مناقصه خرید و تحویل سیستم سکوی ابری هوش مصنوعی
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز سه شنبه تاریخ 11 بهمن تا روز یکشنبه تاریخ 16 بهمن 1401



 

آگهی مناقصه عمومی

(نوبت اول)

دانشگاه زنجان در نظر دارد خرید و تحویل سیستم سکوی ابری هوش مصنوعی ( AIBOX  ) به همراه ملحقات برای دانشگاه زنجان در سال 1401 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط ( دارا بودن حداقل رتبه 2 انفورماتیک در تولید و ارائه رایانه های غیر Main Frame ، دارا بودن حداقل رتبه 2 انفورماتیک در خدمات پشتیبانی، دارا بودن حداقل رتبه 2 انفورماتیک در شبکه داده‌های رایانه‌ای و مخابراتی ، دارا بودن حداقل رتبه 2 انفور ماتیک در آموزش و پژوهش و حداقل 5 سال سابقه و ارائه پشتیبانی به صورت 24 ساعته ) واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه دارای شرایط می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1401/11/11 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 190

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2001003798000015

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح روز سه شنبه تاریخ 1401/11/11 تا ساعت 18 روز یکشنبه تاریخ 1401/11/16 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح  روز یکشنبه تاریخ 1401/11/30

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 14 روز یکشنبه تاریخ 1401 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ10/000/000/000 ریال (یک میلیارد تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .

تذکر مهم:  مناقصه‌گران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را ( براساس آیین نامه مالی معاملاتی دانشگاه‌های منطقه زنجان) می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 روز یکشنبه تاریخ 1401/11/30 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

 

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر: مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 و مدیریت انفورماتیک 33052650

روابط عمومی دانشگاه زنجان


ارسال شده در مورخه: 09-11-1401
آخرين اخبار با موضوع: مناقصات/مزایدات


آگهی مناقصه عمومی امورخدمات نگهبانی و انتظامات دانشگاه زنجان(نوبت اول)
مناقصه عمومی امور خدمات نگهبانی و انتظامات دانشگاه زنجان برای سال 1404


آگهی مناقصه عمومی امور خدماتی، پشتیبانی دانشگاه زنجان (نوبت اول)
مناقصه عمومی امور خدماتی، پشتیبانی دانشگاه زنجان برای سال 1404


فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای مزرعه دانشگاه زنجان (نوبت اول)
مناقصه عمومی انجام کلیه خدمات و عملیات اجرایی مزرعه آموزشی و پژوهشی دانشگاه زنجان در سال 1404


آگهی مناقصه عمومی فضای سبز دانشگاه زنجان
مناقصه عمومی نگهداری، کاشت، توسعه، مرمت و بهسازی فضای سبز دانشگاه زنجان برای سال 1404

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
مناقصات/مزایدات

مزایده آپارتمان دانشگاه زنجان واقع در شهر تهران

ادامه اخبار با موضوع مناقصات/مزایدات


ارتباط با دانشگاه زنجان

به منظور ارائه خدمات بهتر، هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را با ما در میان بگذارید