خانه  :: اساتید  :: اخبار

پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دوره کارشناسی ارشد
اطلاعیه دانشگاه زنجان در مورد پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دوره کارشناسی ارشد براي سال تحصیلی 1403 -140



اطلاعیه دانشگاه زنجان در مورد پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دوره کارشناسی ارشد براي سال تحصیلی 1403 -1402

 دانشگاه زنجان بر اساس آئین نامه "پذیرش بدون آزمون استعدادهاي درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد" وزارت علوم، تحقیقات و فناوري، از میان دانشجویان کارشناسی ورودي نیمسال اول 1398 که در 8 نیمسال فارغ التحصیل می شوند، دانشجویان کارشناسی ورودي 99 که در شش نیمسال فارغ التحصیل میشوند و دانشجویان دورشته اي ورودي 1397 که در 10 نیمسال فارغ التحصیل می شوند تعداد محدودي را بدون آزمون جهت ورود به دوره هاي کارشناسی ارشد می پذیرد.

توجه: پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

متقاضیان میبایست درخواست خود را به صورت الکترونیکی به همراه مدارك لازم از طریق اتصال به سامانه گلستان به آدرس :  golestan.znu.ac.ir  ارسال نمایند. بازه زمانی دریافت درخواست از روز 01/11/1401 تا روز 30/11/1401 خواهد بود. قابل توجه است که درخواستهاي دریافتی به غیر از درگاه مشخص شده بررسی نخواهند شد.

حداقل شرایط لازم جهت درخواست:

  1. دارا بودن صلاحیت­های عمومی داوطلبان
  2. گذراندن حداقل سه چهارم از واحدهاي دوره کارشناسی تا پایان نیمسال ششم تحصیلی
  3. براي دانشجویانی که در دوره کارشناسی پیوسته خود در دوره هاي فرعی (گذراندن واحدهاي درسی مازاد از سایر رشته ها) شرکت کرده اند، مدت مجاز حداکثر نه نیمسال تحصیلی است.
  4. براي دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته، مدت مجاز از ورود به رشته یا دانشگاه اول تا دانش آموختگی از رشته یا دانشگاه دوم، حداکثر 8 نیمسال است و مقایسه متقاضیان براي رتبه بندي و تعیین بیست درصد برتر با دانشجویان دانشگاهی انجام می شود که بیشترین واحد درسی خود را با آنها گذرانده اند

 

مدارك مورد نیاز:

  1. تکمیل اطلاعات درخواستی در سامانه گلستان
  2. بارگذاری تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی
  3. - تصوير گواهي (بیست درصد برتر در شش نيمسال) تاييد شده توسط دانشگاه محل تحصیل كارشناسي (فرم شماره 1 براي دانشجويان دانشگاه زنجان ((فرم باید به صورت تایپ شده ارسال شود)) و فرم شماره 2 براي دانشجويان ساير دانشگاهها((فرم باید به صورت تایپ شده و کامل در سربرگ دانشگاه باشد))
  4. آخرین کارنامه تحصیلی (ریزنمرات تا پایان نیمسال ششم) برای سایر دانشگاه ها
  5. واریز مبلغ750000 ریال (هفتاد و پنج هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان از طريق سامانه گلستان (قابل ذکر است مبلغ واریزی به هیچ وجه قابل استرداد نیست).

 

نکات مهم:

  1. در صورت احراز مغایرت اطلاعات وارد شده در سامانه با گواهیهاي ارائه شده و وجود هرگونه نقص در تکمیل فرم درخواست (مانند معدل، واحد گذرانده، رتبه و...) پرونده متقاضی از روند بررسی خارج می گردد.
  2. در بررسي مدارك داوطلب سایردانشگاه ها ضريب همترازي دانشگاه را اعمال خواهد شد.
  3. دانشجویان دانشگاه زنجان که بیشترین واحدهای خود را در سایر دانشگاهها به صورت مهمان گذرانده باشند مانند دانشجویان سایر دانشگاهها خواهند بود.(ضریب همترازی دانشگاه مربوطه اعمال می شود)
  4. دانشجويان مقطع كارشناسي ناپيوسته طبق آيين نامه مجاز به شركت در اين فراخوان نيستند.
  5. فرم‌ها بایستی به صورت تایپ شده، کامل و بدون خط خوردگی باشد و دانشجویان سایر دانشگاهها باید فرمها را در سربرگ دانشگاه مبدا تکمیل نمایند. توجه شود فرم هایی که به صورت دستی و یا ناقص تکمیل شود مورد بررسی قرار نمی گیرد.
  6. طبق شرایط اختصاصی دانشگاه پذیرش دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی ، پیام نور ، تربیت معلم ، علمی کاربردی و غیر انتفاعی با تایید و تشخیص گروه آموزشی مربوطه پس از انجام مصاحبه با داوطلبین خواهد بود.

جهت دریافت مدارک اینجا را انتخاب نمائید.

 

 


ارسال شده در مورخه: 01-11-1401

آخرين اخبار با موضوع: معاونت آموزشی

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان برگزار می کند:

کارگاه پرورش قارچ دکمه ای خوراکی (04-02-1403)

   

اطلاعیه آموزشی

در خصوص میهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی دولتی و غیر دولتی (01-02-1403)

   

اطلاعیه آموزشی

در خصوص عدم برگزاری ساعت اول کلاس های روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 بدلیل انجام اعمال شب بیست و سوم ماه رمضان (14-01-1403)

   

اطلاعیه آموزشی

اطلاعیه آموزشی( در خصوص نحوه دریافت گواهینامه موقت پایان تحصیلات) (14-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی 1402