خانه :: اساتید :: اخبار


مسابقه "هرخانه یک جشن"
به مناسبت نیمه شعبان، ویژه اساتید، کارکنان و زوج های دانشجو
بسم الله الرحمن الرحیم
دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان با توجه به ممنوعیت تجمعات و تعطیلی اماکن مذهبی و جشن های نیمه شعبان و لزوم ابراز شادمانی و نشاط به یمن نیمه شعبان متناسب با شرایط کنونی، مسابقه « هر خانه یک جشن» ویژه اساتید، کارکنان دانشگاه زنجان و خانواده محترم ایشان و زوجین دانشجوی دانشگاههای استان زنجان برگزار می کند؛
همزمان با میلاد حضرت بقیه الله الاعظم، امام مهدی موعود (عج)، با انجام هر یک از این کارها در منزل خود، میتوانید در این جشن شرکت کنید.
محورهای مسابقه:
1-  تزیین منزل برای برپایی جشن نیمه شعبان یا تزیین راهروی ساختمان محل سکونت، آسانسور و ورودی ساختمان محل سکونت با موضوع نیمه شعبان
2-  ساخت کاردستی توسط کودکان، با کمک والدین محترم با موضوع نیمه شعبان
3- کشیدن نقاشی با محتوای نیمه شعبانی مختص کودکان و نوجوانان
4- همخوانی یا تک خوانی کودکان و نوجوانان در منزل با موضوع نیمه شعبان
( شعرهای نیمه شعبان را میتوانید با این هشتک زیر جستجو نمایید: #مسابقه_نیمه_شعبان_شعر )
5- دلنوشته با موضوع نیمه شعبان مختص والدین 
6-ساخت گل نرگس با لوازم موجود در منزل ویژه دختران؛ با هروسیله ایی که درمنزل دارید.
7- ضمنا می توانید به غیر از موارد ذکر شده، تمامی کارهای ابتکاری خودتان را با موضوع نیمه شعبان برای ما بفرستید تا در این برنامه شرکت داده شوید.
" به بهترین آثار در هر محور مسابقه، هدیه ای ارزنده از طرف دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان اهداء خواهد شد"
- برای شرکت در مسابقه، تصاویر،
 فیلم ها و دلنوشته های خود یا فرزندانتان را تا شنبه ۲۲ به آیدی znu_nahad@ در شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.
توجه:
شرکت کنندگان در حین ارسال تصاویر، ضمن درج نام و نام خانوادگی، شماره تماس و نام و نام خانوادگی والدین (ویژه فرزندان اساتید و کارکنان دانشگاه زنجان)، تعیین نمایند.



نحوه ارائه درخواست جهت طرح در کمسیون موارد خاص
معاونت دانشجویی

دانشجویانی که درخواستی جهت طرح در کمیسیون موارد خاص دارند ، در کنار ثبت درخواست خود در سامانه سجاد https://portal.saorg.ir ، به جای مراجعه حضوری می توانند درخواست خود را از طریق اتوماسیون اداری دانشگاه زنجان به آدرس https://erp.znu.ac.ir ,  طبق راهنمای زیرارسال نمایند . در این شیوه علاوه بر امکان الصاق فایلهای ضروری نظیر مدارک و مستندات لازم ، کد پیگیری در اختیار درخواست کننده قرارداده می شود که میتوان انجام درخواست و ارجاعات داده شده را از طریق همان سیستم پیگیری کرد.
رهنما :
ارائه درخواست از طریق سامانه اتوماسیون اداری به آدرس https://erp.znu.ac.ir  و انتخاب گزینه ارتباط با مسئولین، طبق شکل زیر

تذکر: در هنگام ارائه درخواست، نسبت به تکمیل فیلدهای ارتباطی اقدام نمائید.

 




فرآیند تسویه حساب غیر حضوری دانشجویان در معاونت دانشجویی
تمهیدات فوق جهت تسریع در انجام امور دانشجویان و حفظ سلامت دانشجویان اتخاذ شده است

فرآیند تسویه حساب دانشجو در معاونت دانشجویی

برای تسویه حساب دانشجو در معاونت دانشجویی، ابطال شماره دانشجویی از طریق گروههای آموزشی دانشکده ها الزامی است.

روش های ارائه درخواست تسویه عبارتند از:

روش اول: تماس با واحد های زیربط طی مراحل زیر:

الف. اداره خوابگاه

  1. تماس دانشجو با شماره تلفن  02433052298-  02433052428 جهت ارائه درخواست تسویه خوابگاه
  2. محاسبه بدهی و صدور فیش های خوابگاه توسط مسئولین خوابگاه
  3. پرداخت بدهی (در صورت وجود بدهی)

الف: واریز بدهی خوابگاه های دولتی از سامانه پورتال صندوق رفاه به آدرس bp.swf.ir

ب: واریز بدهی خوابگاه استقلال به شماره حساب 1703050480 بانک تجارت

ج: پرداخت بدهی خوابگاه های نجفی و صدرا به شماره حساب 090100004001086203022470IR به شناسه 379086268126300000000000000003 بانک ملی بنام تمرکز وجوه در آمد اختصاصی

  1. اسکن فیش های واریزی مربوط به خوابگاههای استقلال، نجفی و صدرا و ارسال آن ها از طریق ایمیل khabgah@znu.ac.ir
  2. اعلام شماره حساب تجارت جهت عودت ودیعه خوابگاه از طریق تماس تلفنی یا ایمیل خوابگاه با قید مشخصات دانشجویی.

ثبت تسویه گلستان دانشجو توسط کارشناس خوابگاه

ب. اداره رفاه دانشجویان

  1. تماس دانشجو با شماره تلفن های 02433052283-02433052643-02433052775  جهت ارائه درخواست تسویه امور رفاهی دانشجویان.
  2. محاسبه بدهی و صدور فیش های لازم توسط کارشناسان اداره رفاه دانشجویان.
  3. واریز اینترنتی فیش های وام جهت صدور دفترچه اقساط بدهی.
  4. ثبت تسویه گلستان دانشجو توسط کارشناس اداره رفاه. (دفترچه اقساط صادره از طریق پورتال صندوق رفاه قابل پرداخت می باشد و الزامی به صدور برگه ای دفترچه اقساط نمی باشد)

روش دوم: ارائه درخواست از طریق سامانه اتوماسیون اداری به آدرس erp.znu.ac.ir و انتخاب گزینه ارتباط با مسئولین، طبق شکل زیر

 

تذکر: در هنگام ارائه درخواست، نسبت به تکمیل فیلدهای ارتباطی اقدام نمائید.




تمهیدات صندوق رفاه دانشجویان در خصوص اجاره بها خوابگاه و وام‌ دانشجویی
تمهیدات و دستورالعمل صندوق رفاه دانشجویان در خصوص تعدیل اجاره بهای خوابگاه‌ و تمدید زمان درخواست وام‌ دانشجویی

ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1399 و بهار طبیعت و آرزوی سلامتی و شادکامی برای همه دانشجویان عزیز، به اطلاع می‌رساند به دلیل شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور و مشکلات بهداشتی و اقتصادی – اجتماعی ناشی از آن و تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تدابیر ذیل در راستای کمک به دانشجویان و حمایت از دانش آموختگان از سوی صندوق رفاه دانشجویان اتخاذ گردیده است:

  1. مبلغ دریافتی اجاره بهاِء از دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ براساس دستور العمل جدید محاسبه و اخذ خواهد شد و دانشجویان بابت ایام تعطیلی دانشگاه و خوابگاه‌ها (به دلیل شیوع ویروس کرونا) ملزم به پرداخت اجاره بهائ نخواهند بود.
  2. سر رسید تسهیلات دانشجویی دانش آموختگان از ابتدای اسفند ماه 1398تا پایان اردیبهشت ماه 1399 به مدت سه ماه تمدید می‌شود.
  3. به منظور رفاه حال دانشجویان مهلت ثبت نام وام‌های دانشجویی که قبلا تا پایان فروردین ماه 1399 تمدید شده بود، مجددا تا 15 اردیبهشت ماه 99 تمدید می‌گردد.

                                                                                                              معاونت دانشجویی




برگزاری کلاس ها به صورت الکترونیکی
از روز شنبه مورخ 16 فروردین ماه

 

به غیر از دروس آزمایشگاهی و عمومی، مابقی کلاسها از روز شنبه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.  آدرس سامانه :  http://lms.nimael.com

  نام و كلمه عبور دانشجويان شماره ملي آنها مي باشد و نام و كلمه عبور اساتيد از طريق آموزش دانشكده اطلاع رساني شده است.

فايلهاي آموزشي كار با سامانه براي اساتيد و دانشجويان نیز از طریق زیر قابل دسترس است.

ویژه اساتید: https://b2n.ir/404605

ویژه دانشجویان: https://b2n.ir/400973    

ساعتهای برگزاری کلاسها به صورت زیر است:

9:30-8

9:30- 11

12:30-11

14-12:30

15:30-14

17-15:30

18:30-17

20-18:30

21:30-20

23-21:30

 

 

 با توجه به محدودیت برگزاری همزمان کلاسها در ساعتهای مشخص شده:

  1. از دو جلسه دروس 3 واحدی، فقط یک جلسه ثبت شده است.
  2.  درسهای ارایه شده در هر ساعت به دو بخش تقسیم شده اند، بخش اول در همان ساعت ارایه شده در گلستان برگزار خواهد شد و بخش دوم به شرح زیر جابجا شده است:
    1. ساعت 8-9:30 به ساعت 12:30-14
    2. ساعت 9:30-11  به ساعت 17-18:30
    3. ساعت 11-12:30 به ساعت 18:30-20
    4. ساعت 14-15:30 به ساعت 20-21:30
    5. ساعت 15:30-17 به ساعت 21:30-23

زمان ارایه دروس در سامانه نیما مشخص است. (تا روز پنج شنبه 14 فروردین فقط دروس شنبه و یکشنبه ثبت شده است و دروس مابقی روزها به تدریج از روز جمعه ثبت خواهد شد)

  • به منظور برگزاری جلسات جبرانی برای دروس ثبت شده، امکان تعریف جلسه جبرانی برای اساتید به شرح زیر فراهم شده است.
    • جلسه جبرانی دروس روز شنبه در همان ساعات روز پنجشنبه و در هفته های فرد (اول، سوم و ..) قابل ارایه است.
    • جلسه جبرانی دروس روز یکشنبه در همان ساعات روز جمعه و در هفته های فرد (اول، سوم و ..) قابل ارایه است.
    • جلسه جبرانی دروس روز دوشنبه در همان ساعات روز پنجشنبه و در هفته های زوج (دوم، چهارم و ..) قابل ارایه است.
    • جلسه جبرانی دروس روز سه شنبه در همان ساعات روز جمعه و در هفته های زوج (دوم، چهارم و ..) قابل ارایه است.
    • جلسه جبرانی دروس روز چهارشنبه در روز چهارشنبه هر هفته به شرح زیر قابل ارایه است:
      • درس های ساعت 8-9:30 به ساعت 12:30-14
      • درس های ساعت 9:30-11  به ساعت 17-18:30
      • درس های ساعت 11-12:30 به ساعت 18:30-20
      • درس های ساعت 14-15:30 به ساعت 20-21:30
      • درس های ساعت 15:30-17 به ساعت 21:30-23

 




اطلاعیه مرکز بهداشت دانشگاه
در خصوص کرونا

اطلاعیه

*****************************************************

اگر همکار و یا فردی از نزدیکان و خانواده وی دارای علائم ابتلا به ویروس کرونا (تب - سرفه - تنگی نفس) باشد ،

حتماً ازطریق اتوماسیون اداری با مرکز بهداشت دانشگاه سرکار خانم دکتر قاسمیان هماهنگی لازم را به عمل آورده و نیاز به حضور در دانشگاه ندارند.

در صورتی تایید بیماری و عدم اطلاع ایشان طبق قانون با ایشان برخورد خواهد شد.

مرکز بهداشت دانشگاه




نحوه حضور همکاران دانشگاه
تا 20 فروردین

با تبریک سال نو

با عنایت به ابلاغ جدید مبنی بر فعالیت ارگانها با یک سوم پرسنل تا 20 فروردین ؛

لطفاٌ جهت تعیین روزهای حضور با مسئول مافوق هماهنگ فرمائید.

شایان ذکر است ساعت حضور از ساعت 9 الی 14 خواهد بود.

اموراداری دانشگاه

 




اطلاعیه
برگزاری تمامی کلاسهای نظری کارشناسی و تحصیلات تکمیلی به صورت مجازی

با توجه به شرایط پیش آمده تمام کلاس های نظری کارشناسی و تحصیلات تکمیلی به صورت مجازی برگزار خواهد شد، لطفا دانشجویان با ورود به سامانه نیما از زمان کلاسهای خود مطلع شوند. با تشکر




پیام بهار، نوشتن و بازآفرینی برای طبیعت و انسان است
حلول سال نو و بهار را به همه همکاران گرامی و دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم




نخستین همایش ملی پژوهش های نوین
امنیت پایدار و رشد محور در گام دوم انقلاب

جهت مشاهده یوستر همایش لطفا اینجا کلیک نمایید.




نخستین همایش ملی پژوهش های نوین

امنیت پایدار و رشد محور در گام دوم انقلاب

جهت مشاهده پوستر همایش لطفا اینجا کلیک فرمایید.




برگزاری مراسم درختکاری در دانشگاه
مراسم درختکاری با حضور ریاست دانشگاه و مسئولین در زمینی با مساحت 1.8 هکتار برگزار گردید

مراسم درخت کاری با حضور مسئولین و تعدادی از دانشگاهیان در دانشگاه زنجان برگزار شد. مسئول فضای سبز دانشگاه، مساحت قطعه زمین در نظر گرفته شده 1.8 هکتار عنوان نموده و گفت: درختانی که امسال جهت کاشت در نظر گرفته شده شامل توت، عناب و درختچه هایی مثل رز قشقایی، سنوبر، بید و بید مشک، چنار و گل محمدی می باشد که در دو قطعه زمین به مساحت 1.4 هکتار و 400 متر کاشته خواهد شد.

رضا صمیمی‌فرد همچنین تاکید کرد که بخشی از نهال ها (چنار، گل محمدی، بید مشک و زرشک خوراکی) تولید گلخانه دانشگاه بوده و مابقی خریداری شده است.

لازم بذکر است که این مراسم به جهت رعایت توصیه های بهداشتی بصورت سمبلیک با حضور مسئولین دانشگاه بصورت محدود برگزار گردید.

 

جهت مشاهده عکس های این مراسم به آلبوم تصاویر دانشگاه مراجعه نمایید.

 




انتصابات صورت گرفته در ماه های اخیر
طی ماه های اخیر با احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصاباتی انجام شد

طی ماه های اخیر با صدور احکامی از سوی ریاست دانشگاه، دکتر رحیمه سپهری عضو هیأت علمی گروه علوم دامی به عنوان مدیر گروه پژوهشی علوم دامی پژوهشکده دانشگاه، دکتر امیر معصومی عضو هیأت علمی گروه فیزیک و دکتر علیرضا یوسفی عضو هیأت علمی گروه مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی به عنوان مدیران گروه های مذکور منصوب شدند. همچنین از دکتر رضا معصومی، دکتر سعید قنبری و دکتر فرید شکاری در مدت تصدی مدیریت گروه های مذکور تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 سوابق علمی و پژوهشی ایشان به شرح زیر است:

دکتر رحیمه سپهری استادیار گروه علوم دامی، دوره‏ کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه زنجان به ترتیب در رشته های مهندسی کشاورزی-علوم دامی و ژنتیک اصلاح دام، طی سال های 77-1373 و 82-1380 گذرانده است. دوره دکتری وی در دانشگاه تبریز، رشته علوم دامی- اصلاح دام طی سال های 95-1390 بوده است.

سوابق علمی ایشان به شرح زیر است:

تعداد کل مقالات: 13 عنوان

مقالات مجلات: 3 عنوان

مقالات همایش ها: 10 عنوان

پایان نامه های راهنمایی شده: 1 مورد

 

دکتر امیر معصومی استادیار گروه فیزیک، دوره کارشناسی خود را در دانشگاه تربیت معلم آذربایجان، رشته فیزیک در سال های 82-1378 گذرانده است. دوره‏ های کارشناسی ارشد و دکتری وی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و رشته فیزیک به ترتیب طی سال های 85-1383 و 91-1385 بوده است.

سوابق علمی ایشان به شرح زیر است:

تعداد کل مقالات: 23 عنوان

مقالات مجلات: 10 عنوان

مقالات همایش ها: 13 عنوان

پایان نامه های راهنمایی شده: 13 مورد

 

دکتر علیرضا یوسفی استادیار گروه زراعت و اصلاح نباتات، دوره‏ کارشناسی، کارشناسی ارشد (83-1381) و دکتری (رشته علوم علف های هرز،88-1384) خود را در دانشگاه تهران گذرانده است.

سوابق علمی ایشان به شرح زیر است:

تعداد کل مقالات: 100 عنوان

مقالات مجلات: 47 عنوان

مقالات همایش ها: 53 عنوان

پایان نامه های راهنمایی شده: 37 مورد

اختراعات و اکتشافات: 1 مورد