خانه  :: اساتید  :: اخبار

ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای منصوب شد
مراسم تودیع دکتر جمال داودی و معارفه دکتر ابراهیم احمدی در دانشگاه فنی و حرفه ای استان زنجان برگزار گردید



 

این مراسم روز یکشنبه 20 آبان ماه در محل سالن اجتماعات دانشگاه فنی و حرفه ای استان زنجان برگزار گردید.

در این مراسم شخصیت های علمی و اداری استان، مشاور عالی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای و اساتید و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای استان حضور داشتند که برخی از آنان عبارتند از: دکتر نجفیان ریاست دانشگاه زنجان، آقای موسوی مشاور عالی دکتر صالحی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای و مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه، مهندس انصاری  مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای استان زنجان، خانم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، دکتر طغرانگار ریاست محترم دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان، دکتر قزلباش ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی، دکتر فروش باستانی، معاون محترم دانشجویی و فرهنگی اجتماعی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه، دکتر مرادخانی ریاست پارک علم و فناوری استان زنجان، دکتر اوجاقلو ریاست دانشگاه فرهنگیان زنجان، مهندس مجتبی زاده ریاست سازمان نظام مهندسی زنجان و .....

مراسم با قرائت قران کریم و پخش سرود پر افتخار ملی و سرود دانشگاه فنی و حرفه‌ای آغاز گردید. سپس دکتر داودی ضمن تقدیر و تشکر از حضار محترم، ازکلیه همکاران اعم از اساتید و مسئولین دانشگاه فنی و حرفه‌ای، که در دوران تصدی با ایشان کمال همکاری و همراهی را داشتند و باعث توسعه و پیشرفت چمشگیر دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گردیدند تشکر و قدردانی نمود. وی برای دکتر احمدی در توسعه هرچه بهتر دانشگاه آرزوی موفقیت نمود. در پایان سخنان دکتر داودی فیلم عملکرد صورت گرفته در دوران تصدی ایشان به نمایش در آمد.

سپس دکتر نجفیان به ایراد سخن پرداخت و ضمن تشکر از دکتر داودی برای دکتر احمدی آرزوی موفقیت کرد. وی همچنین اعلام نمود همواره دانشگاه زنجان به ‌عنوان دانشگاه مادر استان در کنار دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوده و این ارتباط در آینده بیشتر هم خواهد شد. وی اذعان کرد دانشگاه زنجان آماده همکاری با دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در جهت پیشبرد اهداف عالی دانشگاه است.

بعد از سخنان دکتر نجفیان، دکتر موسوی ضمن تقدیر از دکتر داودی و تبریک به دکتر احمدی در ادامه به معرفی مدل‌های مختلف پیشرفت پرداخت.

سپس دکتر احمدی ضمن تشکر از حضار از دکتر داودی که از سرمایه ‌های گرانسنگ دانشگاه می ‌باشند، تقدیر و تشکر نمود. وی آغاز دوره خدمتگذاری به جامعه علمی و دانشگاهی در شروع ماه پرخیر و برکت ربیع الاول، که بهار ماه ‌هاست، را به فال نیک گرفته و مراتب شکر خود را از این فرصت خدمت و نعمت الهی ابراز نمودند. ریاست جدید دانشگاه از دکتر صالحی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای و معاونین ایشان به ‌دلیل اعتماد و واگذاری مسئولیت صمیمانه سپاسگزاری نمودند.

در ادامه دکتر احمدی برنامه خود را جهت  معرفی، پیشرفت و ارتقاء جایگاه دانشگاه فنی و حرفه ای استان با توجه به ماموریت محور بودن آن  ارائه و اعلام نمود و گفت: توسعه، اجرای تجمیع دانشکده ‌ها و آموزشکده ‌های فنی و حرفه‌ای، ارتقاء جایگاه این دانشگاه به دانشگاه های نسل سوم با همکاری کارکنان و اساتید و یاری تمامی مسئولین ارشد استان، کشور و دانشگاه متبوع، اولویت اول می‌ باشد.

در پایان برای پیشبرد امور دانشگاه و برداشتن گام‌ های سازنده، پس از توکل به ذات بی‌زوال الهی، از یکایک اعضای خانواده بزرگ دانشگاه، مدیران ارشد استانی و شهرستانی، مدیران ستادی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، علی الخصوص از ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای درخواست یاری و همراهی نمود.

در پایان توسط دکتر نجفیان، دکتر موسوی و خانم رشتچی  از زحمات دکتر داودی تقدیر شد و ابلاغ دکتر احمدی اهدا گردید.

;
ارسال شده در مورخه: 27-08-1397

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

تجمع دانشگاهیان زنجان در حمایت از مردم مظلوم غزه

تجمع دانشگاهیان زنجان در حمایت از خیزش دانشگاه های جهان در حمایت از مردم ستمدیده غزه (11-02-1403)

   

تجلیل از سرآمدان آموزشی دانشگاه زنجان

تجلیل از سرآمدان آموزشی دانشگاه زنجان با حضور معاون آموزشی وزیر علوم، تحقيقات و فناوری (11-02-1403)

   

جلسه آمایش آموزش عالی استان با حضور معاون آموزشی وزیر علوم

جلسه آمایش آموزش عالی استان زنجان با حضور معاون آموزشی وزیر علوم، تحقيقات و فناوری برگزار گردید. (11-02-1403)

   

زنجان میزبان کنفرانس بین المللی برق

زنجان آماده میزبانی از مهمانان بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع برق (09-02-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان