اطلاعیه ارزشیابی کارکنان
با توجه به ابلاغ آئین نامه جدید استخدامی اعضای غیر هیات علمی به تاریخ 1403/01/01



اطلاعیه

ارزشیابی کارکنان

         با توجه به ابلاغ آئین نامه جدید استخدامی اعضای غیر هیات علمی در 1403/01/01 ، مقرر گردید ارزیابی کارکنان نیز به صورت سالیانه انجام شود.  بدینوسیله از کلیه همکاران محترم (اعضای غیر هیات علمی) دعوت می نماید که از تاریخ  1404/02/13 لغایت 1404/02/17  با مراجعه به آدرس erp.znu.ac.ir  و انتخاب حوزه سازمانی و کارتابل ارزشیابی کارکنان نسبت به ارسال فرم ارزیابی اقدام نمایند.

1- کارکنان گرامی پس از ورود به سامانه با انتخاب ارزشیابی کارکنان ( سال 1403 )  و انتخاب "مرحله بعد" و" تایید و ارسال" ، فرم ارزیابی خود را ارسال نمایند. ( در این مرحله خوداظهاری وجود ندارد و فرم به مدیر مستقیم ارسال  می گردد)

2-  مسئولین امور اداری دانشکده ها نسبت به ارسال فرم ارزیابی افرادی که فاقد دسترسی به سیستم می باشند و یا توانایی لازم را در این زمینه ندارند اقدام نمایند.

4- در حوزه معاونتها ارسال فرم افراد فاقد دسترسی به سیستم توسط روسای ادارات ومسئولین ذیربط هر واحد انجام پذیرد.

5-  مدیران مستقیم نسبت به ثبت نظر خود در مورد اعضای زیر مجموعه در کارتابل نامه - ارزیابی جدید کارکنان- فرم درخواست- سوالات ؛ نسبت به امتیاز دهی  و"ثبت کلی" امتیاز و سپس انتخاب "مرحله بعد" و" ارسال به مدیر مافوق " اقدام نمایند.

6- مدیران مافوق هر حوزه، نسبت به ثبت نظر خود در کارتابل نامه - ارزیابی جدید کارکنان- فرم درخواست- سوالات ؛ نسبت به امتیاز دهی  و"ثبت کلی" امتیاز و سپس انتخاب "مرحله بعد" و" تایید نهایی " اقدام نمایند.

از آنجایی که تمدید قرارداد عضو قراردادی و اخذ پایه ترفیع استحقاقی و امتیازهای مربوط به توسعه فردی و نتایج عملکردی در ارتقا رتبه کارکنان برای عضو رسمی، پیمانی و قراردادی متاثر از امتیاز ارزشیابی خواهد بود، لذا عواقب ناشی از عدم ارسال فرم ارزشیابی به عهده خود اعضاء می باشد.

همکاران در مورد سوالات خود با خانم حاتمی به شماره 2725 و خانم عبدالهی 2843 تماس حاصل نمایند.

اداره کارگزینی دانشگاه

 

 

 


ارسال شده در مورخه: 14-02-1404
آخرين اخبار با موضوع: معاونت اداری-مالی


اطلاعیه ارزشیابی کارکنان
با توجه به ابلاغ آئین نامه جدید استخدامی اعضای غیر هیات علمی به تاریخ 1403/01/01


ارائه درخواست واحدهای دانشگاهی جهت تحویل پارتیشن‌های اضافی مرکز رشد
با عنایت به برچیدن پارتیشن‌های طبقه همکف مرکز رشد دانشگاه و نظر به سالم بودن و قابلیت نصب و استفاده مجدد


شهریه
به اطلاع دانشجـویان محترم می رساند نسبت به تسویه حساب بـدهی شهریه تحصیلی اقدام نموده وبرای انتخاب واحد نیمسال

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت اداری-مالی

حسب مصوبه هیات امنای دانشگاه

ادامه اخبار با موضوع معاونت اداری-مالی


ارتباط با دانشگاه زنجان

به منظور ارائه خدمات بهتر، هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را با ما در میان بگذارید