خانه  :: اساتید  :: اخبار

در راستای بسط و گسترش ورزش های همگانی و تفریحی در بین دانشگاهیان
تفاهم نامه همکاری فی مابین باشگاه تخصصی کوهنوردی و سنگ نوردی ترانگو و دانشگاه زنجان امضاء گردید.



به گزارش روابط عمومی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه زنجان، در راستای بسط و گسترش ورزش های همگانی و تفریحی (همچنین فعال نمودن تیم های کوهنوردی و صعودهای ورزشی که از سال گذشته جزو رشته های اعزامی به مسابقات از سوی اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام گردیده و مقرر به برگزاری مسابقات آن بطور سالانه گردیده است)؛ تفاهم نامه همکاری فی مابین باشگاه تخصصی کوهنوردی و سنگ نوردی ترانگوی استان زنجان و مدیریت تربیت بدنی دانشگاه امضاء گردید.

از موارد ذکر شده در این تفاهم نامه می توان به ایجاد تیم های کوهنوردی و صعودهای ورزشی و تلاش در راستای اعزام تیم های دانشجویی دختران و پسران به مسابقات کشوری و المپیادها، اجرای برنامه های تفریحی و تخصصی برای دانشگاهیان عزیز (دانشجویان، کارکنان و اساتید)، برگزاری کارگاه، سمینار و دوره های مربیگری و داوری در رشته های زیر مجموعه فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران (از جمله دره نوردی، یخ نوردی، سنگ نوردی، کوهنوردی و...) را نام برد.

گفتنی است جناب آقای محمود خاتمی مدیر باشگاه ترانگو به جز سابقه عضویت در تیم ملی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ج.ا.ا ، دارای مدرک مربیگری درجه 2 صعودهای ورزشی و سنگ نوردی و طراح مسیر مسابقات رسمی از سوی فدراسیون مربوطه می باشند. ایشان در کارنامه خود صعود دیواره علم کوه و برنامه های دیواره نوردی برون مرزی و هیمالیانوردی را دارند.

با آغاز سال تحصیلی برنامه های انجمن کوهنوردی دانشگاه در حوزه دانشگاهیان (دختران و پسران) و نحوه عضویت و قوانین و مقرارت و آیین نامه ها، بر روی سایت دانشگاه و کانال تلگرامی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه قرار خواهد گرفت.


ارسال شده در مورخه: 01-06-1402

آخرين اخبار با موضوع: مدیریت تربیت بدنی

آغاز ثبت نام برنامه دوم انجمن کوهنوردی دانشجویان دختر

صعود قله سنبله - پنج شنبه 13 اردیبهشت ماه (پیش نیاز حضور در برنامه های تخصصی) (08-02-1403)

   

دعوت به حضور در همایش پیاده روی دانشگاهیان دانشگاه زنجان

روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه با حضور دانشجویان و همکاران دانشگاهی (دختران و پسران) همراه با قرعه کشی جوایز (08-02-1403)

   

از همکاران بازنشسته مدیریت تربیت بدنی دانشگاه تقدیر به عمل آمد

آقایان مهران غریبه و رحمان یوسفی همکاران تربیت بدنی بازنشسته گردیدند. آرزوی سلامتی وکامیابی برای ایشان (03-02-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
مدیریت تربیت بدنی

اطلاعیه در خصوص اجاره اماکن ورزشی دانشگاه در بازه زمانی تابستان 1402