خانه  :: اساتید  :: اخبار

اطلاعیه آموزشی آغاز ترم اول 1401 – 1400
اطلاعیه آموزشی آغاز ترم اول 1401 – 1400



با تبریک آغاز سالتحصیلی جدید به همه دانشگاهیان و آرزوی صحت و سلامتی برای شما عزیزان و خانواده محترتان

با توجه به شرایط فعلی حاصل از ادامه همه گیری ویروس و مصوبات ستاد ملی کرونا و تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر اولویت سلامتی دانشگاهیان، شروع کلاسهای ترم اول 1401-1400 بصورت مجازی بوده و در ادامه با توجه به شرایط در مورد تبدیل کلاسها به حضوری و یا ادامه آموزش مجازی تصمیمات مقتضی اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به یادآوری است که تداوم  فعالیتهای پژوهشی دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی با حضور آنها و اساتید محترم همانند قبل خواهد بود.

1-     بر اساس تقویم آموزشی کلاسهای ترم جدید از روز شنبه 27/6/1400 برای دانشجویان جاری و دانشجویان مقطع دکترای ورودی جدید شروع می شود و کلاسهای دانشجویان جدید مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بعد از اعلام نتایج آزمونها و طی مراحل ثبت نام اعلام خواهد شد.

2-     سامانه آموزش مجازی جدید با هدف ارتقای کیفیت در پلتفرم ادوب کانکت با همکاری واحد انفورماتیک دانشگاه با ادرس    lms.znu.ac.ir  راه اندازی شده و در ترم جدید مورد استفاده قرار خواهد گرفت

3-     کلمه کاربری و رمز عبور برای اساتید بترتیب کد استادی و کد ملی و برای دانشجویان کلمه کاربری شماره دانشجویی و رمز عبور کد ملی می باشد

4-     برای استفاده کامل از امکانات سامانه، اساتید و دانشجویان از اپلیکیش استفاده نمایند. ( این اپلیکیش از آیکون آموزش الکترونیکی در سایت معاونت آموزشی دانشگاه قابل دریافت است)

5-     کیفیت آموزش مجازی علاوه بر پلتفرم مورد استفاده،  به زیرساخت اینترنت کشور، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کاربران، تنظیمات دستگاه مورد استفاده، سرعت و پهنای باند، کارشناسان آموزش دیده، سازگاری اجتماعی و هم فکری و همدلی مجموعه نیز بستگی دارد  انتظار افزایش کیفیت  خارج از امکانات واقعی و بدون توجه به محدودیت ها معقول و مطلوب نیست.

6-      در سامانه جدید زمان بندی کلاسها مشابه سامانه قبل وجود ندارد. برگزاری کلاسها توسط اساتید و شرکت دانشجویان بر طبق برنامه ریزی موجود در سامانه گلستان خواهد بود. رعایت زمان بندی موجود در سامانه گلستان در تشکیل کلاسها برای جلوگیری از تداخل و سایر مشکلات الزامی و ضروری است.

7-     ضبط کلاسها و پایان جلسات با اساتید است دقت لازم در این مورد بعمل آید بهتر است به دانشجویان یادآوری شود که اول هر جلسه به این نکته مهم اشاره کنند.

 

آموزش دانشگاه

 

 


ارسال شده در مورخه: 26-06-1400

آخرين اخبار با موضوع: معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402 (26-12-1402)

   

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان برگزار می کند:

فراخوان طراحی لوگو (آرم) (13-12-1402)

   

پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد

پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد (10-11-1402)

   

کارگاه آموزشی تلقیح مصنوعی به روش لاپاراسکوپی در گوسفند و بز

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان با همکاری گروه علوم دامی و شرکت آرژان ویرا برگزار می کند: (16-10-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی 1402