خانه  :: اساتید  :: اخبار

بیانیه دعوت
بیانیه دعوت دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان زنجان به حضور حداکثری در انتخابات



بیانیه دعوت دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان زنجان به حضور حداکثری در انتخابات

بسم الله الرحمن الرحیم

«مسئله انتخابات بسیار مهم است، بعضی ها مردم را ازانتخابات دلسرد می کنند. راه حل مشکلات انتخابات است. برای رفع آن بایستی در انتخابات شرکت کرد.»                                            مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی تبلوری تام از مشارکت جمعی در راستای اعتلای جامعه است و بر همه اقشار اجتماعی و به ویژه نخبگان فرض است تا نسبت به برگزاری انتخاباتی رشد دهنده که مسیر پویش حق را در جامعه اسلامی هموارتر می‌سازد، اهتمام ویژه داشته باشند. در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دشمنان با توطئه‌های مسموم خویش و با بهره‌گیری تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای، تلاش‌های گسترده در کم اهمیت جلوه دادن دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی دارند و مخالفان گفتمان انقلاب اسلامی، تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی، مردم را از مشارکت مؤثر در تعیین نماینده در تراز جامعه دینی و صفوف مستحکم آنان شکاف ایجاد کنند و در صدد ایجاد توطئه در این رزمایش سیاسی و اجتماعی می‌باشند.

در همین راستا دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان زنجان در مسیر حرکت نورانی انقلاب اسلامی به سمت تمدن نوین و در پاسخ به فرامین حکیمانه امامین انقلاب علاوه بر دعوت از جامعه دانشگاهی دانشگاه های استان زنجان برای حضور در عرصه سرنوشت ساز انتخابات پیش رو، درخواست دارد فرهیختگان دانشگاهی با مجاهدت و کوشش‌های بی‌دریغ و تواصی به حق در تبیین معیارهای انتخاب اصلح ، اهتمام لازم و روشنگری بایسته را داشته باشند و در این جهاد ارزشمند و مبارک، حضور با نشاط و عزتمندانه‌ای را به نمایش بگذارند.

و السَّلامُ عَلَی مَنِ اتّبَعَ الهُدَی

 

علی قره داغی

رئیس استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

در دانشگاه های استان زنجان


ارسال شده در مورخه: 09-12-1402

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

رسا، جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور

ویزه اساتید، کارکنان و دانشجویان (28-01-1403)

   

دوره فرهنگی-تفریحی حامیم

ویزه فعالین و علاقه مندان فعالیت های فرهنگی (26-01-1403)

   

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در حمایت از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف