قابل توجه همکاران غیر هیئت علمی با مدارک تحصیلی فوق دیپلم به بالا
درخواست تحویل کلیه اسناد و مدارک مربوط به ارتقاء



اطلاعیه

        باطلاع کلیه همکاران عضو رسمی و پیمانی و قراردادی ( با مدارک تحصیلی فوق دیپلم به بالا ) میرساند؛ باستناد جدول مندرج در ماده 24 آئین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی، افرادی که از تاریخ (01/07/1401) استحقاق ارتقاء به رتبه بالاتر را دارند (مشمول توقف برای ارتقاء به رتبه بالاتر نیستند)؛ خواهشمند است جهت بررسی مجدد پرونده ارتقاء‌، نسبت به تحویل کلیه اسناد و مدارک مربوطه از فاصله زمانی 01/07/1400 لغایت 01/07/1401 به خانم عبدالهی (شماره تلفن 2827) تا تاریخ 30/08/1401 اقدام فرمائید. بدیهی است مسئولیت لحاظ ننمودن امتیازات جدید به دلیل عدم ارسال مستندات مربوطه در موعد مقرر به عهده جنابعالی خواهد بود.

مدارک لازم :

  1. ارائه گواهیهای مربوط به عضویت در کمیته ها؛ کارگروه های تخصصی؛ کمسیونها؛ هیاتها و شوراهای مصوب و غیر مصوب

 (از تاریخ 01/07/1400 لغایت 01/07/1401 یا از تاریخ آخرین ارتقاء )

  1. تکمیل فرم آموزش به همکاران ( درصورتی که در فرم قبلی کمتر از 3 نفر بوده باشد)
  2. ارائه گواهی های مربوط به فعالیتهای علمی پژوهشی و فرهنگی (از تاریخ 01/07/1400 لغایت 01/07/1401 یا از تاریخ آخرین ارتقاء) که مشمول مواردی است از قبیل : اکتشافات و اختراعات انتشار مقالات در مجلات معتبر ارائه مقالات در سمینارهای علمی - تالیف و ترجمه کتاب ارائه طرحهای تحقیقاتی ثبت اختراع و کارهای بدیع هنری ارائه گزارشهای موردی (در قالب تدوین آیین نامه، دستورالعمل و ترسیم فرآیند انجام کار) دریافت لوح تقدیر و تشویق کسب عنوان عضو نمونه –  تعظیم شعائر اسلامی و مذهبی مشارکت در فعالیتهای فرهنگی- اقدامات فناورانه (گزارش و اقدام خلاقانه متناسب با وظایف شغلی)

توضیحات :

  1. توسعه عملکرد فردی و تکریم ارباب رجوع با استفاده از فرمهای ارزشیابی امتیاز دهی خواهد شد.
  2. کلیه فرمهای مربوطه در فایل پیوست قابل دریافت می باشد.
  3. فرمهای دریافتی پس از تکمیل باید به تائید مراجع مربوطه برسد.

 

مدیریت اداری و پشتیبانی


ارسال شده در مورخه: 22-08-1401
آخرين اخبار با موضوع: معاونت اداری-مالی


اطلاعیه ارزشیابی کارکنان
با توجه به ابلاغ آئین نامه جدید استخدامی اعضای غیر هیات علمی به تاریخ 1403/01/01


ارائه درخواست واحدهای دانشگاهی جهت تحویل پارتیشن‌های اضافی مرکز رشد
با عنایت به برچیدن پارتیشن‌های طبقه همکف مرکز رشد دانشگاه و نظر به سالم بودن و قابلیت نصب و استفاده مجدد


شهریه
به اطلاع دانشجـویان محترم می رساند نسبت به تسویه حساب بـدهی شهریه تحصیلی اقدام نموده وبرای انتخاب واحد نیمسال

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت اداری-مالی

حسب مصوبه هیات امنای دانشگاه

ادامه اخبار با موضوع معاونت اداری-مالی


ارتباط با دانشگاه زنجان

به منظور ارائه خدمات بهتر، هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را با ما در میان بگذارید