خانه  :: اساتید  :: اخبار

اطلاعیه بیمه تکمیلی سرمد سال 1401
ثبت نام، انصراف، ویرایش و تغییر نوع بیمه در بیمه تکمیلی



اطلاعیه بیمه تکمیلی سال 1401

باسلام و احترام؛

        باطلاع کلیه اساتید و همکاران محترم (رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و بازنشستگان) میرساند قرارداد بیمه تکمیلی از اول مهرماه سالجاری، در هر دو نوع الف (پایه) و ب (ویژه) با بیمه سرمد - منعقد خواهد شد.

مهلت عضویت، انصراف، حذف و اضافه در اسامی صرفاً از 12 الی 16 مهر ماه می باشد و تمدید نخواهد شد.

همکارانیکه متقاضی عضویت، تغییر در اسامی و یا انصراف از پوشش بیمه تکمیلی هستند می بایست با وارد کردن کد ملی و سریال شش رقمی شناسنامه در پورتال رفاهی http://refahi-portal.znu.ac.ir ضمن تکمیل و اصلاح اطلاعات خود و خانواده (همسر، فرزند، پدر و مادر) نسبت به انجام تغییرات مد نظر و انتخاب نوع بیمه تکمیلی خود اقدام نمایند.

مهم: همکارانیکه تمایل به تمدید پوشش بیمه ای خود ندارند، حتماً می بایست با مراجعه به پورتال و انتخاب گزینه " انصراف از پوشش بیمه تکمیلی " مراتب انصراف خود را اعلام نمایند.

هزینه بیمه تکمیلی در نوع الف برای هر نفر مبلغ 190 هزار تومان می باشد که با کسر یارانه دانشگاه مبلغ 95 هزار تومان ماهانه از حقوق کسر خواهد شد و برای نوع ب برای هر نفر مبلغ 300 هزار تومان می باشد که با کسر یارانه دانشگاه مبلغ 205 هزار تومان ماهانه از حقوق کسر خواهد شد.

یادآور می‌شود ورود به سامانه فقط از طریق شبکه ی داخلی دانشگاه امکان پذیر بود و نیازی به اینترنت نمی باشد. به پیوست جدول تعهدات هر دو نوع بیمه جهت استحضار و بهره برداری تقدیم می گردد.


ارسال شده در مورخه: 12-07-1401

آخرين اخبار با موضوع: اداره رفاه اساتید و کارکنان

آگهی مجمع عمومی عادی عادی به طور فوق العاده

تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه زنجان (06-09-1402)

   

اطلاعیه بیمه تکمیلی سرمد سال 1403

بیمه تکمیل درمان (12-07-1402)

   

مهمانسرای دانشگاه زنجان در گیلان – شهرستان چابکسر

اطلاعیه استفاده از سوئیت های شمال در تعطیلات تابستانی (08-05-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
اداره رفاه اساتید و کارکنان

اطلاعیه بیمه تکمیلی سرمد سال 1403