قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد 98-97
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد 98-97
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد 1397
ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز پنج شنبه 15-6-97 تا دوشنبه 19-6-97 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی می گردد.از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع و از روز شنبه مورخ 24-06-1397 بر اساس برنامه ارائه شده در کلاسها حضور به هم رسانید.
لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)استفاده فرمائید.
( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)
- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir
- نام عبور : شماره داوطلبي + U971
- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شمارهشناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)
بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.
پس از ورود به سيستم فرمهاي مربوطه بايد با دقت كامل، تكميل شده و برخي از مدارك مورد نياز بارگذاری (Upload) گردد.
مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:
1- فايل اسكن شده از مدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)
2- فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه
3- فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه
4- فايل اسكن شده از كارت ملي
5- فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي یا
1-1-پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی ( لیسانس ) با محتوای فرم شماره 2 را بارگذاری نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید می باشد.
6- مشاهده فرم های تعهد مختص هر دانشجو (مشاهده فرم تعهد و تایید آن توسط دانشجو)
توضيح : (حداكثر ظرفيت فايلهاي اسكن شده ميبايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)
مراحل انجام ثبتنام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :
1- تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)
2- تكميل فرمهاي مربوطه و تأييد آنها با زدن دكمه "اعمال تغييرات"
3- بارگذاری Upload فايلهاي اسكن شده
4- ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو
5- واريز مبلغ ده میلیون ريال معادل یک میلیون تومان به صورت عليالحساب براي دانشجويان نوبت دوم به صورت online از طریق سامانه آموزشی
6- انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیر حضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام می باشد)
7- مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو
*شماره های تماس جهت پاسخگوئی به شرح ذیل می باشد. لطفا جهت راهنمایی فقط از شماره های اعلام شده در ساعات اداری از 8 تا 15.30 استفاده گردد.
ردیف |
نام همکار |
شماره تماس |
|
دانشکده علوم |
|||
1 |
سرکار خانم بهرام لوئیان |
|
33054092-024 |
2 |
سرکار خانم پرویزی |
|
33052536-024 |
3 |
سرکار خانم غیورنمین |
|
33052536-024 |
4 |
سرکار خانم موسوی |
|
33054077-024 |
دانشکده علوم انسانی |
|||
5 |
سرکار خانم باقری |
گروه روانشناسی |
33054181-024 |
6 |
سرکار خانم حق گوئی |
گروه زبان خارجه و جغرافیا |
33054104-0241 |
7 |
سرکار خانم بیات |
گروه مدیریت |
33054195-024 |
8 |
سرکارخانم عبدی |
گروه فلسفه و تاریخ |
33054099-024 |
9 |
سرکار خانم جعفری |
گروه علوم ورزشی |
33054105-024 |
10 |
جناب آقای صدیقیان |
گروه زبان و ادبیات فارسی |
33054106-024 |
دانشکده کشاورزی |
|||
11 |
سرکار خانم خالقی |
|
33054533-024 |
دانشکده مهندسی |
|||
12 |
جناب آقای بیات |
|
33052511-024 |
لازم به توضیح است کارشناسان فقط در روزهای شنبه 17-06-1397 و یکشنبه 18-6-1397 و دوشنبه 19-6-1397 آماده پاسخگوئی می باشند.
مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت و مشاوره)
1- جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.
2- آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایتhttp://dorm.znu.ac.ir مراجعه نمایند.برای اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه رزرو و فایل راهنمای برنامه اینجا را کلیک کنید
3- برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایتfood.znu.ac.ir مراجعه فرمائید جهت اخذ اطلاعات بیشتر و فایل راهنما اینجا را کلیک کنید
4- جهت تکمیل کارنامه سلامت جسمhttps://portal.saorg.ir/physicalhealth و استفاده از امکانات مرکز بهداشت و درمان دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.
5- جهت تکمیل فرم کارنامه سلامت روان به لینک http://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در لینک و تکمیل فرم مربوطه از خروجی اطلاعات سلامت روان خود پرینت گرفته و تا اواسط آبان ماه برگه خروجی چاپ شده خود را به مرکز بهداشت روان و مشاوره دانشجویی دانشگاه ارائه نمایید. جهت اخذ اطلاعات بیشتر و فایل راهنما اینجا را کلیک کنید
معاونت آموزشی