خانه  :: اساتید  :: اخبار

طرح توانمندسازی، مهارت افزایی و یادگیری تجربی
دانشجویان رشته‌های کشاورزی



پیرو پیگیری‌ها و درخواست‌های مکرر دانشجویان دانشکده کشاورزی برای دریافت زمین، به اطلاع دانشجویان عزیز می‌رساند که دانشکده کشاورزی با هدف توانمندسازی، مهارت‌افزایی، یادگیری تجربی، بهبود توان خوداشتغالی و کارآفرینی دانشجویان، در نظر دارد تا با بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های مزرعه آموزشی و پژوهشی بخش محدودی از اراضی کشاورزی دانشکده (معادل 3/5 هکتار) را با شرایط ویژه برای فصل زارعی جاری در قالب انعقاد عقد مشارکتی (مزارعه) به دانشجویان عزیز واگذار نماید. دانشجویان علاقمند می‌توانند ضمن توجه به شرایط عمومی ذیل در این خصوص اقدام نمایند:

  • دانشجویان متقاضی باید شاغل به تحصیل در یکی از مقاطع سه گانه رشته‌های کشاورزی دانشکده بوده و لذا  دانشجویان فارغ التحصیل و نیز دانشجویان با رشته‌های غیرکشاورزی نمی‌توانند در این طرح شرکت کنند.
  • واگذاری اراضی در قالب انعقاد عقد مشارکتی (مزارعه) دانشکده کشاورزی با گروهی از دانشجویان (حداقل 3  نفر) به مقدار هر گروه نیم هکتار زمین زراعی خواهد بود.
  • گروه‌های دانشجویی متقاضی دریافت زمین برای فصل زراعی جاری حداکثر تا مورخ 1401/02/24 لازم است طرح توجیهی کاشت خود را به دفتر دانشکده کشاورزی تحویل دهند.
  • طرح‌های کشت تقاضا شده دانشجویان بر اساس اولویت‌بندی در کمیته فنی مطرح و تصمیمات لازم در خصوص نوع و میزان محصولات کشت شده اتخاذ و به متقاضیان در اسرع وقت (حداکثر تا پایان وقت اداری 1401/02/28) اطلاع رسانی خواهد شد.

 

دانشجویان متقاضی جهت اطلاع از شرایط اختصاصی نحوه واگذاری زمین می توانند با دفتر دانشکده

آقای خدایی 33052348-024 تماس حاصل نمایند.


ارسال شده در مورخه: 17-02-1401

آخرين اخبار با موضوع: دانشکده کشاورزی

بزرگداشت استاد مهدی پناهی

مراسم گرامیداشت " استاد " مهربان و دلسوز گروه مهندسی آب "اقای دکتر مهدی پناهی" (26-01-1403)

   

درخواست کاردانشجویی برای واحد گلخانه آموزشی دانشکده کشاورزی

دانشجویان علاقمند به همکاری ترجیحا ارشد یا دکتری، با شماره تلفن 09109990910 آقای موسوی، تماس حاصل نمایند. (20-01-1403)

   

اطلاعیه طرح توانمندسازی، مهارت افزایی و یادگیری تجربی

پیرو اجرای موفقیت‌آمیز طرح توانمندسازی، مهارت افزایی، یادگیری تجربی در سال‌های گذشته، به اطلاع دانشجویان . . . (29-11-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دانشکده کشاورزی

اولین رویداد خدمات برون دانشگاهی و انتقال دانش