خانه  :: اساتید  :: اخبار

مراحل ثبت نام ورودی های محترم مقاطع کاردانی و کارشناسی 1397
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کاردانی و کارشناسی 1397



زمان ثبت نام با تاخیر روز سه شنبه مورخ 1396/07/27 از ساعت 08:00 الی 13:00 می باشد.

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کاردانی و کارشناسی 1397

ضمن تبريك و خير مقدم براي شما پذيرفته شدگان گرامي، پذيرش اينترنتي از روز پنجشنبه مورخ 22/6/1397  شروع خواهد شد. لازم به توضيح است كه ثبت نام اينترنتي الزامي است. تاریخ مراجعه حضوری و تحویل مدارک شما به دانشگاه توسط سامانه آموزش به هنگام ثبت نام اینترنتی تعیین و توسط سامانه اعلام خواهد شد. محل ثبت نام حضوری  کتابخانه مرکزی دانشگاه خواهد بود.(لطفاً با انجام ثبت نام اینترنتی و در زمان اعلام شده توسط سیستم ، جهت تحویل مدارک به دانشگاه مراجعه فرمایید.)

آدرس کتابخانه مرکزی : دانشگاه زنجان - بلوار دانش، میدان شهدای دانشگاه ، خیابان دانشجو ، خیابان اشراق ، خیابان فرهنگ ، کتابخانه مرکزی . نقشه محل ثبت نام را از اینجا دانلود کنید.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)استفاده فرمائید.

آدرس سایت : http://golestan.znu.ac.ir

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

-  نام عبور ورودیهای مهر: شماره داوطلب +K971    ( مانند: 97105412 K  )

-  نام عبور ورودیهای بهمن: شماره داوطلب + K972 ( مانند: 97205412 K )

-  كلمه عبور: كد ملي: ( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مدارك لازم قبل و بعد از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

*      فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت

*      فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه (ارائه اصل شناسنامه در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

*      فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه

*     فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي (در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن نمایید)

*      فايل اسكن شده از گواهي پيش دانشگاهي يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

*      فايل اسكن شده از ريزنمرات پیش دانشگاهی يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

*      فایل اسکن شده مدرک کاردانی پیوسته فنی برای کسانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند

*      فايل اسكن شده از ريز نمرات سه ساله متوسطه (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

*      فایل اسکن شده از گواهی سه ساله متوسطه (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

*      فايل اسكن شده از رسيد تائيديه پيش دانشگاهي

*      مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)

*      چاپ ساير فرم‌ها حسب مورد (بر حسب نحوه پذيرش دانشجو) و تحويل فرم‌هاي تكميل شده به هنگام مراجعه حضوري (فرم اطلاعات دانشجو  و وابستگان – مشخصات كامل دانشجو)

*      واریز مبلغ 5.000.000 ریال (پنج میلیون ریال)به صورت علی الحساب برای دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ورودی مهر و بهمن بصورت online از طریق سامانه گلستان

*      ارائه مدارك  نظام وظيفه ( 1- ارائه كارت پايان خدمت يا معافيت براي آندسته که دارای کارت میباشند. 2- تكميل   و ارائه فرم ترخيص مخصوص آقایانی که در حين خدمت هستند. 3-  ارائه برگه انصراف از تحصيل و مدارك مربوط به معافيت تحصيلي از دانشگاه قبلي براي آقایانی که  قبلا دانشجو بودند و انصراف داده اند و تحویل به مسئول نظام وظيفه بهنگام ثبت نام حضوری)

* توجه : تکمیل فرم " اعلام آخرین وضعیت تحصیلی دانش آموزان"  برای کلیه پذیرفته شدگان پسربه جز کسانی که کارت پایان خدمت و معافیت دائم دارند الزامی می باشد لازم به ذکر می باشد پذیرفته شدگان این فرم را می بایست از دبیرستان محل تحصیل خود دریافت نموده و درموقع ثبت نام به واحد نظام وظیفه جهت صدور معافیت تحصیلی جدید ارائه دهند.

نمونه فرم نظام وظیفه را از اینجا دریافت نمایید.

دریافت فایلهای مربوط به دانشجویان ایثارگر را از اینجا دریافت کنید.

تذکر:

1-      لازم به ذکر است در صورت انصراف به هیچ عنوان مبلغ واریزی مسترد نمی گردد).

2-      حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد)

3-      لطفاً از مدارك دبيرستاني خود به تعداد كافي كپي تهيه و نزد خود نگهداري نمائيد.

 

مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت  و مشاوره)

ضمن تبريك و خيرمقدم و آرزوی موفقیت برای شما پذيرفته شده گرامي، موارد زیر را به اطلاع می رساند

1-      جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام  اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

2- آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایتhttp://dorm.znu.ac.ir مراجعه نمایند.برای اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه رزرو و فایل راهنمای برنامه اینجا را کلیک کنید

3- برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایتfood.znu.ac.ir  مراجعه فرمائید جهت اخذ اطلاعات بیشتر و فایل راهنما اینجا  را کلیک کنید

 4- جهت تکمیل کارنامه سلامت جسمhttps://portal.saorg.ir/physicalhealth و استفاده از امکانات مرکز بهداشت و درمان  دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.

5- جهت تکمیل فرم کارنامه سلامت روان به لینک http://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در لینک و تکمیل فرم مربوطه از خروجی اطلاعات سلامت روان خود پرینت گرفته و تا اواسط آبان ماه برگه خروجی چاپ شده خود را به مرکز بهداشت روان و مشاوره دانشجویی دانشگاه ارائه نمایید. جهت اخذ اطلاعات بیشتر و فایل راهنما اینجا  را کلیک کنید


ارسال شده در مورخه: 21-06-1397

آخرين اخبار با موضوع: معاونت آموزشی

پذيرش بدون آزمون (استعدادهاي درخشان)

پذيرش بدون آزمون در مقاطع تحصيلات تكميلي (استعداد هاي درخشان)

   

اعلام زمان مصاحبه مرحله ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری

اطلاعیه دانشگاه زنجان در خصوص مرحله ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1397

   

نقل و انتقال و مهمانی وزارت علوم برای سال تحصیلی 98-97

اطلاعیه نقل و انتقال و مهمانی وزارت علوم برای سال تحصیلی 98-97

   

درخواست همکاری در پنجمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی سال 1397

درخواست همکاری در پنجمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی سال 1397

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت آموزشی

مراحل ثبت نام ورودی های محترم مقاطع کاردانی و کارشناسی 1397