خانه  :: اساتید  :: اخبار

مناقصه پروژه توسعه شبکه گاز رسانی دانشگاه
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز چهار شنبه تاریخ 13 مرداد تا روز یکشنبه تاریخ 17 مرداد 1400



 

آگهی مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای)

(نوبت اول)

دانشگاه زنجان در نظر دارد پروژه توسعه شبکه گاز رسانی دانشگاه زنجان برای سال  1400 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای مجوز و گواهی تائید صلاحیت در پایه 5 رشته تاسیسات و تجهیزات و یا رشته نفت و گاز با زیر رشته خطوط انتقال نفت و گاز  ) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1400/04/13 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 174

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2000003798000011

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح  روز چهار شنبه تاریخ 1400/05/13 تا ساعت 18 روز یکشنبه  تاریخ 1400/05/17 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز شنبه تاریخ 1400/05/30

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 روز یکشنبه تاریخ 1400/05/31 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد به مبلغ 600/000/000 ریال (شصت میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان و ارائه اصل فیش بانکی.

تذکر مهم: مناقصه‌گر، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 1400/05/30  به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 دفتر طرحهای عمرانی، 33052550

 

روابط عمومی دانشگاه زنجان

;
ارسال شده در مورخه: 12-05-1400

آخرين اخبار با موضوع: مناقصات/مزایدات

مناقصه خرید و تحویل سیستم سکوی ابری هوش مصنوعی

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز سه شنبه تاریخ 11 بهمن تا روز یکشنبه تاریخ 16 بهمن 1401 (09-11-1401)

   

نوبت دوم مناقصه امور سرپرستی و تنظیف خوابگاه‌های دانشجویی

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز شنبه تاریخ 5 شهریور تا سه شنبه 8 شهریور1401 (02-06-1401)

   

نوبت دوم مناقصه تهیه مواد اولیه و طبخ و توزیع غذای دانشجویی

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز شنبه تاریخ 5شهریور تا روز سه شنبه 8 شهریور 1401 (02-06-1401)

   

نوبت دوم مناقصه سرویس دهی ایاب و ذهاب کارکنان

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از روز شنبه 5 شهریور تا روز سه شنبه 8 شهریور 140 (02-06-1401)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
مناقصات/مزایدات

مزایده 3 دستگاه اتوبوس بیابانی دانشگاه زنجان