خانه :: اساتید :: اخبار

اخباردفتر ریاست و روابط عمومی


مناقصه خرید، تحویل، نصب و راه‌اندازی میکروسکوپ الکترونی
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از دوشنبه 23 تیر تا پنج شنبه 26تیر99

آگهی مناقصه عمومی

(نوبت اول)

دانشگاه زنجان در نظر دارد خرید، تحویل ، نصب و راه‌اندازی دستگاه میکروسکوپ الکترونی روبشی (FE-SEM) ساخت شرکت TESCAN  مدل: MIRA’s 4th  generation همراه با ملحقات دانشگاه زنجان برای سال 99 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته مذکور) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 99/04/23 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 148

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2099003798000009

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه تاریخ 99/04/23 تا ساعت 10 روز پنج شنبه تاریخ 99/04/26 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 99/05/05

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 روز دوشنبه تاریخ 99/05/06 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 5/000/000/000  ریال به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان.

تذکر مهم:  مناقصه گران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 99/05/05 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 معاونت پژوهشی 33052846

روابط عمومی دانشگاه زنجان




تسلیت حضور سرکار خانم هدی نصیرا

عرض تسلیت درگذشت پدر گرامی خانم هدی نصیرا (گروه شیمی)

ما همه فانی و بقا بس توراست

همکار گرامی

سرکار خانم هدی نصیرا

مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحوم و صبر جمیل برای جنابعالی، خانواده محترمتان و سایر بازماندگان خواهانیم.




تسلیت حضور جناب آقای عبدالرسول بابایی

عرض تسلیت درگذشت مادر گرامی آقای عبدالرسول بابایی (امور مالی)

ما همه فانی و بقا بس توراست

همکار گرامی

جناب آقای عبدالرسول بابایی

مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحومه و صبر جمیل برای جنابعالی، خانواده محترمتان و سایر بازماندگان خواهانیم.




تسلیت حضور خانواده محترم مرحوم عزتعلی طغرانگار

عرض تسلیت درگذشت (مرحوم عزتعلی طغرانگار) پدرمقام گرامی آقای محمد علیرضایی (همکار بازنشسته امور مالی)

ما همه فانی و بقا بس توراست

همکار گرامی

جناب آقای محمد علیرضایی

مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحوم و صبر جمیل برای جنابعالی، خانواده محترمتان و سایر بازماندگان خواهانیم.




از کانون همیاران سلامت روان دانشگاه تقدیر شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از کانون همیاران سلامت روان دانشگاه زنجان تقدیر کرد

پویشی که با هدف تقویت رفتارهای مراقبتی، مسئولیت پذیری و افزایش تاب آوری در دانشجویان نسبت به بحران کرونا راه اندازی شد و با موفقیت به سرانجام رسید و از کانون همیاران سلامت روان دانشگاه زنجان نیز تقدیر شد.

دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری مراکز مشاوره و بهداشت و کانون همیاران سلامت روان و بهداشت در موضوع کرونا، دو پویش شامل مسابقه کشوری ترم کرونایی و کمپین دانشجوبی در خانه بمانیم را برگزار کرد، که در اختتامیه مسابقه ترم کرونایی با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران ۲۲ اثر انتخاب و اختتامیه کمپین بزرگ دانشجویی در خانه بمانیم  با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گفته مدیرکل امور مشاوره و دفتر سلامت امور دانشجویان برگزاری کمپین بزرگ دانشجویی از ۶ فروردین ماه آغاز شد و با استقبال بی نظیری مواجه و بیش از ۲۰۰ مرکز مشاوره و بهداشت و کانون همیاران سلامت روان و بهداشت در این کمپین فعالیت داشتند.
 




حضور آقای سلمان حیدری

عرض تسلیت درگذشت پدر گرامی آقای سلمان حیدری (معاونت برنامه ریزی)

ما همه فانی و بقا بس توراست

همکار گرامی

جناب آقای سلمان حیدری

مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحوم و صبر جمیل برای جنابعالی، خانواده محترمتان و سایر بازماندگان خواهانیم.




انتصابات صورت گرفته ماه های اخیر
طی ماه های اخیر با احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصاباتی انجام شد

با صدور احکامی از سوی ریاست دانشگاه، آقای مسعود ابوالفضلی عضو هیأت علمی گروه هنر و دکتر غلامحسن جعفری عضو هیأت علمی گروه جغرافیا  به عنوان مدیران گروه های مذکور و دکتر خسرو خلیفه عضو هیأت علمی گروه زیست شناسی به عنوان مدیر گروه پژوهشی بیوتکنولوژی پژوهشکده فناوری های نوین زیستی دانشگاه منصوب شدند. همچنین از دکتر سارا شاه محمدیان، دکتر حسین فراهانی و دکتر وهب جعفریان در مدت تصدی مدیریت گروه های مذکور تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 سوابق علمی و پژوهشی ایشان به شرح زیر است:

آقای مسعود ابوالفضلی مربی گروه آموزشی هنر، دوره‏ کارشناسی خود را در دانشکده هنرهای زیبا-دانشگاه تهران، رشته نقاشی طی سال های 70-1365 گذرانده است. وی تحصیلات دوره کارشناسی ارشد خود را در دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس تهران- رشته نقاشی در سال 1377 به پایان رسانده است.

دکتر غلامحسن جعفری دانشیار گروه جغرافیا، دوره کارشناسی خود را در دانشگاه یزد، رشته جغرافیا در سال های 73-1370 گذرانده است. دوره‏ های کارشناسی ارشد و دکتری وی در دانشگاه اصفهان و رشته ژئومورفولوژی به ترتیب طی سال های 80-1378 و 88-1383 بوده است.

سوابق علمی ایشان به شرح زیر است:

تعداد کل مقالات: 99 عنوان

مقالات مجلات: 58 عنوان

مقالات همایش ها: 41 عنوان

طرح های پژوهشی: 2 مورد

پایان نامه های راهنمایی شده: 21 مورد

 

دکتر خسرو خلیفه دانشیار گروه زیست شناسی، دوره‏ کارشناسی خود را در دانشگاه شهید چمران اهواز طی سال های 77-1373 گذارنده است. تحصیلات دوره های کارشناسی ارشد و دکتری وی در دانشگاه تربیت مدرس، رشته بیوفیزیک طی سال های89-1384 بوده است.

سوابق علمی ایشان به شرح زیر است:

تعداد کتاب ها: 2 جلد

تعداد کل مقالات: 58 عنوان

مقالات مجلات: 35 عنوان

مقالات همایش ها: 26 عنوان

طرح های پژوهشی: 1 مورد

پایان نامه های راهنمایی شده: 25 مورد

 

 




نوبت دوم مناقصه ایاب و ذهاب کارکنان
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از سه شنبه 10تیر تا شنبه تاریخ 14 تیر99

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای  (نوبت دوم)

دانشگاه زنجان در نظر دارد ایاب ذهاب کارکنان  دانشگاه زنجان برای سال 1400- 99  را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته امور حمل و نقل از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 99/04/10 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 147

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2099003798000008

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 روز سه شنبه تاریخ 99/04/10 تا ساعت 10 روز شنبه تاریخ 99/04/14 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 11 صبح روز سه شنبه تاریخ 99/04/24

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 11/30 روز چهارشنبه تاریخ 99/04/25 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 300/000/000ریال به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .

تذکر مهم:  مناقصه‌گر، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 99/04/24 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خدمات و پشتیبانی 33052352

روابط عمومی دانشگاه زنجان




نوبت دوم مناقصه امور خدماتی پشتیبانی دانشگاه
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از سه شنبه تاریخ 10تیر تا شنبه تاریخ 14تیرماه99

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

(نوبت دوم)

دانشگاه زنجان در نظر دارد امور خدماتی پشتیبانی دانشگاه زنجان و همچنین سرایداری و نگهبانی دانشکده فنی واحد ابهر دانشگاه زنجان برای سال 1400- 99 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته خدمات عمومی از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 99/04/10 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 144

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2099003798000005

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 روز سه شنبه تاریخ 99/04/10 تا ساعت 10 روز شنبه تاریخ 99/04/14به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 11 صبح روز سه شنبه تاریخ 99/04/24

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 روز چهارشنبه تاریخ 99/04/25دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 1/500/000/000 ریال به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان.

تذکر مهم:  مناقصه‌گر، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 13 تاریخ 99/04/24 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خدمات و پشتیبانی 33052352

روابط عمومی دانشگاه زنجان




نوبت دوم مناقصه خدمات خودرویی دانشگاه
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: سه شنبه 10تیر تا شنبه 14 تیرم

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

(نوبت دوم)

دانشگاه زنجان در نظر دارد خدمات خودرویی دانشگاه زنجان برای سال 1400- 99 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته امور حمل و نقل از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 99/04/10 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 145

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2099003798000006

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 روز سه شنبه تاریخ 99/04/10 تا ساعت 10 روز شنبه تاریخ 99/04/14 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 11 صبح روز سه شنبه تاریخ 99/04/24

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10/30 روز چهارشنبه تاریخ 99/04/25 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 500/000/000 ریال به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .

تذکر مهم:  مناقصه‌گر، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 99/04/24 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

 

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خدمات و پشتیبانی 33052352

روابط عمومی دانشگاه زنجان




نوبت دوم مناقصه ایاب و ذهاب دانشجویی
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: سه شنبه 10تیر تا شنبه تاریخ 14 تیرماه 99

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای  (نوبت دوم)

دانشگاه زنجان در نظر دارد ایاب و ذهاب دانشجویی دانشگاه زنجان برای سال 1400- 99  را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته امور حمل و نقل از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 99/04/10می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 146

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2099003798000007

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 روز سه شنبه تاریخ 99/04/10 تا ساعت 10 روز شنبه تاریخ 99/04/14 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 11 صبح روز سه شنبه تاریخ 99/04/24

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 11 روز چهارشنبه تاریخ 99/04/25 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 500/000/000ریال به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .

تذکر مهم:  مناقصه‌گر، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 99/04/24به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خدمات و پشتیبانی 33052352

روابط عمومی دانشگاه زنجان




دهه کرامت گرامیباد
دهه کرامت گرامیباد



حضور آقای دکتر جدیری

عرض تسلیت درگذشت خواهر گرامی آقای دکتر ایوب جدیری (گروه زبان انگلیسی)

ما همه فانی و بقا بس توراست

همکار گرامی

جناب آقای دکتر ایوب جدیری

مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحومه و صبر جمیل برای جنابعالی، خانواده محترمتان و سایر بازماندگان خواهانیم.




ثبت نام آزمون مراکز مشاوره خانواده
مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه برگزار می کند




تسلیت حضور آقای دکتر سلیمانی

عرض تسلیت درگذشت پدر گرامی آقای دکتر هادی سلیمانی ابهری (گروه معارف)

ما همه فانی و بقا بس توراست

همکار گرامی

جناب آقای دکتر هادی سلیمانی ابهری

مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحوم و صبر جمیل برای جنابعالی، خانواده محترمتان و سایر بازماندگان خواهانیم.