خانه  :: اساتید  :: اخبار

با امضای توافق‌نامه‌ای مشترک مقرر شد
همکاری دبیرخانه شورای عالی عتف و معاونت علمی در راستای توسعه دوره‌های پسادکتری



به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، نشست امضای توافق نامه مشترک دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) و معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و رونمایی از سامانه پسادکتری، عصر دوشنبه 11 دی ماه با حضور پیمان صالحی، دبیر کل شورای عالی عتف و رضا اسدی فر، معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی در محل معاونت برگزار شد.

اسدی فرد طی سخنانی در این جلسه با اشاره به اجرای طرح امریه شرکت‌های دانش بنیان و پروژه جایگزین سربازی از سال ۹۸ گفت: افرادی که موعد سربازی شأن رسیده و نقش کلیدی در شرکت‌های دانش بنیان دارند، می‌توانند دوره سربازی خود را در قالب امریه در شرکت‌ها بگذرانند.

وی با بیان اینکه امروز مهمترین دغدغه شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، حفظ و نگهداشت نیروی انسانی و بحث مهاجرت نیروی تخصصی است، گفت: تفاوت شرکت‌های دانش بنیان با غیردانش بنیان دقیقاً در شاخص جذب نیروی انسانی تخصصی است چرا که دانش بنیان‌ها به طور مستمر باید در حال نوآوری و تحقیق و توسعه باشند و تعداد بیشتری از این افراد را باید جذب کنند. ادامه خبر


ارسال شده در مورخه: 12-10-1402

آخرين اخبار با موضوع: مرکز رشد

رویداد پایانی مسابقه دانشجویی دلفین برگزار شد

مسابقه دانشجویی دلفین در راستای توسعه ارتباطات دانشگاه زنجان با صنایع، با ابتکار شرکت صنایع غذایی دلفین و مرکز (15-12-1402)

   

مرکز نوآوری و فضای کار مشترک دانشگاه زنجان افتتاح شد

افتتاح مرکز نوآوری و فضای کار مشترک دانشگاه زنجان توسط معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور (29-11-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
مرکز رشد

فراخوان پذیرش مرکز نوآوری و فضای کارمشترک دانشگاه زنجان