خانه  :: اساتید  :: اخبار

سرپرست دانشگاه‌ زنجان منصوب شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر جلال بازرگان را به عنوان سرپرست دانشگاه زنجان منصوب کرد



به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر زلفی‌گل در این حکم خطاب به سرپرست جدید دانشگاه‌ آورده است؛ انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» بکار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر سید محسن نجفیان رئیس سابق دانشگاه زنجان در مدت تصدی این مسئولیت‌ قدردانی کرد.

 

دکتر جلال بازرگان (زاده زنجان _ ۱۳۴۵)، دانشیار گروه مهندسی عمران دانشگاه زنجان می باشد وی کارشناسی خود را در رشته مهندسی عمران آب و کارشناسی ارشد و دکتری سازه‌های هیدرولیکی در هر سه مقطع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر اخذ نموده است.

ایشان ضمن تدریس از سال 1374، راهنمایی 52 پایان‎‌نامه دانشجوی کارشناسی ارشد و 7 رساله دکتری و همچنین چهار طرح پژوهشی با تألیف 116 مقاله در مجلات پژوهشی و کنفرانس‌های داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.

دکتر بازرگان در کنار طراحی و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های هیدرولیکی، راهبردی تخصصی مهندسی رودخانه و مصالح متخلخل، در طراحی، نظارت و بررسی بیش از 140 طرح مهندسی آب اعم از سدها و طرح‌های انتقال و منابع کشور فعالیت و همکاری داشته است.

نامبرده همزمان با عضویت در بسیج اساتید و مسئولیت آن در دانشگاه زنجان و کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، سوابق اجرایی همچون معاونت آموزشی دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان، نماینده وزیر علوم در هیأت نظارت بر فعالیت‌های تشکل‌های دانشگاهی دولت نهم و دهم دانشگاه زنجان، عضو هیأت انتظامی اعضای هیأت علمی و عضو کمیسیون تخصصی دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان را تجربه نموده‌اند.

 

;
ارسال شده در مورخه: 22-09-1400

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

حضور دانشگاه زنجان در نشست همکاری علمی دانشگاههای ایران با حوزه بریکس

با حضور دانشگاه زنجان، اولین نشست همکاری علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس برگزار شد. (04-02-1403)

   

دیدار و گفتگو با فرمانده سپاه استان زنجان

حضور هیات رئیسه دانشگاه زنجان در سپاه پاسداران انصارالمهدی استان زنجان (27-01-1403)

   

پیام نوروزی ریاست دانشگاه

فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد. (28-12-1402)

   

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصابات صورت گرفت. (26-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان