خانه  :: اساتید  :: اخبار

«بوی ماه مهر»، سلسله وبینارهای کانون مدیریت دارایی های فکری ویژه پژوهش
.



کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با هدف آگاهی بخشی به پژوهشگران دانشگاهی در خصوص مباحث مرتبط با مالکیت فکری و مدیریت آن، سلسله وبینارهایی را در این خصوص با عنوان «بوی ماه مهر» برگزار می کند تا شروع مناسبی برای تحول این نگرش در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی باشد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، به زعم برگزارکنندگان این وبینارها، دانشگاه‌ها، قلب تپنده توسعه و انتشار دانش بوده و آگاهی از این موضوع که چگونه می‌توان از این دانش به بهترین نحو ممکن به نفع جامعه استفاده کرد و اینکه چگونه می‌توان از آن به عنوان دارایی که ایجاد ارزش کرده و منافع مادی و معنوی برای جامعه و خود دانشگاه داشته باشد، بسیار حائز اهمیت است.

مالکیت فکری به عنوان ابزاری قدرتمند برای بهره‌مندی تجاری از دانش و فناوری‌های تولید شده در دانشگاه‌ها می‌تواند به هموارتر شدن این مسیر ارزش آفرینی کمک کند. ادامه خبر


ارسال شده در مورخه: 12-07-1402

آخرين اخبار با موضوع: مرکز رشد

رویداد پایانی مسابقه دانشجویی دلفین برگزار شد

مسابقه دانشجویی دلفین در راستای توسعه ارتباطات دانشگاه زنجان با صنایع، با ابتکار شرکت صنایع غذایی دلفین و مرکز (15-12-1402)

   

مرکز نوآوری و فضای کار مشترک دانشگاه زنجان افتتاح شد

افتتاح مرکز نوآوری و فضای کار مشترک دانشگاه زنجان توسط معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور (29-11-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
مرکز رشد

فراخوان پذیرش مرکز نوآوری و فضای کارمشترک دانشگاه زنجان