خانه  :: اساتید  :: اخبار

قابل توجه پذيرفته شدگان تكميل ظرفيت مقطع كارشناسي 1396
قابل توجه پذيرفته شدگان تكميل ظرفيت مقطع كارشناسي 1396



 

 قابل توجه پذيرفته شدگان مرحله تكميل ظرفيت ونيمه متمركز آزمون سراسري در مقطع كارشناسي

 

ضمن تبريك و خير مقدم براي شما پذيرفته شدگان گرامي، زمان پذيرش اينترنتي از روز پنجشنبه مورخ 5/11/96  شروع خواهد شد. لازم به توضيح است كه ثبت نام اينترنتي الزامي است. تاریخ مراجعه حضوری و تحویل مدارک شما به دانشگاه از روز سه شنبه مورخ 10/11/1396 لغایت  چهارشنبه 11/11/1396 در محل دانشکده علوم انسانی (سالن مطالعه) خواهد بود.(لطفاً با انجام ثبت نام اینترنتی و در زمان اعلام شده ، جهت تحویل مدارک به دانشگاه مراجعه فرمایید.)

-  آدرس سامانه آموزش: http://golestan.znu.ac.ir  

-  نام عبور ورودیهای بهمن (نیمه متمرکز): شماره داوطلب + U962 ( مانند: U96205412)         

-  نام عبور ورودیهای بهمن (تکمیل ظرفیت): شماره داوطلب + U962 ( مانند: U96205412 )       

-  كلمه عبور: كد ملي: ( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مسير گزينه مربوطه:

منوي كاربري =آموزش=دانشجو=پذيرش غير حضوري دانشجويان=پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود

در صورت بروز مشکل به شماره تلفنهای 02433052695-02433052596-02433052376-02433052605 تماس حاصل فرمائید 

مدارك لازم قبل و بعد از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

ü      فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت

ü      فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه (ارائه اصل شناسنامه در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه

ü      فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي (در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن نمایید)

ü      فايل اسكن شده از گواهي پيش دانشگاهي يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فايل اسكن شده از ريزنمرات پیش دانشگاهی يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فایل اسکن شده مدرک کاردانی پیوسته فنی برای کسانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند

ü      فايل اسكن شده از ريز نمرات سه ساله متوسطه (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فایل اسکن شده از گواهی سه ساله متوسطه (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فايل اسكن شده از رسيد تائيديه پيش دانشگاهي

ü      مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)

ü      چاپ ساير فرم‌ها حسب مورد (بر حسب نحوه پذيرش دانشجو) و تحويل فرم‌هاي تكميل شده به هنگام مراجعه حضوري (فرم اطلاعات دانشجو  و وابستگان – مشخصات كامل دانشجو)

ü      واریز مبلغ 5.000.000 ریال (پنج میلیون ریال)به صورت علی الحساب برای دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ورودی مهر و بهمن بصورت online از طریق سامانه گلستان

ü      ارائه مدارك  نظام وظيفه ( 1- ارائه كارت پايان خدمت يا معافيت براي آندسته که دارای کارت میباشند. 2- تكميل   و ارائه فرم ترخيص مخصوص آقایانی که در حين خدمت هستند. 3-  ارائه برگه انصراف از تحصيل و مدارك مربوط به معافيت تحصيلي از دانشگاه قبلي براي آقایانی که  قبلا دانشجو بودند و انصراف داده اند و تحویل به مسئول نظام وظيفه بهنگام ثبت نام حضوری)

تذکر:

1-      لازم به ذکر است در صورت انصراف به هیچ عنوان مبلغ واریزی مسترد نمی گردد).

2-      حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد)

3-      لطفاً از مدارك دبيرستاني خود به تعداد كافي كپي تهيه و نزد خود نگهداري نمائيد.

توجه : آندسته از پذیرفته شدگانی که در نیمسال قبل دانشجوی یکی از دانشگاههای سراسری بودند ، لازم است با تصویر مدارک دبیرستانی اقدام به ثبت نام اینترنتی نمایند و در زمان ثبت نام حضوری نامه ای جهت ارسال پرونده از دانشگاه زنجان دریافت نمایند.

دانشجویان دانشگاههای آزاد ابتدا از دانشگاه محل تحصیل خود  انصراف داده و با اصل مدارک اقدام به ثبت نام نمایند. 

مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت)

ضمن تبريك و خيرمقدم و آرزوی موفقیت برای شما پذيرفته شده گرامي، موارد زیر را به اطلاع می رساند

1-      جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام  اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

2-      آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایت http://dorm.znu.ac.ir مراجعه نمایند. جهت اخذ اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید

3-      برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایت http://food.znu.ac.ir مراجعه فرمائید (فایل راهنما)

4-      جهت استفاده از امکانات بهداری دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.

 مدارک مورد نیاز ستاد شاهد و ایثارگران (در صورت شامل بودن در زمان مراجعه حضوری به همراه داشته باشید.)

 


 


 


ارسال شده در مورخه: 4-11-1396

آخرين اخبار با موضوع: معاونت آموزشی

اطلاعیه آموزشی

در خصوص عدم برگزاری ساعت اول کلاس های روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 بدلیل انجام اعمال شب بیست و سوم ماه رمضان (14-01-1403)

   

اطلاعیه آموزشی

اطلاعیه آموزشی( در خصوص نحوه دریافت گواهینامه موقت پایان تحصیلات) (14-01-1403)

   

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402 (26-12-1402)

   

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان برگزار می کند:

فراخوان طراحی لوگو (آرم) (13-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی 1402