خانه  :: اساتید  :: اخبار

قابل توجه پذيرفته شدگان رشته هاي نيمه متمركز
قابل توجه پذيرفته شدگان رشته هاي نيمه متمركز سال تحصیلی 95-94



رشته هاي تربيت بدني و علوم ورزشی بهمن 94

 

 ضمن تبريك و خير مقدم براي شما پذيرفته شدگان گرامي، زمان پذيرش اينترنتي از روز شنبه مورخ 10/11/94و پذيرش حضوري از طریق سامانه در زمان ثبت نام اینترنتی اعلام خواهد شد. محل تحویل مدارک  در اداره ثبت نام- ساختمان مرکزی  مي باشد و لازم به توضيح است كه ثبت نام اينترنتي الزامي است. ­­­

-         آدرس سامانه آموزش: http://golestan.znu.ac.ir  

-         نام عبور ورودیهای بهمن: شماره داوطلب +U942   ( مانند: U942205412 )

-         كلمه عبور: كد ملي: ( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

 بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مسير گزينه مربوطه:

منوي كاربري- آموزش - دانشجو - پذيرش غير حضوري دانشجويان-پذيرش غير حضوري دانشجوي جديدالورود

پس از ورود به سيستم فرم هاي مربوطه بايد با دقت كامل تكميل شده و برخي از مدارك مورد نياز Up load گردد. لازم است برخي از فرم ها و تعهدنامه ها حسب مورد توسط دانشجو چاپ گرديد، تكميل و امضا شده و به هنگام مراجعه حضوري به مسئول مربوطه تحويل گردد.

مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

1-          فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت

2-          فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه

3-          فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه

4-          فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي

5-          فايل اسكن شده از گواهي پيش دانشگاهي يا ديپلم نظام قديم یامدرک کاردانی

6-          فايل اسكن شده از ريزنمرات پیش دانشگاهی، يا ديپلم نظام قديم یامدرک کاردانی

7-          فايل اسكن شده از ريز نمرات سه ساله متوسطه

8-            فایل اسکن شده از گواهی سوم متوسطه

9-          فايل اسكن شده از رسيد تائيديه پيش دانشگاهي

توضيح: (حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif مي باشد)

 

مراحل انجام ثبت نام در سايت:

1-      تعيين وضيعت نظام وظيفه  و تكميل فرم نظام وظيفه براي افرادي كه از معافيت تحصيلي استفاده خواهند كرد.

2-      تكميل فرم‌هاي مربوطه و تأييد آن‌ها با زدن دكمه "اعمال تغييرات"

3-       Up load فايل‌هاي اسكن شده.

4-      چاپ فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشي(شماره 1 و 5 يا 4 يا مناطق محروم ...).و تحويل فرم‌هاي امضا شده به هنگام مراجعه حضوري

5-       چاپ ساير فرم‌ها حسب مورد (بر حسب نحوه پذيرش دانشجو) و تحويل فرم‌هاي تكميل شده به هنگام مراجعه حضوري (فرم اطلاعات دانشجو وابستگان – مشخصات كامل دانشجو)

مدارك مورد نياز جهت ثبت نام حضوري:

1-     به همراه داشتن اصل شناسنامه و اصل كارت ملي الزامي و اجباري مي‌باشد.

2-     يك عدد پوشه (روي پوشه با خط خوانا و درشت نام و نام خانوادگي، رشته پذيرفته شده، دوره و شماره دانشجو قيد گردد.)

3-     ارائه اصل ريز نمرات پيش دانشگاهي يا ديپلم نظام قديم.یاکاردانی.  

4-     ارائه اصل يا موقت  مدرك پيش دانشگاهي يا ديپلم نظام قديم یامدرک کاردانی

5-      ارائه اصل مدرك يا موقت سوم متوسطه.

6-      ارائه اصل ريز نمرات سه ساله متوسطه.  

  

*تذكر : لطفاً از مدارك دبيرستاني خود به تعداد كافي كپي تهيه و نزد خود نگهداري نمائيد. ضمناً افراديكه در نيمسال اول 94 بصورت متمركز در دانشگاهها پذيرفته شده باشند با داشتن كارت دانشجويي يا گواهي اشتغال به تحصيل، ارائه تصوير مدارك فوق الذكر كافيست و نيازي به اصل مدرك نمي باشد و اداره ثبت نام بعد از پذيرش آنان براي انتقال پرونده ايشان از دانشگاه قبلي اقدام خواهد كرد.

8-     ارائه فرم‌هاي تعهد بر حسب مورد (فرم 1-4 يا 5 – مناطق محروم)

9-     ارائه رسيد درخواست تائیدیه پیش دانشگاهی از اداره پست

10-    ارائه مدارك  نظام وظيفه ( 1- ارائه كارت پايان خدمت يا معافيت براي آندسته از برادراينكه كارت دارند. 2-  تكميل فرم درخواست معافيت تحصيلي{ ازواحد نظام وظیفه} 3- تكميل و ارائه فرم ترخيص مخصوص برادرانيكه در حين خدمت هستند. 4-  ارائه برگه انصراف از تحصيل و مدارك مربوط به معافيت تحصيلي از دانشگاه قبلي براي برادرانيكه قبلا دانشجو بودند و انصراف داده اند به مسئول نظام وظيفه.

توجه:

دانشجويان محترم لطفاً فايلهاي زير را كه به امور دانشجويان (ارائه تسهيلات رفاهي- خوابگاه- وامهاي دانشجويي- تربيت بدني) و ايثارگران مي باشد را دانلود نموده و حسب نياز خود آن را پر نموده و در روز تحويل مدارك به مسئول مربوطه تحويل نمائيد.

لازم به توضيح است همراه داشتن كليه مدارك فوق الذكر الزامي مي باشد. در صورت ناقص بودن از ثبت نام شما عزيزان معذور خواهيم شد.

                                                                                 اداره ثبت نام دانشگاه زنجان

 

دانشجویان گرامی رشته تربیت بدنی لطفا بعد از ثبت نام اینترنتی و قبل از ثبت نام حضوری به گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی مراجعه نمائید و برگه تائیدیه سلامت و مجوز ثبت‌نام را از مدیر محترم گروه دریافت نمائید. (دانشکده علوم انسانی- ساختمان مدیریت- گروه علوم ورزشی)

دانشجوی گرامی لطفا مراحل زیر را پس از ثبت نام حضوری انجام دهید:

1-     واحد صدور کارت (طبقه همکف ساختمان مرکزی)

2-     امور دانشجویان (امور رفاهی وام تغذیه خوابگاه مشاوره تربیت بدنی)(سمت دانشکده کشاورزی سالن ورزشی برادران- ساختمان امور دانشجویان)      

توجه:  انتخاب واحد این ترم توسط آموزش دانشکده انجام می گیرد.وشروع کلاسها از24/11/94میباشد.


ارسال شده در مورخه: 7-11-1394

آخرين اخبار با موضوع: معاونت آموزشی

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان برگزار می کند:

کارگاه پرورش قارچ دکمه ای خوراکی (04-02-1403)

   

اطلاعیه آموزشی

در خصوص میهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی دولتی و غیر دولتی (01-02-1403)

   

اطلاعیه آموزشی

در خصوص عدم برگزاری ساعت اول کلاس های روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 بدلیل انجام اعمال شب بیست و سوم ماه رمضان (14-01-1403)

   

اطلاعیه آموزشی

اطلاعیه آموزشی( در خصوص نحوه دریافت گواهینامه موقت پایان تحصیلات) (14-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی 1402