ارتقای کارکنان
ارتقای کارکنان ویژه اعضای رسمی و پیمانی و قراردادی ( با مدارک تحصیلی فوق دیپلم به بالا )



                                                                  اطلاعیه

        باطلاع کلیه همکاران محترم عضو رسمی و پیمانی و قراردادی ( با مدارک تحصیلی فوق دیپلم به بالا ) میرساند؛ با توجه به کاهش یکسال از مدت توقف در جدول مندرج در ماده 24 آئین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی، خواهشمند است:
1-همکارانیکه در تاریخ (1403/07/01) استحقاق ارتقاء به رتبه بالاتر را دارند، جهت بررسی پرونده ارتقاء‌؛ نسبت به تحویل کلیه اسناد و مدارک مربوطه از فاصله زمانی 1402/07/01 لغایت 1402/12/01؛
2-همکارانیکه در تاریخ (1404/07/01) استحقاق ارتقاء به رتبه بالاتر را دارند؛ نسبت به تحویل کلیه اسناد و مدارک مربوطه از فاصله زمانی 1402/07/01 لغایت 1403/07/01؛  
به آقای حسنی (شماره تلفن 2827) تا تاریخ 1403/06/20 اقدام فرمایند. بدیهی است مسئولیت لحاظ ننمودن امتیازات جدید به دلیل عدم ارسال مستندات مربوطه در موعد مقرر به عهده همکاران خواهد بود.
مدارک لازم :
1-ارائه گواهیهای مربوط به عضویت در کمیته ها؛ کارگروه های تخصصی؛ کمسیونها؛ هیاتها و شوراهای مصوب و غیر مصوب
 (از تاریخ 1402/07/01 یا از تاریخ آخرین ارتقاء )
2-تکمیل فرم آموزش به همکاران ( درصورتی که در فرم قبلی کمتر از 3 نفر بوده باشد)
3-ارائه گواهی های مربوط به فعالیتهای علمی – پژوهشی و فرهنگی (از تاریخ 1402/07/01 یا از تاریخ آخرین ارتقاء) که مشمول مواردی است از قبیل : اکتشافات و اختراعات – انتشار مقالات در مجلات معتبر – ارائه مقالات در سمینارهای علمی - تالیف و ترجمه کتاب – ارائه طرحهای تحقیقاتی – ثبت اختراع و کارهای بدیع هنری – ارائه گزارشهای موردی (در قالب تدوین آیین نامه، دستورالعمل و ترسیم فرآیند انجام کار) – دریافت لوح تقدیر و تشویق – کسب عنوان عضو نمونه –  تعظیم شعائر اسلامی و مذهبی – مشارکت در فعالیتهای فرهنگی- اقدامات فناورانه (گزارش و اقدام خلاقانه متناسب با وظایف شغلی)
توضیحات :  
1-توسعه فردی و نتایج عملکرد با استفاده از فرمهای ارزشیابی امتیاز دهی خواهد شد.  
2-کلیه فرمهای مربوطه در فایل پیوست قابل دریافت می باشد.  
3-فرمهای دریافتی پس از تکمیل باید به تائید مراجع مربوطه برسد.

لینک دانلود فرم ارتقاء/files/uploaded/news-pic/editor_files/adm/files/111.pdf
 
 
مدیریت اداری و پشتیبانی


ارسال شده در مورخه: 11-06-1403
آخرين اخبار با موضوع: معاونت اداری-مالی


اطلاعیه به اطلاع همکران محترم دانشگاه میرساند:به دلیل هرس شاخه های در
اطلاعیه به اطلاع همکران محترم دانشگاه میرساند:به دلیل هرس شاخه های درختان زیر شبکه برق فشار قوی، برق واحد های


اطلاعیه ارزشیابی کارکنان
با توجه به ابلاغ آئین نامه جدید استخدامی اعضای غیر هیات علمی به تاریخ 1403/01/01


ارائه درخواست واحدهای دانشگاهی جهت تحویل پارتیشن‌های اضافی مرکز رشد
با عنایت به برچیدن پارتیشن‌های طبقه همکف مرکز رشد دانشگاه و نظر به سالم بودن و قابلیت نصب و استفاده مجدد

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت اداری-مالی

حسب مصوبه هیات امنای دانشگاه

ادامه اخبار با موضوع معاونت اداری-مالی


ارتباط با دانشگاه زنجان

به منظور ارائه خدمات بهتر، هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را با ما در میان بگذارید