزیع غذا برای تمامی میهمانیها ، سمینارها ، کنفرانسها و المپیادهای ورزشی. 17- نظارت بر پرداخت حقوق پرسنل سلف سرويس واخذ لیست حقوق و لیست بیمه ماهیانه از پیمانکار 18- تهیه و تنظیم گزارشات و آماری بخش تغذیه (ارائه گزارش-پیش بینی بودجه تغذیه ،روند تغییر شاخصها و ....) 19- برنامه ریزی و ارائه غذا به قیمت تمام شده در ایام تابستان به تمامی دانشجویان وکارکنان در محل سلف سرویس. -لازم به توضیح اینکه در صورت لزوم در هر زمان از شبانه روز آماده حضور در دانشگاه و رفع هرگونه مشکلات پیش آمده می باشم |
بهمن محمدیاری کارشناس اداره تغذيه |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1- نظارت بر کیفیت طبخ غذا 2- نظارت بر انبار مواد غذایی و نگهداری مواد غذایی اولیه 3- نظارت بركيفيت کلیه مواد اوليه مصرفي خریداری شده جهت طبخ غذا. 4- نظارت مداوم و مستمر بر بهداشت آشپزخانه ها و سلف سرویس و همچنین نظارت بر بهداشت فردی پرسنل شاغل در سلف سرويسها. 5- بررسي بستهبندي مواد غذايي از نظر دارابودن برچسب مشخصات شامل:مارک ، مهر استاندارد –پروانه بهداشتی و ساخت- تاريخ توليد – تاريخ انقضاء- وزن و ...) قبل از ورود به انبار. 6- تهيه و تنظيم برنامه غذايي به صورت ماهيانه (چرخشي )با نظرات دانشجويان و سایر معیارها ی تغذیه ایبا مشارکت رئیس اداره تغذیه. 7- نظارت برنحوه سرو غذاها (صبحانه، ناهار، شام) به دانشجو از لحاظ رعايت بهداشت و كيفيت و كميت. 8- نظارت مستمر بر مواد غذايي موجود در انبارها و سردخانهها. 9- نظارت بر رعايت دقيق آناليز غذاها ودر صورت نیاز اصلاح الگوی مصرف آنها. 10- رسيدگي به انتقادات و پيشنهادات تغذیه ای دانشجويان و اعلام آن به رييس اداره تغذيه و پيمانكار طبخ و توزیع غذا. 11- تهيه و تنظيم قرارداد های اجاره فروشگاههاو بوفهها و برآورد قيمت كارشناسي با مشارکت رئیس اداره تغذیه. 12- نظارت مستمر بر وضعیت مواد غذایی و مسائل بهداشتی بوفه های گلستان و مجتمع خوابگاهی خواهران 13- انجام کلیه امورات مربوطه به سيستم اتوماسيون اداري از قبيل دريافت نامهها، تايپ، ثبت، اقدام، ارسال و بايگاني كليه مكاتبات مربوطه و تهيه گزارشهاي مورد نياز. 14- پيگيري نواقص سلف سرويس از قبيل قطعي آب، برق، خرابي تأسيسات و تجهیزات. 15- جمعآوری اطلاعات آماری مرتبط با فعالیتهای بخش تغذیه و بکارگیری نتایج در برنامهریزیهای آتي
|
یحیی فضلی - عسگر تروان کارشناسان سلف سرویس |
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|