خانه  :: اساتید  :: اخبار

قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد(استعدادهای درخشان)
قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد (استعدادهای درخشان) سال تحصیلی 1402-1401



قابل توجه پذیرفته شدگان بدون آزمون (استعداد درخشان) مقطع کارشناسی ارشد 1401

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز شنبه مورخ 1401/07/02لغایت چهارشنبه مورخ 1402/07/06 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام اولیه به صورت اینترنتی انجام می پذیرد، لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد. بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه، در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی، سپس از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع گردید. لازم به توضیح است زمان مراجعه حضوری جهت تحویل اصل مدارک پس از اتمام پذیرش غیر حضوری توسط سامانه آموزشی اعلام خواهد شد.

توجه:

  • جهت دریافت فایل راهنمای  پذیرش اینترنتی اینجا  را انتخاب نمایید.
  • ترجیحا از مرورگر (Internet Explorer) یا (chrome) استفاده فرمائید.
  • آدرس سامانه آموزشی :   http://golestan.znu.ac.ir
  • حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد
  • نام عبور: شماره داوطلب U011+      مانند (U01105412 )
  • كلمه عبور: كد ملي( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

 

مدارك لازم جهت پذيرش اينترنتي:

  • فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت دائم يا برگه اعزام به خدمت یا معافیت تحصیلی(ویژه آقایان)

توضیح : آندسته از دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند ، لازم است (در صورت نداشتن کد سخا) حضوری جهت دریافت کد به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و سپس برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی به آدرس http://epolice.ir مراجعه نمایند. جهت دریافت فیلم راهنما اینجا  را انتخاب نمائید.

  • فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه 
  • فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه
  • فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي.

توضیح : در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن و بارگذاری  نمایید.

  • ارائه کد رهگیری برای  تائيديه تحصیلی مدرک قبلی دانشگاهی

توضیح: لازم است دانشجو جهت دریافت کد تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی به آدرس http://estelam.msrt.ir  مراجعه نموده و پس از تکمیل اطلاعات، کد رهگیری اعلام شده را دریافت و در قسمت مربوطه در سامانه آموزشی پذیرش غیرحضوری(طبق فایل راهنما) ثبت نمایند.

  • فايل اسكن شده ازمدرك كارشناسي

مدرک بارگذاری شده حتما دارای معدل فارغ التحصیلی باشد، در غیر این صورت ریزنمرات فارغ التحصیلی نیز بارگذاری گردد.

در صورت داشتن مدرک کارشناسی ناپیوسته ، اسکن مدرک کاردانی الزامی می باشد.

نکته : پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد نمی باشند، لازم است فرم تعهد تحویل مدارک را از اینجا دریافت نموده و در قسمت مدرک کارشناسی ارشد بارگذاری نمایند. و در موعد مقرر به دانشگاه تحویل نمایند.

  • مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)

توجه:

  • زمان مراجعه و تحویل اصل مدارک پس از اتمام پذیرش غیر حضوری توسط سامانه آموزشی اعلام خواهد شد. جهت دریافت مدارکی که در زمان مراجعه حضوری بایستی به دانشگاه تحویل داده شود  اینجا را کلیک نمایید.
  • شروع کلاسها طبق تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 از روز یکشنبه مورخه 27/06/1401 خواهد بود.
  • پس از پذیرش نهایی نام کاربری شماره دانشجویی و کلمه عبور به کد ملی تغییر می یابد. 

 

جهت دریافت اطلاعیه های مربوط به حوزه  معاونت دانشجویی اینجا را انتخاب نمائید.

فایل مربوط به معرفی موزیکال دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

فایل مربوط به سرود دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

فایل مربوط به معرفی دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

مدارک لازم جهت تحویل به دفتر استعدادهای درخشان

فرم تکمیل شده صلاحیت عمومی (از اینجا دانلود کنید)

راهنمای تکمیل فرم صلاحیت عمومی

مواردي كه قبل از وارد كردن اطلاعات، بایستی رعایت شود :

  1. داوطلبان بايستي در تكميل اطلاعات محل تحصيل، نكات ذيل را دقيقاً رعايت نمايند

1-1: عنوان محل تحصيل را بصورت دقيق تكميل نموده و فقط به ذكر نام دانشگاه یا مؤسسه اكتفا ننمایند.

2-1:  آدرس محل تحصيل را بصورت كامل و دقيق تكميل نمايند. به عنوان مثال در خصوص آدرس دانشگاه زنجان ، بلوار دانشگاه صندوق پستی 313 

  1. داوطلبان بايستي صداقت را در تكميل فرم رعايت نمايند، تكميل اطلاعات بصورت ناقص منجر به " تأخير" در اعلام نتيجه و ارسال اطلاعات نادرست، غلط و خلاف واقعيت، ممكن است منجر به " ابطال نتيجه" شود

. **)بسيار مهم( نحوه ارسال مدارك : تمام مدارك ) فرم صلاحيت عمومی + مدارك مورد نياز( بايستي توسط دانشجو بصورت کاملا دقیق تكمیل و به دانشگاه تحويل داده شود تا دانشگاه مدارك دريافتي را به همراه نامه رسمی جهت بررسي صلاحیت عمومي به دبیرخانه هیأت مرکزي گزينش دانشجو ارسال نمايد.

تذكّر بسيار مهم: دبیرخانه هیأت مرکزي گزينش دانشجو به فرم مشخصاتي که بدون نامه رسمي دانشگاه و توسط دانشجو ارسال شود به هیچ عنوان ترتیب اثر نخواهد داد. *

 مدارك مورد نياز : الف( فرم صلاحيت عمومي )نسخه اصلي »همراه با الصاق عكس رنگي« (. ب( واريز مبلغ : 1190000 ريال) سال 1401

اطلاعات پرداخت به شرح ذيل است

 شماره کارت  6367-9570-2998-2282........................................... :

شماره حساب : .......................................4001021101007489  

شماره شبا: .................................. IR770100004001021101007489

شناسه پرداخت : ...........................294021174113560001135607480010

)ارائه اصل فيش پرداختی یا كپی رسيد دریافتی از دستگاه خودپرداز الزامی است( *پرداخت مبلغ فوق براي كليه مقاطع الزامی است* ج( كپي : 1 )صفحه اول شناسنامه ، 2 )كارت ملي ، 3 )در صورت اشتغال، ارسال كپي حكم كارگزيني.

 

کارشناسان از روز شنبه مورخ 02/07/1401 تا روز چهارشنبه مورخ 06/07/1401 از ساعت 08:30 الی 12:00 و 13:00 الی 15:30 آماده پاسخگوئی می باشد .

 


ارسال شده در مورخه: 02-07-1401

آخرين اخبار با موضوع: معاونت آموزشی

اطلاعیه آموزشی

در خصوص عدم برگزاری ساعت اول کلاس های روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 بدلیل انجام اعمال شب بیست و سوم ماه رمضان (14-01-1403)

   

اطلاعیه آموزشی

اطلاعیه آموزشی( در خصوص نحوه دریافت گواهینامه موقت پایان تحصیلات) (14-01-1403)

   

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402 (26-12-1402)

   

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان برگزار می کند:

فراخوان طراحی لوگو (آرم) (13-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی 1402