خانه :: اساتید :: اخبار


قابل توجه همکاران محترم غیر هیات علمی
به بررسـی کـارکرد شش ماهه دوم سال 1397 و رفـع کسرکار ها در نرم افزار جدید

به اطلاع کلیه همکاران محترم میرساند:

         با توجه به تغییر نرم افزار و انتقال اثر انگشت به نرم افزار جدید ERP  و تاکید بر بسته شدن فایل حضور و غیاب نیمه دوم سال1397 ، خواهشمند است نسبت به  بررسـی کـارکرد شش ماهه دوم سال 1397 و رفـع کسرکار ها  در نرم افزار جدید (درخواست مرخصی و تایید آن توسط مسئول مربوطه ) حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ  98/4/5 اقدام فرمایید . بدیهی است در غیـر اینصورت با توجه به غیرقابل تمدید بودن تاریخ مذکور پس از آن کسرکارها به عنوان غیبـت تلقی شده و مطـابق با ماده 41 آیین نامه اعضای غیر هیات علمی اقـدام خواهد شد

تذکرات مهم:

1- قابل توجه است که در صورت مشاهده جابجایی ترددهای ورود و خروج و ثبت غیبت برای  آنروز ، اصلاح تردد ثبت گردد.

2- در صورت ثبت مرخصی ساعتی در نرم افزار قبلی چنانچه تعجیل مشاهده شود، توسط واحد کارگزینی اصلاح خواهد شد.

اداره کارگزینی دانشگاه

 




اولین فراخوان حمایت از کسب‌و‌کارهای داده‏‌های زیستی
فراخوان حمایت از داده‌های زیستی فرصتی است برای حمایت از تجاری ‌سازی طرح‌های مبتنی بر داده‌های زیستی در کشور

فراخوان حمایت از داده‌های زیستی فرصتی است برای حمایت از تجاری ‌سازی طرح‌های مبتنی بر داده‌های زیستی در کشور. در این برنامه که به طور مشترک توسط «ستاد توسعه زیست ‏فناوری»، «مرکز همکاری‏‌های تحول و پیشرفت» و «مرکز راهبردی‏ فناوری‏‌های همگرا» برگزار می‏‌شود،... ادامه خبر




جلسه دفاع از رساله­ ی دکتری شیمی- دانشکده علوم

باعنوان سنتز برخی مواد زیست فعال حاوی نیتروژن و اعتبار سنجی روش‌های ارزیابی آنها در شکل‌های دارویی

با عنـوان:

سنتز برخی مواد زیست فعال حاوی نیتروژن و اعتبار سنجی روش‌های ارزیابی آنها در شکل‌های دارویی

 

  ارائه كننده: مهدی رضایی                دانشجوي رشته: شیمی                  گرایش:  شیمی آلی

  استاد راهنما: پروفسور علی رمضانی                                        

  استاد مشاور: دکتر فریده گورانلو                                              

  مكان: سالن سمینار دانشکده علوم     تاريخ:  12/04/98       روز: چهار شنبه       ساعت: 10        

 




گرامیداشت سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران
چهارشنبه 29 خرداد، ساعت 10، سالن سهروردی

به مناسبت فرارسیدن 31 خرداد، سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج استادان ، ویژه برنامه گرامیداشت سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران با سخنرانی جناب آقای دکتر جلیل دارا( معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید کشور) به همراه تقدیر از استادان بسیجی نمونه استان، روز چهارشنبه 29 خرداد، ساعت 10 الی 12 در سالن سهروردی دانشگاه زنجان برگزار می شود.




کتاب آقای دکتر علی مرصعی
از اساتید گروه ریاضی دانشکده علوم منتشر شد

کتاب مبانی نظریه نامساوی ها توسط آقای دکتر علی مرصعی از اساتید گروه ریاضی دانشکده علوم منتشر گردید. کسانی که مایل به تهیه کتاب می باشند می توانند به جهاددانشگاهی روبروی سلف مرکزی مراجعه فرمایند.




اختلال در خطوط مخابراتی و تلفن همراه
بعلت اختلال خطوط مخابرات شهری

به اطلاع کلیه دانشگاهیان محترم می رساند:

اختلال روز دوشنبه 27 خرداد در شبکه مخابراتی و تلفن همراه دانشگاه 

بعلت اختلال در شبکه مخابراتی شهر بوده و انشاءالله بزودی رفع خواهد شد.

********************************

مدیریت طرحهای عمرانی




عرضه گیاه دارویی نعناع فلفلی
عرضه گیاه دارویی نعناع فلفلی تازه - چین بهاره

عرضه گیاه دارویی نعناع فلفلی تازه - چین بهاره

محصول ارگانیک باغ گیاهان دارویی

پژوهشکده فناوری های نوین زیستی

قیمت هربسته نیم کیلوئی 6000 تومان

زمان ثبت تقاضا: یکشنبه و دوشنبه مورخ 17 و 18 خرداد 1398

زمان تحویل و دریافت: سه شنبه و چهارشنبه مورخ 18 و 19 خرداد 1398

خواص درمانی

خواص ضد میکروبی، بهبود سیستم گوارشی و تنفسی و آرامبخش

 همکاران جهت تهیه محصول درخواست خود را به شرکت تعاونی مصرف کارکنان شماره تماس 02433052364 خانم محمدی ارائه نمایند.




قابل توجه دانشجویان متقاضی خوابگاه برای ترم تابستان
قابل توجه دانشجویان متقاضی خوابگاه برای تابستان 98

قابل توجه دانشجویان متقاضی خوابگاه برای تابستان 98

   به اطلاع دانشجویان متقاضی خوابگاه برای ترم تابستان 98 (دانشجویان تحصیلات تکمیلی، کارورزی و دارای پروژه) می‌رساند جهت بهره‌مندی از اسکان، ضروری است نسبت به درخواست و اخذ معرفی نامه از آموزش دانشکده یا استاد راهنما و تأیید آن توسط مدیر گروه و ارائه آن به اداره خوابگاه‌ها (اتاق 11 و 14 ساختمان معاونت دانشجویی) تا تاریخ 10/04/1398 اقدام  تا برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص به عمل آید.

بدیهی است به درخواست‌های که بعد از تاریخ مذکور ارائه گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

توجه: معرفی نامه‌ها ی فاقد مهر مدیر گروه و یا  آموزش دانشکده معتبر نمی‌باشد.

                                                                                                                     اداره خوابگاه‌ها




اطلاعیه
فعال شدن سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

بسمه تعالی

فعال شدن سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز دوشنبه مورخ 20/3/98 لغایت 20/4/98 فعال و آماده ثبت درخواست دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط مقطع کارشناسی ورودی 1397 و ماقبل متقاضی انتقال و میهمانی میباشد . لذا شایان ذکر است این اداره کل از پذیرش درخواست های خارج از سامانه معذور میباشد .

ضمنا :

الف )  دانشجویانی که سال گذشته حکم میهمانی و یا حکم مشروط داشته اند لازم است درسامانه ثبت نام و حتما شرایط و وضعیت تحصیلی خود را درج نمایند.

ب )  رسیدگی به تقاضای دانشجویان به ترتیب اولویت ذیل انجام می پذیرد :

1- فرزند اناث شهید

2- فرزند ذکور شهید

3- جانباز 50% و بالاتر و آزاده

4- همسر شهید

5- جانباز 25% الی 49%

6- همسر جانباز 50 % و بالاتر و آزاده

7- فرزند اناث جانباز 50 درصد و بالاتر و آزاده

8- فرزند ذکور جانباز 50 درصد و بالاتر و آزاده

9- همسر جانباز 25 % الی 49 %

10- فرزند اناث جانباز 25 % الی 49 %

11- فرزند اناث جانباز 25 % الی 49 %

دانشجویان متقاضی انتقال و یا میهمانی میتوانند با مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان نسبت به ثبت درخواست اقدام و کد رهگیری دریافت و نتیجه بررسی را در زمان مقرر از طریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده نمایند .

امور دانشجویان شاهد و ایثارگر

دانشگاه زنجان




چالش نوآوری: «طراحی و ساخت سامانه‌های پیش‌تصفیه آب و پساب»
ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با همکاری شتابدهنده تخصصی حوزه آب «واتک»، به دنبال توسعه و تجاری‌سازی راهکارهایی

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با همکاری شتابدهنده تخصصی حوزه آب «واتک»، به دنبال توسعه و تجاری‌سازی راهکارهایی مبتنی بر فناوری نانو جهت «طراحی و ساخت سامانه‌های پیش‌تصفیه آب و پساب » است. کلیه علاقمندان می‌توانند به طور رایگان در این چالش شرکت کنند .. ادامه




اطلاعیه شماره 2 انتخاب اینترنتی خوابگاه
انتخاب اینترنتی خوابگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 - ویژه خوابگاه‌های دولتی

اطلاعیه شماره 2

قابل ‌توجه دانشجویان روزانه متقاضی خوابگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی 99 -98

    به اطلاع دانشجویان محترم می‌رساند سامانه اتوماسیون جامع خوابگاهی از روز یکشنبه مورخ 2/4/98 مجدداً فعال خواهد شد لذا آندسته از دانشجویانی که در مرحله اول انتخاب اینترننی خوابگاه موفق به رزرو اتاق نگردیده‌اند در صورت واریز هزینه اجاره‌بهاء نیمسال اول و دوم 98-97 تا تاریخ 1/4/98 می‌توانند جهت انتخاب اینترنتی اتاق با مراجعه به آدرس بهhttp://dorm.znu.ac.ir از ساعت 9 صبح مورخه2/ 98/4 ضمن مطالعه فایل راهنمای برنامه مذکور طبق برنامه زمانی ذیل نسبت به انتخاب اتاق اقدام نمایند.

 

خوابگاه

مقطع و ورودی

زمان

برادران

دانشجویان دکتری ورودی 97،96،95و بهمن94

از ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 2/4/98 لغایت 8 صبح 3/4/98

دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی‌های 97 و بهمن 96

دانشجویان کارشناسی ورودی‌های 95 و بهمن 94

دانشجویان کارشناسی ورودی‌های 96

دانشجویان کاردانی ورودی مهر97 و بهمن 96

خواهران

دانشجویان دکتری ورودی 97،96،95و بهمن 94

دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی‌های 97 و بهمن 96

دانشجویان کارشناسی ورودی‌های 95 و بهمن 94

دانشجویان کارشناسی ورودی‌های 96

دانشجویان کاردانی ورودی مهر 97 و بهمن 96 و کارشناسی 97

 

توجه:

1-    آندسته از دانشجویانی که برای نیم‌سال اول سال تحصیلی 99-98 در مرحله اول انتخاب اینترنتی اتاق نموده‌ و تمایل به جابجایی آن دارند در صورت وجود ظرفیت خالی در اتاقها می‌توانند نسبت به جابجایی اتاق اقدام نمایند.

 مسیر انتقال یا جابجایی اتاق در سامانه جامع خوابگاهی :  خوابگاه  درخواست خوابگاه ← افزودن  نوع درخواست ← درخواست انتقال  انتخاب اتاق  ثبت

روش‌های پرداخت

الف - مراجعه به سامانه پورتال دانشجویی به آدرس http://bp.swf.ir(نام کاربری و کلمه عبور کد ملی به همراه خط تیره می‌باشد. مثال 9-456708-123)

ب - مراجعه به اداره خوابگاه‌ها (اتاق‌های 11 و 14 ) و دریافت فیش و پرداخت آن در بانک تجارت

توضیحات:

1- آن دسته از دانشجویانی که تاکنون در سامانه اتوماسیون جامع خوابگاهی یاس فرایند پیش ثبت‌نام را انجام نداده‌اند می‌بایست با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به درج اطلاعات خود اقدام نمایند

2- دانشجویانی که در ترم جاری در خوابگاه‌های خودگردان سکونت دارند و واجد شرایط انتقال به خوابگاه‌های دولتی می‌باشند ضروری است پس از تسویه حساب اجاره‌بها نسبت به انتخاب اتاق اقدام نمایند

3- دانشجویانی که انتخاب اینترنتی اتاق نموده‌اند می‌بایست در شروع نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 با دریافت برگه تسویه‌حساب از خوابگاه خودگردان به اداره امور خوابگاه‌ها مراجعه نموده و پس از واریز هزینه خوابگاه و اخذ معرفی‌نامه از اداره خوابگاه‌ها جهت تشکیل پرونده به سرپرستی‌ خوابگاه‌های مربوطه مراجعه نمایند.

4ـ پس از انتخاب اینترنتی اتاق و تأیید آن توسط اداره خوابگاه‌ها دانشجویان می‌بایست با مراجعه به پورتال دانشجویی به آدرسhttp//bp.swf.ir از تاریخ 20/6/98  نسبت به واریز هزینه خوابگاه اقدام و در شروع ترم تحصیلی  با در داشتن  رسید پرداختی به سرپرستی خوابگاه‌های مربوطه مراجعه نمایند. (نام کاربری و کلمه عبور کد ملی به همراه خط تیره می‌باشد. مثال 9-456708-123)

4ـ در صورت عدم رزرو اتاق توسط دانشجو، دانشگاه هیچ‌گونه تعهدی در خصوص اسکان نخواهد داشت.

5- با توجه به محدودیت اسکان در خوابگاه‌های ملکی به اطلاع می‌رساند نتایج اولویت‌بندی و زمان انتخاب اتاق برای دانشجویان پسر ورودی 97 (روزانه) متعاقباً اعلام خواهد شد.

از دانشجویان محترم درخواست می‌شود قبل از فعال شدن سایت جهت انتخاب اتاق در زمان مقرر نسبت به کنترل نام کاربری و کلمه عبور اقدام، و در صورت داشتن هرگونه سؤال در ساعت‌های اداری با شماره تلفن‌های 02433052428 (خواهران) و02433052298(برادران)تماس حاصل نمایید

                                                                                                                                                                                                                                                                   اداره خوابگاه‌ها




تغییر ساعات تمرینات ورزشی همکاران دانشگاهی (آقایان)
به روزهای زوج از ساعت 4 الی 6 عصر (کارکنان) و یکشنبه و سه شنبه ساعت 6 الی 8 عصر (اساتید) در سال 1398

اطلاعیه

احتراما"، بدینوسیله به استحضار همکاران دانشگاهی (آقایان) می رساند با توجه به درخواست های مکرر همکاران جهت افزایش جلسات استفاده از سالن های ورزشی و همچنین استفاده از استخر دانشگاه؛ با هماهنگی های به عمل آمده با گروه محترم تربیت بدنی و علوم ورزشی ، روزهای تمرینات کارکنان از تاریخ 1 تیرماه 1398 به روزهای زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) ساعت 16 الی 18 برای کارکنان و روزهای فرد( یکشنبه،سه شنبه) ساعت 18 الی 20 برای اساتید در سالن ورزشی شماره1 دانشگاه تغییر یافت .

مدیریت تربیت بدنی دانشگاه زنجان




درخواست همکاری در آزمون استخدامی شرکت ایران ترانسفو
درخواست همکاری در آزمون استخدامی شرکت ایران ترانسفو

قابل توجه همكاران محترم هیات علمی و کارکنان:

با توجه به برگزاري آزمون استخدامی شرکت ایران ترانسفو در  خرداد  ماه  سال 1398 ، بدينوسيله از كليه همكاراني كه مايل به همكاري مي باشند، جهت ثبت نام به شرح جدول ذيل تا تاريخ 25/03/1398 دعوت بعمل می آید. لازم به توضیح است در زمان اعلام همکاری ارائه کد ملی ، شماره حساب و شماره همراه الزامی می باشد. اولویت با همکارانی می باشد که سریعتر تماس حاصل فرمایند.

شماره تلفن جهت تماس:  2723

تذکر:

  1. از همکاران لیسانس و بالاتر در امر مراقبت انتخاب خواهد شد.
  2. همکارانی که از بستگان درجه یک آنها در آزمون شرکت داشته باشند نمی توانند در آن جلسه آزمون همکاری داشته باشند .

ايام هفته

تاريخ

تعداد برادران جهت همکاري

صبح جمعه

31/03/1398

90

 

 

 

 

    ستاد برگزاري آزمون




اطلاعیه شماره 8 استخر دانشگاه
در خصوص امکان تهیه کارت پانچی در استخر برای استفاده خانواده ها

اطلاعیه

با توجه به درخواست همکاران ارجمند (اساتید و کارکنان) مبنی بر تغییر نحوه استفاده اعضای خانواده از استخر دانشگاه، مدیریت محترم استخر اقدام به تهیه کارت های پانچی برای ارائه خدمات بهینه تر به همکاران دانشگاهی نموده است، که با تهیه این کارت ها دیگر نیازی به استفاده از کارت پرسنلی همکاران توسط خانواده ها نخواهد بود. لذا همکاران متقاضی می توانند با در دست داشتن کارت پرسنلی اقدام به تهیه کارت های پانچی تا سقف 35 جلسه در ماه برای هر همکار با یارانه دانشگاهی در محل استخر برای اعضای خانواده نمایند. (لطفا دقت فرمایید که در هنگام تهیه کارت ها نیازی به پرداخت وجه نبوده و در پایان هر ماه سهم همکاران از حساب ایشان کسر و باقی با یارانه دانشگاهی پرداخت خواهد گردید.)

 




بازدید همکاران هیات علمی گروه محیط زیست دانشکده علوم
بازدید همکاران هیات علمی گروه محیط زیست دانشکده علوم از بخشهای مختلف پژوهشکده فناوریهای نوین زیستی

 بازدید همکاران هیات علمی گروه محیط زیست دانشکده علوم از بخشهای مختلف پژوهشکده فناوریهای نوین زیستی

    در ذیل جلسه ایکه برای امکان سنجی ارتقا ارائه خدمات آزمایشگاهی متمرکز در حوزه HPLC در روز سه شنبه 21/3/98 ساعت 10 تا 12 در محل پژوهشکده تشکیل شد ریاست محترم دانشکده علوم و همکاران گروه محیط زیست و مدیریت پژوهشکده راهکارهای ارتقا همکاریها را با محوریت تمرکز و بسط خدمات دهی به تمامی بخشهای دانشگاه و با رویکرد فعالسازی و تمرکز دستگاهها و تجهیزات مرتبط با علوم زیستی در ساختمان پژوهشکده، مراتب بررسی و پیشنهادهای لازم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در ادامه، اعضا جلسه از بخشهای مختلف پژوهشکده اعم از سایت عصاره گیری، کلکسیون زنده گزنه و نیز مزرعه پژوهشی گیاهان دارویی بازدید نموده و در جریان فعالیتهای علمی و پژوهشی پژوهشکده قرار گرفتند.