خانه  :: اساتید  :: اخبار

بمناسبت گرامیداشت سوم خرداد
ریاست محترم دانشگاه زنجان از خانواده معظم شهید والامقام رحمان باقری تجلیل بعمل آوردند



دیدار با اسوه های مقاومت

به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی سازی خرمشهر و به منظورارج نهادن به مقام والا و شامخ شهيد و شهادت و تكريم از خانواده های معظم و معززشهدا ، ریاست محترم دانشگاه زنجان بهمراه اعضای محترم هیات رئیسه، مسئولین محترم بنیاد شهید استان ، اعضای ستاد شاهد و برخی از مدیران دانشگاه با خانواده معظم و معزز شهید والامقام رحمان باقری پدر گرامی همکار عزیزمان جناب آقای دکتر محمد باقری(دانشکده مهندسی گروه معماری) در مورخ 1401/3/4 دیدار نمودند.

شهید رحمان باقری دوم مهر۱۳۲۵، در روستای ینگجه از توابع شهرستان زنجان به دنیا آمد . سال ۱۳۴۷ ‏ازدواج کرد و صاحب چهار پسر و دو دختر شد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. بیست و سوم اسفند ۱۳۶۳‏، در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید. پیکرش مدت ها در منطقه بر جا ماند و پس از تفحص پس از 11 سال دوری از وطن در سال 1374 پیکر پاکش به وطن بازگشت و در مزارشهدای پایین شهرستان زنجان به خاک سپرده شد.

این دیدار که در یک جو صمیمی و ساده انجام گرفت ابتدا فرزند گرانقدر و معزز شهید به مهیمانان خیر مقدم گفتند سپس همسر شهید هم ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان عزیز؛ خاطراتی از شهید و نحوه تربیت و بزرگ کردند 6 یادگار شهید مطالبی را بیان کردند و سپس  آقای نیک بخش مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سخنانی ضمن معرفی شهید از اخلاص و روحیه معنوی شهید مطالبی بیان کردند در ادامه آقای دکتر بازرگان ریاست محترم دانشگاه زنجان نیز در سخنانی دیدار با خانواده های معظم شهدا را یک توفیق دانسته و خدمت به این عزیزان را موهیبت الهی بیان نمودند و درادامه برخی ازحاضرین نیز صحبتهای را بیان نمودند ودرپایان دیدار ریاست محترم دانشگاه با اهداء هدیه و لوح تقدیر از ایثارگریها وصبرواستقامت این خانواده معظم تجلیل بعمل آوردند

امور شاهد و ايثارگران دانشگاه زنجان

جهت مشاهده تصاویر دیدار اینجا کلیک نمایید.


ارسال شده در مورخه: 07-03-1401

آخرين اخبار با موضوع: امور دانشجویان شاهد و ایثارگر

حمله موشکی دلاور مردان سپاه

ایران شنبه شب به وقت محلی ده‌ها پهپاد و موشک را به سمت اسرائیل پرتاب کرد (26-01-1403)

   

شهید روح تاریخ و گواه انسانیت است

شهادت زیباترین و اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است (14-01-1403)

   

انتخابات را متعلق بخود بدانید

شرکت در انتخابات، یک عمل صالح است؛ (09-12-1402)

   

سپاس از خانواده شهید موسوی بابایی و جانباز دکتر سلیمی

خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند و ما خود را مدیون ایثار، صبر و استقامت خانواده شهدا وایثارگران می‌دانیم.سپاس (25-11-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
امور دانشجویان شاهد و ایثارگر

طرح سپاس