view:25484 Last Update: 2022-11-19
داخلي-ISC | 38.
امید مهدیه، رضا پیرایش، مینو بابلی
تأثیر هزینه جابجایی بر وفاداری و احتمال رویگردانی مشتریان مطالعات رفتار مصرف کننده دوره 8 شماره 4 (1400) صفحات 46-61. |
داخلي-ISC | 37.
امید مهدیه، پروین محمدی
تأثیر یادگیری سازمانی بر چابکی سازمانی با نقش میانجی توانمندسازی روان شناختی مدیریت بر آموزش سازمانها دوره 9 شماره 1 (1399) صفحات 259-278. |
داخلي-ISC | 36.
امید مهدیه، مریم قهرمانی
بررسی تأثیر ابعاد اخلاق حرفهای اساتید بر انگیزش دانشجویان جامعهشناسی آموزش و پرورش شماره 12 (1399) صفحات 28-40. |
داخلي-ISC | 35.
دکتر امید مهدیه
بررسی و تبیین تأثیر انگیزش بر یادگیری دانشجویان (با تأکید بر نقش کیفیت منبع درسی) فصلنامه آموزش مهندسی ایران دوره 20 شماره 79 (1397) صفحات 93-117. |
داخلي-غير ISC | 34.
امید مهدیه، چیمن سلیمانی
رابطه بین اطلاعات مندرج بر بستهبندی و رفتار خرید مصرفکننده (مورد مطالعه: مواد غذایی) مطالعات مصرفکننده دوره 5 شماره 1 (1397) صفحات 81-99. |
داخلي-ISC | 33.
اميد مهديه، مهناز سبزی
بررسی رابطه بین وظايف مديريت منابع انسانی و تعهد سازمانی پرستار و پزشک در رزم دوره 5 شماره 17 (1396) صفحات 60-68. |
داخلي-غير ISC | 32.
دکتر حسين رحمانسرشت، دکتر اميد مهديه، دکتر مهدی موحدی
نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکتهای ایرانی به شرکتهای فراملی مديريت کسب و کارهای بين المللی شماره ۳۷ (1396) صفحات 1-15. |
داخلي-ISC | 31.
اميد مهديه ، سعيده درويشی قزانچی
بررسی رابطه بین استرس شغلی و تابآوری پرستاران فصلنامه پرستار و پزشک در رزم دوره 5 شماره 14 (1396) صفحات 17-22. |
داخلي-ISC | 30.
دکتر امید مهدیه، شعیب کریمی
رابطه بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکتها (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی - صنعتی) پژوهشنامه مدیریت بازاریابی شماره 1 (1395) صفحات 21-15. |
داخلي-ISC | 29.
دکتر امید مهدیه، دکتر قاسم سلیمی، یارحسین رستمی
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و فرایند مدیریت دانش (مورد مطالعه: مديريت اکتشاف شرکت ملي نفت ايران) مديريت منابع انساني در صنعت نفت شماره 175 (1394) صفحات 201-15. |
International | 28.
Mohammadyan Kamal, Amini Safyar, Mahdieh Omid
The examination of relationship between values and consumer emotional attitudes and inclination to pay more cost (case study: Marivan citizens and tourists) International Letters of Social and Humanistic Sciences Vol. 10.18052/w Issue 127 (2015) PP. 131-25 DOI: 1. |
International-ISI | 27.
HR Taj Nesai, Hiva Farooqi, Omid Mahdieh
Investigating the effect of motivators for shop space on buyer behavior at the point of purchase (the case study of Sanandaj Refah store) International Journal of Humanities and Cultural Studies Issue 1128 (2016) PP. 1143-25 DOI: 1. [Abstract ![]() |
داخلي-ISC | 26.
دکتر امید مهدیه، دکتر رهام شرف، معصومه سیابیدزاده
بررسي عوامل مؤثر بر بروز رفتار اخلاقي در مصرف كننده پژوهش های اخلاقی دوره 6 شماره 3 (1395) صفحات 190-212. [Abstract ![]() |
International-ISC | 25.
Omid Mahdieh
Interaction between Communication and Organizational Conflict and Its Relationship with Performance International Journal of Business and Administrative Studies Accepted 2015. [Abstract ![]() |
International-ISC | 24.
Mostafa Jafari, Shadi Alinaghi Pour, Omid Mahdieh
Explanation of the Relationship between Social, Cultural & Economic Literacies and Strategic Development of Tourism Marketing (Case Study: Incoming Tourists to Kashan, Iran) Journal of Marketing and Consumer Research Issue 20 (2015) PP. 31-24 DOI: 1. [Abstract ![]() |
International-ISC | 23.
Shahram Najafi, Roya Shakeri, Omid Mahdieh
THE RELATIONSHIP BETWEEN ORGANIZATIONAL BELONGING AND CYNICISM (KERMANSHAH SOCIAL SECURITY ORGANIZATION AS A CASE STUDY) DAV International Journal of Science Issue 81 (2015) PP. 92-24 DOI: 1. [Abstract ![]() |
داخلي-ISC | 22.
دکتر زهره دهدشتی شاهرخ، دکتر امید مهدیه
الگويی برای تعامل ميان ارتباطات، تعارض و فرهنگ سازمانی و رابطه آن با عملكرد A Model for the Interaction among Organizational Communication, Conflict and Culture and Its Relationship with Performance
چشم انداز مدیریت دولتی شماره 113 (1393) صفحات 134-15. [Abstract![]() ![]() |
National-ISC | 21.
دکتر زهره دهدشتی شاهرخ، دکتر سید محمد اعرابی، دکتر امید مهدیه
الگوي هماهنگي راهبردي ميان ارتباطات و تعارض سازماني و رابطة آن با عملكرد
A Model for the Staقtegic Fit between Communication and Organizational Conflict and Its Relationship with Performance
مدیریت منابع در نیروی انتظامی شماره 49 (1393) صفحات 78-15. [Abstract![]() ![]() |
International-ISC | 20.
Hamid Julaei, Omid Mahdieh
The Study of Relationship between Job Characteristics and Job Performance (Central Staff in Supreme Audit Court as a Case Study) Applied Mathematics in Engineering, Management and Technology Issue 329 (2015) P. 345 DOI: 1. |
International-ISC | 19.
Shoaib Karimi, Omid Mahdieh, Reza Shafeai,
The Study of the Relationship between Marketing Philosophy and Performance (Manufacturing Firms of Sanandaj Industrial Zone as a Case Study) Journal of Social Issues & Humanities Accepted 2015. |
International-ISC | 18.
Kamal Mohammadi, Omid Mahdieh
The Effect of Brand Communications and Service Quality on Brand Loyalty Arth Prabhand: A Journal of Economics and Management (Special Issue on Basic and Applied Sciences) Issue 329 (2014) PP. 345-24 DOI: 1. |
International-ISC | 17.
Arman Mahmoodi, Omid Mahdieh
The Effect of Market Orientation on Business Performance (SMEs in the Industrial District of Sanandaj City as a Case Study) Arth Prabhand: A Journal of Economics and Management Issue 150 (2014) PP. 168-25 DOI: 1. |
International-ISC | 16.
Peiman Esfandiary. Omid Mahdieh, Ahmad Barati Marnani
The Relationship between Corporate Social Responsibility and Customer Loyalty in Specialized Banks Arth Prabhand: A Journal of Economics and Management Issue 8 (2014) PP. 29-25 DOI: 1. |
International-ISC | 15.
Amir Ghadami, Omid Mahdieh, Ahmad Barati Marnani
The Relationship between Marketing Ethics and Competitive Advantage (Public Banks of Sanandaj as a Case Study) Arth Prabhand: A Journal of Economics and Management Issue 108 (2014) PP. 128-25 DOI: 1. |
International-ISC | 14.
Ehsan MohammadNezami, Omid Mahdieh, Adel Fatemi
THE RELATIONSHIP BETWEEN CONFLICT MANAGEMENT AND ACQUISITION AND SHARING OF KNOWLEDGE Arth Prabhand: A Journal of Economics and Management Accepted 2014. [Abstract ![]() |
National-ISC | 13.
امید مهدیه، نشاط چوبتراش
درگیری ذهنی مصرفکننده و تصمیمگیری خرید (مطالعه موردی: تلفن همراه) مدیریت بازاریابی (1393) صفحه 15. |
National-ISC | 12.
يعقوب اندايش، امید مهدیه
بررسي اثرات كمّي مالياتها بر شاخص توليدكننده با رهيافت تحليل مسير ساختاري بررسيهاي اقتصادي در دست چاپ 1383. |
National-ISC | 11.
امید مهدیه، علی اکبر سنگری
شناخت علل بروز رفتارهای غیراخلاقی در محیط کار فصلنامه مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت (1387) صفحه 15. |
National | 10.
دكتر سيد محمد اعرابي، امید مهدیه
استراتژي منابع انساني، فرهنگ ملي و چالش هماهنگي: نقش نقاط مرجع استراتژيك (SRP) منابع انساني در دست چاپ 1388. |
داخلي-ISC | 9.
دکتر عبدالحیمد ابراهیمی، دکتر آرام طاعتی، امید مهدیه، علی کنعانی
عوامل مؤثر بر ارتقاي مشاركت اعضاء در اتحاديهها و تعاونيهاي مصرف تعاون و کشاورزی دوره 21 شماره 2 (1389) صفحات 129-155. |
National | 8.
امید مهدیه
مدیریت دانش و راهبرد رقابتی شرکت: نقش نقاط مرجع راهبردی رشد فناوری شماره 15 (1389) صفحات 27-15. |
National-ISC | 7.
دکتر رضا آذین، قاسم سلیمی، علی پاکیزه، امید مهدیه
در جستجوی رویکرد مدیریت دانش در محیطهای آموزش مهندسی: مطالعه موردی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه خلیج فارس آموزش مهندسی ایران شماره 105 (1389) صفحات 126-15. |
National-ISC | 6.
دكتر عبدالحميد ابراهيمي، دكتر زهره دهدشتي شاهرخ، امید مهدیه
بررسي عوامل مؤثر و مشكلات شركتها در بكارگيري تجارتالكترونيك (مطالعه موردي: شركتهاي صادراتي ایران) دانشور رفتار شماره 395 (1389) صفحات 416-15. |
National-ISC | 5.
امید مهدیه، مهرداد پرچ
نقش مقايسهاي واحدهاي وظيفهاي در فرايند توسعه محصولات جديد (مورد مطالعه: شركت تاژ)
The Role of Functional Departments in NPD Process (Tazh Co. as a CAse Study)
دانشور رفتار شماره 371 (1390) صفحات 394-15. |
International-ISC | 4.
Parisa Karimi , Omid Mahdieh, Mahmud Rahmani
- "The Study of Relationship between Packaging Elements and Purchase Behavior: Consumers of Food, Cosmetics and Health Products" Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business Issue 281 (2013) PP. 295-26 DOI: 1. |
International-ISC | 3.
Neshat Choubtarash , Omid Mahdieh , Ahmad Barati Marnani
The study of the relationship between consumer involvement and purchase decision (Case study: Cell phone) Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business Issue 276 (2013) PP. 296-27 DOI: 1. |
International-ISC | 2.
Negin Memari, Omid Mahdieh, Ahmad Barati Marnani
The Study of Relationship between Manager’s Communication Skills and Staff’s Organizational Commitment Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business Issue 198 (2013) PP. 208-24 DOI: 1. |
International-ISC | 1.
Negin Memari, Omid Mahdieh , Ahmad Barati Marnani
The Impact of Organizational Commitment on Employees Job Performance: a study Of Melli Bank Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business Issue 164 (2013) PP. 171-25 DOI: 1. |