خانه  :: اساتید  :: اخبار

کارگاه بین المللی رتبه بندی UI Green Metric برگزار شد
کارگاه UI Green Metric با هدف ارتقای شاخص‌های پایداری و مدیریت سبز در دانشگاه‌ها به صورت مجازی تشکیل گردید



 

برگزاری کارگاه بین المللی رتبه بندی UI Green Metric دانشگاه‌های جهان

“Workshop on UI Green Metric World University Rankings”

کارگاه UI Green Metric با هدف ارتقای شاخص‌های پایداری و مدیریت سبز در دانشگاه‌ها روز سه شنبه برابر 5 مرداد سال 1400 در ساعت 9 الی 13 صبح (به وقت تهران) با میزبانی دانشگاه زنجان (به عنوان دانشگاه سبز و رتبه اول کشوری در حوزه مدیریت سبز)، دانشگاه تربیت مدرس و دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مجازی تشکیل گردید.

در این کارگاه حدود 120 شرکت کننده از دانشگاه‌های مختلف ایران به همراه میهمانان ویژه از جمله: نمایندگان دبیرخانه UI Green Metric، ریاست دانشگاه اندونزی، خانم Riri Fitri sari و همچنین آقایان دکتر اسماعیلی مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت عتف، دکتر نجفیان ریاست دانشگاه زنجان، دکتر احمدی ریاست دانشگاه تربیت مدرس، دکتر کرمی دهکردی، دکتر ملکی زنجانی معاونت اداری و مالی دانشگاه زنجان و دکتر مقیمی دبیر شورای راهبری مدیریت سبز و مدیر دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه زنجان حضور یافتند.

در ابتدا دکتر بهرام ملکی زنجانی ضمن خوش آمدگویی و بیان مقدمه به شرح گام‌های برداشته شده در حوزه مدیریت سبز در دانشگاه پرداخته و سپس  برنامه‌های آتی برای تحقق اهداف مدیریت سبز در دانشگاه زنجان و ایران را تبیین نمودند.

در این کارگاه 9 سخنران کلیدی به شرح زیر نسبت به بیان موضوعات مهم شاخص‌های پایداری و مدیریت سبز از جمله: مکان و زیرساخت، سیاست های انرژی و تغییرات آب و هوایی، مدیریت پسماند، مدیریت حمل و نقل، مدیریت آب، پژوهش و آموزش در مورد مسائل پایدار پرداختند.


در پایان اعضای حاضر در جلسه ضمن پرسش و پاسخ، نسبت به طرح سوالات و موضوعات جدید قابل مداقه   پرداختند. همچنین از کلیه دانشگاه‌ها درخواست گردید در رتبه بندی سالانه دانشگاه‌ها در UI Green Metric World University Rankings” شرکت کرده و موجبات تقویت ساختارهای مدیریت سبز و رقابت را فراهم آورند. پیشنهاد گردید به منظور فرهنگ سازی مدیریت سبز، برای دانشجویان به عنوان مدیران آینده ، اساتید و کارکنان دوره های آموزشی مرتبط برگزار گردد.

;
ارسال شده در مورخه: 07-05-1400

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

دیدار و گفتگو با فرمانده سپاه استان زنجان

حضور هیات رئیسه دانشگاه زنجان در سپاه پاسداران انصارالمهدی استان زنجان (27-01-1403)

   

پیام نوروزی ریاست دانشگاه

فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد. (28-12-1402)

   

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصابات صورت گرفت. (26-12-1402)

   

درگذشت استاد مهدی پناهی

تسلیت درگذشت استاد فقید مهدی پناهی عضو هیات علمی گروه علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان (23-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان