خانه  :: اساتید  :: اخبار

فراخوان برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی
فراخوان برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی و دومین المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی



 

 

فراخوان برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی و دومین المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی

 

هدف جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی ترویج و توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن‌آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه‌های مختلف فن‌آفرینی است. اين جشنواره با محتوايي منحصر به فرد، ارديبهشت‌ماه هر سال، توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در دو بخش مسابقه‌اي و غير مسابقه‌اي برگزار می‌شود. بخش مسابقه‌ای شامل طراحان کسب و کار، فن‌آفرینان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و فن‌آفرینی و بخش غیر مسابقه‌ای شامل نمایشگاه و سمینارهای آموزشی است.

نظر به اهمیت ویژه ترویج فرهنگ کارآفرینی و فن‌آفرینی در سطح دانشجویان دانشگاه‌ها و به منظور حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین، در دوره یازدهم جشنواره، اولین المپیاد طرح کسب و کار دانشجویی در سطح دانشگاههای کشور برگزار گردید. در این المپیاد پارک‌های علم و فناوری استان‌ها و حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه‌های سطح کشور با این جشنواره همکاری می‌نمایند. که مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه زنجان به عنوان دبیرخانه استانی با این جشنواره و المپیاد همکاری دارد. لازم به ذکر است که در دوره اول المپیاد ملی کسب و کار دانشجویی در استان زنجان 4 طرح ارائه گردیده بود که طرح خانم مهناز احمدی با عنوان تولید بیوچار از منابع مختلف برای تثبیت آلاینده­های خاک رتبه برتر استانی انتخاب گردیده و در مراسم هفته پژوهش نیز از ایشان تقدیر به عمل آمد.

دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی و دومین المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی اردیبهشت ماه 1395 برگزار می شود. علاقمندان می توانند جهت شرکت در هرکدام از بخشهای جشنواره به سایت جشنواره www.shtf.ir مراجعه نمایید.

 


ارسال شده در مورخه: 28-9-1394

آخرين اخبار با موضوع: مرکز رشد

رویداد پایانی مسابقه دانشجویی دلفین برگزار شد

مسابقه دانشجویی دلفین در راستای توسعه ارتباطات دانشگاه زنجان با صنایع، با ابتکار شرکت صنایع غذایی دلفین و مرکز (15-12-1402)

   

مرکز نوآوری و فضای کار مشترک دانشگاه زنجان افتتاح شد

افتتاح مرکز نوآوری و فضای کار مشترک دانشگاه زنجان توسط معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور (29-11-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
مرکز رشد

فراخوان پذیرش مرکز نوآوری و فضای کارمشترک دانشگاه زنجان