خانه  :: اساتید  :: اخبار

صندوق نیکوکاری منّا
صندوق نیکوکاری منّا دانشگاه زنجان افتتاح شد



صندوق نیکوکاری منّا دانشگاه زنجان با هدف هدایت کمک های مومنانه و ارتقاء سطح مشارکت های دانشگاهیان در فعالیت های خیرخواهانه افتتاح گردید.

صندوق نیکوکاری منّا دانشگاه زنجان در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر استمرار کمک مومنانه و رزمایش مواسات و حضور مستمر جامعه دانشگاهی در این امر خیرخواهانه به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان و با مشارکت کمیته امدام امام خمینی(ره) راه اندازی شده و دوشنبه 26 بهمن با حضور آقای دکتر برقراری، قائم مقام مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور؛ آقای صفری، رئیس کمیته امداد استان زنجان؛ آقای محمدی، رئیس کمیته امداد شهرستان زنجان، هیئت امنای مرکز نیکوکاری منُا و مسئولین استانی و دانشگاهی افتتاج شد.

این صندوق با هدف ساماندهی و هدایت های کمک های مومنانه و خیرخواهانه دانشگاهیان و همچنین ارتقاء سطح مشارکت های انسان دوستانه، درصدد است تا با شناسایی خیرین و نیکوکاران دانشگاه، برنامه ریزی برای شناسایی و ایجاد ارتباط با نیازمندان، به ارائه خدمت به نیازمندان بر اساس ساز و کار اولویت بندی شده بپردازد.

اعضای هیئت موسس و هیات امناء صندوق عبارتند از:

۱-  حجت الاسلام و المسلمین علی قره داغی(مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان)

۲-  جناب آقای دکتر جمال داودی

۳ - جناب آقای دکتر عباسعلی زمانی

4- جناب آقای احسان حریری

5- جناب آقای صمد بهنام

6 - سرکار خانم حبیبه خانمحمدی

دانشگاهیانی محترم که به هر عنوان کمک های غیرنقدی دارند می توانند جهت اطلاع بیشتر با شماره 09120821976 (آقای بهنام) تماس حاصل فرمایند.

مرکز نیکوکاری منا دانشگاه زنجان به شماره ثبتی ۵۶۱۷، شماره حساب عمومی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با کد شناسه ۸۸۰۸۳۲۷۶۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۲۰۲۷8، بنام مرکز نیکوکاری منا دانشگاه زنجان. آماده دریافت کمک های نقدی و سرمایه ای شما دانشگاهیان محترم به منظور حصول وظایف محوله می باشد.

امیدواریم با همدلی و تلاش های نیک اندیشانه اساتید، دانشجویان، کارکنان و فارغ التحصیلان دانشگاه زنجان در مرکز نیکوکاری منا، بتوانیم سطح مشارکت های مردمی برای کمک به نیازمندان را ارتقاء بخشیم.

جهت مشاهده تصاویر کلیک نمایید


ارسال شده در مورخه: 29-11-1399

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

رسا، جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور

ویزه اساتید، کارکنان و دانشجویان (28-01-1403)

   

دوره فرهنگی-تفریحی حامیم

ویزه فعالین و علاقه مندان فعالیت های فرهنگی (26-01-1403)

   

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در حمایت از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف