خانه  :: اساتید  :: اخبار

تقدیر رییس سازمان سنجش از برگزاری شایسته آزمون سراسری
معاون وزیر و رییس سازمان سنجش و آموزش کشور از تلاشهای دانشگاه زنجان برای برگزاری شایسته آزمون سراسری تقدیر کرد



 

دکتر عبدالرسول‌پورعباس با ارسال لوح تقدیر از تلاش های بی شائبه و خدمات ارزشمند و مساعی دکتر جلال بازرگان نماینده تام الاختیار وزیر عتف در حوزه برگزاری آزمون سراسری استان زنجان و همکاران دانشگاه زنجان  تشکر و قدردانی نمود.

شایان ذکراست در استان زنجان ۱۲ هزار و ۸۱۲ نفر داوطلب در نوبت نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ شرکت کردند که از این تعداد ۶۰ درصد خانم و ۴۰ درصد آقا بودند. حوزه اصلی برگزاری این آزمون در شهر زنجان، "دانشگاه زنجان" و در خدابنده ۲ حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه پیام نور، در ابهر دانشگاه پیام نور در خرمدره آموزش و پرورش و در ماهنشان هم آموزش و پرورش بود.

آزمون علوم تجربی صبح پنجشنبه و آزمون زبان‌های خارجی عصر پنجشنبه  29 دیماه سال 1401 برگزارشد. روزجمعه 30 دیماه سال 1401  نیز شرکت‌ کنندگان در آزمون‌های گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح و گروه هنر در نوبت عصر به رقابت پرداختند.

تعداد داوطلبان گروه آزمایشی علوم ‌تجربی 5950 نفر بود که نسبت به سایر گروه‌های آزمایشی، بیشترین متقاضی را داشت. تعداد داوطلبان گروه آزمایشی علوم ‌انسانی 4262 نفر که معادل 33 درصد داوطلبان استان می‌شد. همچنین 1376 نفر در کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی ‌فنی در استان زنجان شرکت کرده ‌بودند که حدود  11 درصد داوطلبان استان را تشکیل می‌داد و آزمون گروه‌های زبان و هنر به ترتیب 779 و 445 نفر در استان در آزمونهای مذکور رقابت کردند که کنکور هنر کمترین تعداد داوطلبان را به خودا ختصاص داده بود.

این مهم با مشارکت و تلاش همکاران(500 نفرجلسه) در دانشگاه زنجان طی دو روز برگزار شد که بدینوسیله کمال سپاس و امتنان را دارد.

;
ارسال شده در مورخه: 19-11-1401

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

حضور سفرای کشورهای بلاروس، مالزی و بنگلادش در دانشگاه زنجان

حضور سفرای کشورهای بلاروس،مالزی و بنگلادش در دانشگاه زنجان جهت شرکت در اولین کنگره بین المللی پیشگیری از سرطان (29-06-1403)

   

افتتاحیه کنگره بین المللی پیشگیری از سرطان به میزبانی دانشگاه زنجان

کنگره بین المللی پیشگیری از سرطان با حضور سفرای کشورهای بلاروس، مالزی و بنگلادش در دانشگاه زنجان آغاز شد. (29-06-1403)

   

کنفرانس خبری اولین کنگره بین المللی پیشگیری از سرطان

نشست خبری اولین کنگره بین المللی پیشگیری از سرطان با حضور دکتر جلال بازرگان رئیس دانشگاه زنجان برگزار شد. (25-06-1403)

   

ارتقای علمی تعدادی از اعضای هیأت علمی دانشگاه

طی جلسه هیأت ممیزه ارتقای 9 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه مورد تایید قرار گرفت. (21-06-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه