خانه  :: اساتید  :: اخبار

مناقصه خرید، تحویل، نصب و راه‌اندازی میکروسکوپ الکترونی
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از دوشنبه 23 تیر تا پنج شنبه 26تیر99



آگهی مناقصه عمومی

(نوبت اول)

دانشگاه زنجان در نظر دارد خرید، تحویل ، نصب و راه‌اندازی دستگاه میکروسکوپ الکترونی روبشی (FE-SEM) ساخت شرکت TESCAN  مدل: MIRA’s 4th  generation همراه با ملحقات دانشگاه زنجان برای سال 99 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته مذکور) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 99/04/23 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 148

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2099003798000009

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه تاریخ 99/04/23 تا ساعت 10 روز پنج شنبه تاریخ 99/04/26 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 99/05/05

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 روز دوشنبه تاریخ 99/05/06 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 5/000/000/000  ریال به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان.

تذکر مهم:  مناقصه گران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 99/05/05 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 معاونت پژوهشی 33052846

روابط عمومی دانشگاه زنجان

;
ارسال شده در مورخه: 23-04-1399

آخرين اخبار با موضوع: مناقصات/مزایدات

نوبت دوم مناقصه امور سرپرستی و تنظیف خوابگاه‌های دانشجویی

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز شنبه تاریخ 5 شهریور تا سه شنبه 8 شهریور1401 (02-06-1401)

   

نوبت دوم مناقصه تهیه مواد اولیه و طبخ و توزیع غذای دانشجویی

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز شنبه تاریخ 5شهریور تا روز سه شنبه 8 شهریور 1401 (02-06-1401)

   

نوبت دوم مناقصه سرویس دهی ایاب و ذهاب کارکنان

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از روز شنبه 5 شهریور تا روز سه شنبه 8 شهریور 140 (02-06-1401)

   

نوبت دوم مناقصه ایاب و ذهاب دانشجویی

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز شنبه 5 شهریور تا روز سه شنبه 8 شهریور 1401 (02-06-1401)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
مناقصات/مزایدات

مزایده 3 دستگاه اتوبوس بیابانی دانشگاه زنجان