خانه  :: اساتید  :: اخبار

مسابقه دانشجویی دلفین (ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه زنجان)
.



در راستای توسعه ارتباطات دانشگاه زنجان با صنایع، با ابتکار صنایع غذایی دلفین و مرکز رشد و نوآوری دانشگاه زنجان و همکاری دفتر فناوری و ارتباط با جامعه و انجمن‌های علمی دانشجویی این دانشگاه، مسابقه دانشجویی دلفین برگزار می‌شود.

این مسابقه ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه زنجان بوده و در دو بخش مجزای "محتوای علمی متنی" و "کلیپ کوتاه خلاقانه" اجرا می‌شود. موضوع مسابقه روغن زیتون است. شرکت کنندگان در دو بخش مذکور در ارتباط با موارد تغذیه‌ای، پوست و مو و همچنین فرهنگ مصرف با تهیه و ارائه آثار خود به رقابت می‌پردازند.

آثار ارائه شده در دو بخش مورد داوری قرار می‌گیرند و در هر بخش به 3 نفر برگزیده جوایز نقدی به شرح زیر تعلق می‌گیرد:

- نفر اول: 9 میلیون تومان

- نفر دوم: 6 میلیون تومان

- نفر سوم: 3 میلیون تومان

- علاوه بر آن، تمامی افرادی که آثار ارسالی آنها شرایط لازم را داشته باشد، به رویداد پایانی دعوت شده و با تقدیم بسته‌ای از محصولات این شرکت مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

آثار تهیه شده باید حداکثر تا تاریخ 5 اسفند 1402 به آدرس ایمیل iic.event@znu.ac.ir ارسال شوند. آثار مورد داوری قرار گرفته و در مرحله اول از هر بخش 6 تا 9 اثر انتخاب شده و از صاحبان ایشان دعوت خواهد شد که در روز رویداد مسابقه (ساعت 10 روز دوشنبه 14 اسفند 1402) در محل مرکز نوآوری و کار مشترک دانشگاه زنجان اثر خویش را ارائه دهند. گزینش نهایی 3 نفر برتر از میان ایشان توسط داوران مسابقه به صورت حضوری انجام خواهد شد. در خاتمه مراسم جوایز افراد برگزیده و هدایای شرکت کنندگان تقدیم خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شرایط مسابقه اینجا را کلیک کنید


ارسال شده در مورخه: 07-11-1402

آخرين اخبار با موضوع: مرکز رشد

رویداد پایانی مسابقه دانشجویی دلفین برگزار شد

مسابقه دانشجویی دلفین در راستای توسعه ارتباطات دانشگاه زنجان با صنایع، با ابتکار شرکت صنایع غذایی دلفین و مرکز (15-12-1402)

   

مرکز نوآوری و فضای کار مشترک دانشگاه زنجان افتتاح شد

افتتاح مرکز نوآوری و فضای کار مشترک دانشگاه زنجان توسط معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور (29-11-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
مرکز رشد

فراخوان پذیرش مرکز نوآوری و فضای کارمشترک دانشگاه زنجان