خانه  :: اساتید  :: اخبار

اطلاعیه آموزشی شماره یک
اطلاعیه آموزشی شماره یک - نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399



اطلاعیه شماره 1 نیمسال اول 1400-1399

با سلام خدمت اساتید، دانشجویان و کارکنان با آرزوی سلامتی و تندرستی برای دانشگاهیان محترم:

 با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، نظر به شرایط خاص ادامه شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامتی دانشگاهیان عزیز، موارد و فرایندهای لازم برای شروع و ادامه هر چه بهتر نیمسال جدید بصورت زیر اعلام می گردد.

  • با تشکر و قدردانی از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه بابت همراهی و هم دلی برای گذر از شرایط جدید و سخت ترم قبل و با استفاده از تجربه ارزشمند حاصل از آن،  تقویت زیرساختهای سخت افزاری و نرم افرازی، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب، آموزش همه دست اندرکاران به ضرورتی انکار ناپذیر تبدیل شده است.
  • انتظار می رود اعضای محترم  هیات علمی اهتمام لازم برای  1-  تهیه محتوای الکترونیکی مناسب و سازگار با روش مجازی 2- تشویق و ایجاد انگیزه یادگیری و کسب مهارت های علمی توسط دانشجویان 3-  ارزیابی مستمر در طول ترم تحصیلی و عدم اتکا به امتحان آخر ترم 4- ارزیابی و بازخورد مناسب فعالیتهای کلاسی به  دانشجویان ، بعمل اورند. موارد مذکور نقش تعیین کننده ای در موفقیت آموزش به روش مجازی دارد.
  • بر طبق ابلاغ و تاکید مکرر وزارت علوم و مصوبه جلسه هیات رئیسه دانشگاه با حضور روسای دانشکده ها،  در شرایط فعلی حضور اعضای هیات علمی در دانشگاه جهت انجام فعالیتهای آموزشی و پژوهشی الزامی است. برگزاری کلاسها و تدریس بصورت مجازی از طریق IP های دانشگاه ضروری است . شرایط تدریس مجازی برای اساتید مدعو از طریق آموزش دانشکده ها اطلاع رسانی خواهد شد.
  1. طبق تقویم آموزشی مصوب شورای دانشگاه انتخاب واحد دانشجویان بر اساس زمانبندی اعلام شده، از روز شنبه 15 شهریور انجام و کلاسها از تاریخ 29 شهریور برای دانشجویان جاری مقطع کارشناسی شروع خواهد بود.
  2. ثبت نام، انتخاب واحد و نحوه برنامه ریزی آموزشی برای دانشجویان جدید الورود مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا بعد از اعلام نتایج آزمونها و مشخص شدن زمان شروع کلاسهای آنها، در زمان مقرر اعلام خواهد شد.
  3. برگزاری کلاسهای آموزشی تا صدور مجوزهای لازم از طرف ستاد کرونا و وزارت عتف برای برگزاری حضوری کلاسها، بصورت آنلاین خواهد بود. به محض عادی شدن شرایط و صدور مجوزهای لازم، ادامه کلاسها به صورت حضوری خواهد شد.
  4. برنامه ریزی آموزشی و انتخاب واحد همانند سنوات قبل در سامانه گلستان می باشد. بعد از انتخاب واحد توسط دانشجویان و قبل از شروع کلاسها، برنامه دروس به سامانه آموزش الکترونیکی انتقال می یابد. با توجه به اینکه امکان حذف و اضافه در سامانه الکترونیکی برای دانشجویان وجود ندارد، تغییرات مربوط به حذف و اضافه در سامانه الکترونیکی با مشکلات بسیاری همراه است. از دانشجویان عزیز اکیدا در خواست می گردد که  انتخاب واحد خود را با دقت کامل انجام دهند و حتی الامکان درسی برای حذف و یا اضافه باقی نگذارند. در شرایط  آموزش به روش مجازی، عملا حذف و اضافه امکان پذیر نیست.
  5. برنامه ریزی اسکان در خوابگاهها  برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا ورودی 98 و قبل از آن که به فعالیت های پژوهشی مشغول هستند در حوزه معاونت دانشجویی در حال انجام است و این دانشجویان با رعایت پروتکل های بهداشتی در دانشگاه جهت فعالیت های پژوهشی حضور خواهند داشت.
  6. برگزاری جلسه دفاعیه کارشناسی ارشد و دکترا با حضور دانشجو، استادان راهنما و داوران خواهد بود. داوران خارج از استان می توانند بصورت مجازی در جلسه دفاعیه شرکت نمایند.  موارد کاملا استثنایی از قبیل بیماری و غیره با هماهنگی آموزش دانشکده و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تصمیم گیری خواهد شد.
  7.  امور مربوط به فارغ التحصیلی دانشجویان، امتحان دروس معرفی به استاد، تسویه حساب و سایر امور آموزشی بصورت الکترونیکی امکان پذیر است.

                                                                                                               آموزش دانشگاه


ارسال شده در مورخه: 13-06-1399

آخرين اخبار با موضوع: معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402 (26-12-1402)

   

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان برگزار می کند:

فراخوان طراحی لوگو (آرم) (13-12-1402)

   

پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد

پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد (10-11-1402)

   

کارگاه آموزشی تلقیح مصنوعی به روش لاپاراسکوپی در گوسفند و بز

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان با همکاری گروه علوم دامی و شرکت آرژان ویرا برگزار می کند: (16-10-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی 1402