خانه  :: اساتید  :: اخبار

اطلاعیه بیمه تکمیلی سرمد سال 1403
بیمه تکمیل درمان



 

قـابل توجه همکاران محتـرم دانشگاه؛
اطلاعیه بیمه تکمیلی سال 1402 – 1403

باسلام و احترام؛
         بدین وسیله به اطلاع کلیه همکاران محترم هیات علمی، غیر هیات علمی و بازنشسته (رسمی، پیمانی، قراردادی) میرساند قرارداد بیمه تکمیلی از اول مهرماه سالجاری، در هر دو نوع الف (پایه) و ب (ویژه) با بیمه سرمد منعقد می گردد.

 "نوع الف" به عنوان طرح پایه جهت شمول و پرداخت یارانه 50 درصدی تعیین گردیده است و در جهت تأمین نظر همکاران، "نوع ب" پوشش حق بیمه تکمیلی خاص نیز با تعهداتی بالاتر منعقد گردیده است (مقدار یارانه نوع ب نیز مبلغ تعلق گرفته برای نوع الف می باشد).
بیمه شدگان (به همراه افراد تحت پوشش) در انتخاب طرح پایه و یا طرح ویژه مختار هستند. یادآور می شود در انتخاب نوع بیمه، فرد اصلی هر طرحی را که انتخاب کند، افراد تحت تکفل نیز همان نوع خواهند بود.

یارانه حق بیمه اعلام شده، مشمول افراد تحت تکفل بوده و به پدر و مادر کارکنان و همچنین همسر و فرزندان کارکنان اناث تعلق نمی گیرد.
فرزندان همکاران درصورت اشتغال یا ازدواج تحت تکفل نبوده و این موضوع به هنگام پرداخت خسارت نیز توسط شرکت بیمه کنترل می گردد.
کلیه همکارانی که سال قبل - هر نوع طرحی را داشتند-  امسال نیز به طور خودکار همان طرح تمدید و فعال خواهد شد، بدیهی است در صورت داشتن تغییرات نسبت به اصلاح آن از طریق سامانه پیامکی اداره رفاه دانشگاه اقدام فرمائید.

کلیه همکاران فوق الذکر که متقاضی عضویت در بیمه تکمیلی، تغییر در اسامی اعضاء تحت پوشش، تغییر در نوع بیمه (الف و ب) و یا انصراف از پوشش بیمه تکمیلی هستند ضمن تکمیل و اصلاح اطلاعات خود و خانواده (همسر، فرزند، پدر و مادر و سایر افراد تحت تکفل) نسبت به انجام تغییرات مد نظر در پوشش بیمه تکمیلی خود از طریق اداره رفاه اقدام نمائید.

مهلت عضویت، انصراف، تغییر طرح، افزایش یا کاهش در اسامی صرفاً تا تاریخ 15/مهر/1402 می باشد و تمدید نخواهد شد.
همکارانیکه تمایل به تمدید پوشش بیمه ای خود ندارند، حتماً می بایست  "انصراف از پوشش بیمه تکمیلی" مراتب انصراف خود را به اداره رفاه دانشگاه اعلام نمایند.

  • حق بیمه تکمیل درمان در طرح الف برای هر نفر معادل 3.300.000 ریال می باشد که از این مبلغ سهم قابل پرداخت برای (بیمه شده اصلی و تحت تکفل) مبلغ 1.650.000 ریال می باشد.
  • حق بیمه تکمیل درمان در طرح ب برای هر نفر معادل 6.400.000 ریال می باشد که از این مبلغ سهم قابل پرداخت برای (بیمه شده اصلی و تحت تکفل) مبلغ 4.750.000 ریال می باشد.

فرانشیز برای فرد اصلی و افراد تحت پوشش ایشان به صورت یکسان 10 درصد لحاظ می گردد (بر اساس جدول تعهدات پیوست)
متقاضی محترم می بایست کلیه بندهای فوق را جهت ثبت نام در دستور کار خود قرار دهند و دقت کافی در این خصوص را بعمل آورند .
مراحل ثبت نام فقط در صورت ثبت نهایی به صورت قطعی تلقی شده و نام متقاضی و افراد تحت پوشش در فهرست بیمه تکمیلی لحاظ می گردد.
شایان ذکر است جهت مشاهده قرارداد بیمه تکمیل درمان، جدول تعهدات و پوشش بیمه تکمیل درمان سال 1403 به پیوست مراجعه فرمائید.
در صورت هر گونه سوال با همکاران اداره رفاه با داخلی های 2441 و 2754 تماس حاصل فرمائید.

همواره شاد و پیروز و سربلند باشید
بااحترام
اداره رفاه دانشگاه زنجان


ارسال شده در مورخه: 12-07-1402

آخرين اخبار با موضوع: اداره رفاه اساتید و کارکنان

آگهی مجمع عمومی عادی عادی به طور فوق العاده

تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه زنجان (06-09-1402)

   

اطلاعیه بیمه تکمیلی سرمد سال 1403

بیمه تکمیل درمان (12-07-1402)

   

مهمانسرای دانشگاه زنجان در گیلان – شهرستان چابکسر

اطلاعیه استفاده از سوئیت های شمال در تعطیلات تابستانی (08-05-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
اداره رفاه اساتید و کارکنان

اطلاعیه بیمه تکمیلی سرمد سال 1403