قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد 98
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد 1398 (تکمیل ظرفیت)
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد 1398
ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز شنبه 09-09-98 تا دوشنبه 11-09-98 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی می گردد.
تبصره1: آندسته از پذیرفته شدگانی که در نیمسال جاری در دانشگاه دیگر مشغول به تحصیل می باشند لازم است جهت انجام مکاتبات اداری روزهای یکشنبه 10-09-98 لغایت دوشنبه 11-09-98 بصورت حضوری به واحد تحصیلات تکمیلی واقع در ساختمان مرکزی طبقه همکف مراجعه نمایند.
تبصره 2: به اطلاع می رساند شروع به تحصیل کلیه پذیرفته شدگان از بهمن ماه 98 خواهد بود.
تبصره 3: دانشجویان ثبت نام کرده و پذیرش نهایی شده می بایست در روزهای یکشنبه 13/11/98 لغایت سه شنبه 15/11/98 جهت انتخاب واحد به گروه و دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.
لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)استفاده فرمائید.
( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)
- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir
- نام عبور : شماره داوطلبي + A982
- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شمارهشناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)
بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.
پس از ورود به سيستم فرمهاي مربوطه بايد با دقت كامل، تكميل شده و برخي از مدارك مورد نياز بارگذاری (Upload) گردد.
مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:
1- فايل اسكن شده ازمدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)
2- فايل اسكن شده ازصفحه اول شناسنامه
3- فايل اسكن شده ازصفحه توضيحات شناسنامه درصورت داشتن توضيحات
4- فايل اسكن شده ازكارت ملي
5- فايل اسكن شده ازمدرك كارشناسي یا
1-5- پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی ( لیسانس ) با محتوای فرم شماره 2 پیوست را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید می باشد.
-2-5- پذیرفته شدگانی که ترم آخر دوره کارشناسی بوده و تا تاریخ 1398/06/31 دانش آموخته می گردند لازم است فرم تعهد شماره 3 را تکمیل نموده و در سامانه بارگذاری نمایند.
6- مشاهده فرمهای تعهد مختص هردانشجو(مشاهده فرم تعهد و تایید آن توسط دانشجو)
7- تعيين نياز يا عدم نياز به خوابگاه صرفاً جهت بررسي تعداد متقاضي (اعلام نياز تعهدي براي دانشگاه ايجاد نميكند)
توضيح : (حداكثر ظرفيت فايلهاي اسكن شده ميبايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)
مراحل انجام ثبتنام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :
1- تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)
2- تكميل فرمهاي مربوطه وتأييدآنها بازدن دكمه "اعمال تغييرات"
3- بارگذاریUploadفايلهاي اسكن شده
4- ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو
5- واريزمبلغ ده میلیون ريال معادل یک میلیون تومان به صورت عليالحساب براي دانشجويان نوبت دوم به صورت online از طریق سامانه آموزشی
6- انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیرحضوری وچاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام میباشد)
7- مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو
8- قابل توجه دانشجویان فارغ التحصیل شده از دانشگاه گیلان به اطلاع می رساند جهت درخواست تائیدیه تحصیلی مقطع قبلی خود از تاریخ 1-10-98 لغایت 30-11-98 به واحد تحصیلات تکمیلی واقع در ساختمان مرکزی مراجعه نمایند.
9- جهت تحویل اصل مدرک تحصیلی مقطع قبلی خود لازم است به صورت حضوری از اول دی تا پایان بهمن ماه 98 به واحد تحصیلات تکمیلی واقع در ساختمان مرکزی مراجعه شود.
*شماره های تماس جهت پاسخگوئی به شرح ذیل می باشد. لطفا جهت راهنمایی فقط از شماره های اعلام شده از روز شنبه مورخ 09-09-98 لغایت 12-09-98 در ساعات اداری از 8:30 صبح تا 12 و از ساعت 13:30 تا 00؛15 استفاده گردد.
ردیف |
نام همکار |
شماره تماس |
|
تحصیلات تکمیلی |
|||
1 |
سرکار خانم مرسلی |
دانشکده علوم و علوم انسانی |
33052507-024 |
2 |
سرکار خانم نهالی |
دانشکده کشاورزی و مهندسی |
33052735-024 |
مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت و مشاوره)
ضمن تبريك و خيرمقدم و آرزوی موفقیت برای شما پذيرفته شده گرامي، موارد زیر را به اطلاع می رساند
- جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.
- آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایتhttp://dorm.znu.ac.ir مراجعه نمایند. برای اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه رزرو فایل راهنمای برنامه اینجا را کلیک کنید.
- برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایتfood.znu.ac.ir مراجعه فرمائید جهت اخذ اطلاعات بیشتر و دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.
- جهت تکمیل کارنامه سلامت جسمhttps://portal.saorg.ir/physicalhealth و استفاده از امکانات مرکز بهداشت و درمان دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.
- جهت تکمیل فرم کارنامه سلامت روان به لینک http://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در سایت و تکمیل فرم مربوطه از خروجی اطلاعات سلامت روان خود پرینت گرفته و تا اواسط مهر ماه برگه خروجی چاپ شده خود را به مرکز بهداشت روان و مشاوره دانشجویی دانشگاه ارائه نمایید. جهت اخذ اطلاعات بیشتر و فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.
قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402
معاونت آموزشی