خانه  :: اساتید  :: اخبار

قابل توجه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های بورسیه صنعتی
قابل توجه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های بورسیه صنعتی دانشگاه زنجان



 

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که رشته های بورسیه صنعتی دانشگاه زنجان را انتخاب نموده اند به اطلاع می رساند طبق نامه بنیاد نخبگان استان زنجان و بر اساس مفاد آئین نامه بورسیه صنعتی و طبق 3 برابر ظرفیت معرفی شدگان از سازمان سنجش آموزش کشور رتبه های  زیر 4000 در رشته ریاضی و 15000 در رشته تجربی به شرح جزئیات ذیل لازم است جهت مصاحبه در روز دوشنبه مورخ 27/06/1402 از ساعت 08:30 صبح با در دست داشتن مدارک لازم به دانشگاه زنجان ، دانشکده مهندسی ، ساختمان اداری ، طبقه دوم اتاق جلسات مراجعه نمایند. بدیهی است عدم حضور در زمان تعیین شده، به منزله انصراف از شرکت در رشته های بورسیه تحصیلی دانشگاه زنجان تلقی خواهد شد.

تذکر مهم: صرفا معرفی شدگان سه برابر ظرفیت با رتبه های کمتر از 4000 ریاضی و کمتر از 15000 تجربی برای مصاحبه مراجعه خواهند داشت. خارج از رتبه های ذکر شده از مراجعه خودداری نمایند.

لطفا مدارک ذیل را تهیه و در هنگام مراجعه برای انجام مصاحبه ارائه نمائید.

مدارک لازم برای مصاحبه :

  1. اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی
  2. مستندات مربوط به بومی بودن داوطلب
  3. اصل مدارک تحصیلی مقطع متوسطه شامل دیپلم یا گواهی تایید شده، پیش دانشگاهی، ریز نمرات سه ساله پیش دانشگاهی
  4. چاپ کارنامه قبولی در آزمون سراسری 1402
  5. چاپ فرم انتخاب رشته 1402
  6. تکمیل فرم خود اظهاری سلامت روان (جهت دریافت فرم مربوطه اینجا را انتخاب نمائید)
  7. اصل فیش واریز مبلغ 600،000 ریال (شصت هزار تومان) از بابت هزینه مصاحبه به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان به شماره شبا 090100004001086203022470 نزد بانک مرکزی به شماره شناسه 395086268126300000000000000005
  8. در صورت شرکت در دوره های آموزش زبان خارجی، ارائه گواهی در روز مصاحبه الزامی می باشد.
  9. در صورت کسب جوایز ملی و بین المللی معتبر، ارائه گواهی در روز مصاحبه الزامی می باشد.
  10. در صورت کسب مقام برتر در جشنواره ها، مسایقات و المپیادهای معتبر، ارائه گواهی در روز مصاحبه الزامی می باشد.

                   نکته 1 : جشنواره ها و مسابقات مورد تایید بنیاد نخبگان شامل جشنواره خوارزمی، جشنواره بین المللی خوارزمی، جشنواره     تحقیقاتی علم پزشکی رازی، جشنواره بین المللی فارابی، جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، جشنواره تحقیقات صنعتی سلمان فارسی نیروهای مسلح، مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران، مسابقه ملی فناوری نانو، المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، مجموعه رقابت های تخصصی فن آورد، مسابقات بین المللی کن ست ایران، جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و جشنواره حرکت می باشد.

                   نکته 2 : المپیادهای مورد تایید بنیاد ملی نخبگان شامل المپیادهای ادبی، اقتصاد و مدیریت، تفکر و کار آفرینی، جغرافیا، ریاضی، زیست شناسی،سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، شیمی، علوم زمین، علوم و فناوری نانو، فیزیک، کامپیوتر، نجوم و اختر فیزیک می باشد.

       11. در صورت شرکت در دوره های علمی و مهارتی معتبر مرتبط با رشته یا صنعت انتخابی، گواهی در روز مصاحبه الزامی می باشد.

تذکرات مهم

  1. معرفی متقاضیان به عنوان سه برابر ظرفیت از طرف سازمان سنجش به دانشگاه زنجان ، جهت انجام مصاحبه و گزینش، به منزله قبولی تلقی نمی گردد. در صورت موفقیت در مصاحبه و گزینش و تایید از سوی دانشگاه زنجان، گزینش علمی نهایی بر اساس ضوابط مربوطه و در نظر گرفتن اولویت های انتخابی داوطلب، توسط سازمان سنجش آموزش کشور صورت خواهد گرفت.
  2. حضور نیافتن در مهلت مقرر برای انجام مصاحبه به هر دلیل به منزله انصراف قطعی از تحصیل در رشته های بورسیه تحصیلی دانشگاه زنجان تلقی می گردد و مسئولیت آن نیز صرفاً بر عهده داوطلب خواهد بود.
  3. شیوه نامه و تعهد مربوط به رشته های بورسیه صنعتی به پیوست می باشد. لطفا قبل از مراجعه برای مصاحبه، حتما مطالعه نموده و با اطلاع و آگاهی کامل از آن مراجعه نمایید تا با مشکلات ناشی از عدم آگاهی از شرایط و مقررات رشته های بورسیه تحصیلی مواجه نگردید.
  4. انجام مصاحبه مجدد و یا تمدید مهلت اعلام شده تحت هیچ شرایطی امکانپذیر نیست.
  5. پس از اعلام نتایج مصاحبه به سازمان سنجش امکان انصراف از مصاحبه یا تغییر نتیجه مصاحبه به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد.
  6. چنانچه فردی با ارائه اطلاعات نادرست پذیرفته شود و یا متعاقب آن مشخص گردد که شرایط لازم را نداشته است در هر مرحله از ثبت نام، تحصیل و یا استخدام، قبولی وی لغو می گردد و حسب مورد مکلف به پرداخت خسارت های ناشی از آن خواهد بود.

 


ارسال شده در مورخه: 18-06-1402

آخرين اخبار با موضوع: معاونت آموزشی

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان برگزار می کند:

کارگاه پرورش قارچ دکمه ای خوراکی (04-02-1403)

   

اطلاعیه آموزشی

در خصوص میهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی دولتی و غیر دولتی (01-02-1403)

   

اطلاعیه آموزشی

در خصوص عدم برگزاری ساعت اول کلاس های روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 بدلیل انجام اعمال شب بیست و سوم ماه رمضان (14-01-1403)

   

اطلاعیه آموزشی

اطلاعیه آموزشی( در خصوص نحوه دریافت گواهینامه موقت پایان تحصیلات) (14-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی 1402