خانه  :: اساتید  :: اخبار

برگزاری اختتامیه رویداد کار، مهارت و نوآوری
اختتامیه رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر دانشگاههای زنجان (کمند) به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد



اختتامیه رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر دانشگاههای استان زنجان (کمند) روز دوشنبه 26 آبان 1399 در سالن شهید شهریاری دانشگاه زنجان با حضور مسئولین مربوطه و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید.

در این برنامه خانم دکتر ابتکارمعاون ریاست جمهوری در امور زن و خانواده، خانم دکتر جواهریان معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، آقای مهندس عسکری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دیگر مسئولین معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به صورت برخط و خانم بلوری مشاور استاندار زنجان در امور زنان و خانواده، آقای مهندس عبداللهی مدیرکل صندوق کارآفرینی امید زنجان، خانم فرشته ژاله عبداللهی سرپرست مدیریت مرکز رشد و موسسات پارک علم و فناوری زنجان و ریاست دانشگاه و دیگر مسئولین مرتبط با رویداد کمند حضور داشتند.

این برنامه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید ابتدا ریاست دانشگاه و رئیس شورای سیاستگذاری طرح کمند ضمن خیرمقدم به مدعوین سخنانی در اهمیت این رویداد بیان داشت و از تمامی دست اندرکاران این طرح تشکر کرد همچنین یادآوری نمود که باید در کنار آموزش و پژوهش در دانشگاه برای شکوفائی استعدادها و خلاقیت های دانشجویان دختر برنامه ریزی داشته باشیم. سپس خانم دکتر ابتکار به صورت برخط طی سخنانی به اهمیت بسترسازی جهت شکوفائی استعدادهای دانشجویان دختر دانشگاههای کشور و حمایت از طرحها و ایده های نوآورانه این قشر تأکید کردند. در ادامه دو تن از دانشجویان برگزیده ضمن سخنان کوتاهی خواسته های خود را در حضور مسئولین مطرح نمودند.

سپس مدیر فرهنگی دانشگاه گزارشی مختصر از روند برگزاری این رویداد ارائه نموده و از تمامی دست اندرکاران برگزاری این طرح صمیمانه سپاسگزاری کرد. در ادامه آقای مهندس عسکری ضمن تشکر از اجرای طرح کمند بر اهمیت برگزاری و تداوم اجرای چنین طرحهایی تأکید و آمادگی معاونت فرهنگی وزارت علوم جهت حمایت از این طرحها را اعلام نمود. همچنین مسئولین مدعو ضمن تقدیر از برگزاری این رویداد بر حمایت از چنین ایده هائی تأکید و اعلام آمادگی نمودند. در پایان نتایج داوری هیأت داوران قرائت گردید و از برگزیدگان ذیل به عنوان صاحبان پنج اثر منتخب با اهداء لوح و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.

نفر اول: خانم رباب رزمی دانشجوی مقطع دکتری در رشته سفال سرامیک

نفر دوم:  خانم فروز ناصح دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در رشته چرم

نفر سوم:  خانم مریم صفرلو دانشجوی مقطع کارشناسی در رشته میناکاری

نفر چهارم: خانم فهیمه محمدی دانشجوی مقطع کارشناسی در رشته آینه کاری

نفر پنجم: خانم فاطمه جعفری دانشجوی مقطع کارشناسی در رشته فرشبافی

لازم به ذکر است بر اساس تفاهم نامه منعقده با صندوق کارآفرینی امید مقرر گردید نفرات اول تا سوم جهت دریافت وام خوداشتغالی مطابق مقررات صندوق معرفی گردند.

 

عکس ها را در آلبوم تصاویر دانشگاه مشاهده نمایید.

 

;
ارسال شده در مورخه: 28-08-1399

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

حضور دانشگاه زنجان در نشست همکاری علمی دانشگاههای ایران با حوزه بریکس

با حضور دانشگاه زنجان، اولین نشست همکاری علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس برگزار شد. (04-02-1403)

   

دیدار و گفتگو با فرمانده سپاه استان زنجان

حضور هیات رئیسه دانشگاه زنجان در سپاه پاسداران انصارالمهدی استان زنجان (27-01-1403)

   

پیام نوروزی ریاست دانشگاه

فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد. (28-12-1402)

   

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصابات صورت گرفت. (26-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان