ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند : شروع زمان پذیرش اینترنتی از روز پنجشنبه مورخ 13/11/1401 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام اولیه به صورت اینترنتی انجام می پذیرد، لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد. بدیهی است پس از تکمیل پذیرش لازم است اصل مدارک ثبت نامی به صورت حضوری از روز دوشنبه مورخ 17/11/1401 لغایت روز دوشنبه مورخ 24/11/1401 تحویل اداره ثبت نام واقع در سازمان مرکزی دانشگاه زنجان گردد.
جهت دریافت مدارکی که در روز ثبت نام و مراجعه حضوری بایستی به دانشگاه تحویل داده شود اینجا را کلیک نمایید.
توجه:
مدارك لازم جهت پذيرش اينترنتي:
توضیح : آندسته از دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند ، لازم است از طریق ثبت نام در سامانه http://epolice.ir اقدام نمایند. جهت دریافت فیلم راهنما اینجا را انتخاب نمائید.
توضیح : در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن و بارگذاری نمایید.
توضیح: لازم است دانشجو جهت دریافت کد تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی به آدرس http://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از تکمیل اطلاعات، کد رهگیری اعلام شده را دریافت و در قسمت مربوطه در سامانه آموزشی پذیرش غیرحضوری(طبق فایل راهنما) ثبت نمایند.
نکته: برای دانشجویان دارای مدرک کاردانی لازم است دانشجو جهت دریافت کد تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی به آدرس http://estelam.msrt.ir مراجعه نموده و پس از تکمیل اطلاعات، کد رهگیری اعلام شده را دریافت و در قسمت مربوطه در سامانه آموزشی پذیرش غیرحضوری ثبت نمایند.
مدارک مورد نیاز: در صورت حائز شرایط بودن یکی از بندهای زیر
مقطع کارشناسی پیوسته :
الف) در صورت داشتن مدرک پیش دانشگاهی :
ب) در صورت داشتن گواهی نظام 3-3-6 :
ج) در صورت داشتن کاردانی پیوسته :
تلفن های کارشناسان اداره ثبت نام:
تلفن کارشناس نظام وظیفه :
ادامه اخبار با موضوع معاونت آموزشی
به منظور ارائه خدمات بهتر، هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را با ما در میان بگذارید