تهیه مواد اولیه و طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه
آگهی مناقصه عمومی یک مرحلهای
(نوبت اول)
دانشگاه زنجان در نظر دارد تهیه مواد اولیه وطبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه زنجان برای سال 1402- 1401 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته امور آشپزخانه و رستوران از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1401/05/15 میباشد.
الف- شماره مناقصه (مرجع):185
ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک:2001003798000005
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصهگران میتوانند از ساعت 10 صبح روز شنبه تاریخ 1401/05/15 تا ساعت 18 روز چهار شنبه تاریخ 1401/05/19 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 1401/05/30
ی- زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت 12 روز دوشنبه تاریخ 1401/05/31 دفتر معاونت اداری- مالی
ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانتنامه بانکی (مدت اعتبار تضمینهای بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ20/000/000/000 ریال (دو میلیارد تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .
تذکر مهم: متقاضیان، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصهگر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکتهای الف، ب و ج را میبایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا پایان وقت اداریتاریخ1401/05/30 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با
مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره تغذیه 33052297
روابط عمومی دانشگاه زنجان
مناقصه ایاب ذهاب کارکنان دانشگاه زنجان
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحلهای (نوبت اول)
دانشگاه زنجان در نظر دارد ایاب ذهاب کارکنان دانشگاه زنجان برای سال 1402- 1401 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته امور حمل و نقل از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1401/05/15 میباشد.
الف- شماره مناقصه (مرجع):184
ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک:2001003798000004
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت:مناقصهگران میتوانند از ساعت 10 صبح روز شنبه تاریخ1401/05/15 تا ساعت 18روز چهارشنبه تاریخ1401/05/19 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت:تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 1401/05/30
ی- زمان و محل بازگشایی پاکتها:ساعت 10روز دوشنبه تاریخ1401/05/31 دفتر معاونت اداری- مالی
ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانتنامه بانکی (مدت اعتبار تضمینهای بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ1/000/000/000 ریال(یکصد میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .
تذکر مهم:مناقصهگر ،از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصهگر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکتهای الف، ب و ج را میبایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تاپایان وقت اداری مورخ 1401/05/30 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با
مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خدمات و پشتیبانی 33052352
روابط عمومی دانشگاه زنجان
آگهی مناقصه عمومی یک مرحلهای سرپرستی خوابگاه
دانشگاه زنجان در نظر دارد امور سرپرستی و تنظیف خوابگاههای دانشجویی دانشگاه زنجان برای سال 1402- 1401 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته خدمات عمومی از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1401/05/01 میباشد.
الف- شماره مناقصه (مرجع): 183
ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2001003798000002
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصهگران میتوانند از ساعت 10 روز شنبه تاریخ 1401/05/01 تا ساعت 18 روز چهارشنبه تاریخ 1401/05/05 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز شنبه تاریخ 1401/05/29
ی- زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت 12 روز یکشنبه تاریخ 1401/05/30 دفتر معاونت اداری- مالی
توجه:
ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانتنامه بانکی (مدت اعتبار تضمینهای بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 6/000/000/000 ریال (ششصد میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .
تذکر مهم: مناقصهگر ، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصهگر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکتهای الف، ب و ج را میبایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا پایان وقت اداری مورخ 1401/05/29 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با
مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خوابگاهها 33052704
روابط عمومی دانشگاه زنجان
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحلهای ایاب و ذهاب دانشجویی (نوبت اول)
دانشگاه زنجان در نظر دارد ایاب و ذهاب دانشجویی دانشگاه زنجان برای سال 1402- 1401 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته امور حمل و نقل از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1401/05/01 میباشد.
الف- شماره مناقصه (مرجع): 182
ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2001003798000003
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصهگران میتوانند از ساعت 10 روز شنبه تاریخ1401/05/01 تا ساعت 18 روز چهارشنبه تاریخ 1401/05/05 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز شنبه تاریخ 1401/05/29
ی- زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت 10 روز یکشنبه تاریخ 1401/05/30 دفتر معاونت اداری- مالی
ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانتنامه بانکی (مدت اعتبار تضمینهای بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 2/500/000/000 ریال (دویست و پنجاه میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان.
تذکر مهم: مناقصهگر ، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصهگر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکتهای الف، ب و ج را میبایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا پایان وقت اداری مورخ 1401/05/29 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با
مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خدمات و پشتیبانی 33052352
روابط عمومی دانشگاه زنجان
مناقصه امور خدماتی، پشتیبانی و نگهبانی دانشگاه زنجان
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحلهای
(نوبت اول)
دانشگاه زنجان در نظر دارد امور خدماتی، پشتیبانی و نگهبانی دانشگاه زنجان برای سال 1402- 1401 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته خدمات عمومی از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1401/04/05 میباشد.
الف- شماره مناقصه (مرجع): 181
ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2001003798000001
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه: مناقصهگران میتوانند از ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 1401/04/05 تا ساعت 18 عصر روز پنجشنبه تاریخ 1401/04/09 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز دوشنبه تاریخ 1401/04/20
ی- زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت 10 صبح روز سه شنبه تاریخ 1401/04/21 دفتر معاونت اداری- مالی
ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانتنامه بانکی (مدت اعتبار تضمینهای بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 4/000/000/000 ریال ( چهار صد میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .
تذکر مهم: مناقصهگران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصهگر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکتهای الف، ب و ج را ( براساس آیین نامه مالی معاملاتی دانشگاههای منطقه زنجان) میبایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا پایان وقت اداری مورخ 1401/04/20 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با
مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خدمات و پشتیبانی 33052352
روابط عمومی دانشگاه زنجان
مزایده 3 دستگاه اتوبوس بیابانی دانشگاه زنجان
آگهی مزایده عمومی یک مرحله ای
(نوبت اول)
دانشگاه زنجان در نظر دارد 3 دستگاه اتوبوس بیابانی بنز مدلo500rs163-30دانشگاه زنجان را از طریق انجام مزایده عمومی به اشخاص حقوقی و حقیقی واجد شرایط طبق مجوز کمیسیون ماده 2 اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان به شماره 990114 به تاریخ1400/12/26،واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مزایده میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مزایده اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مزایده ، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مزایده گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1401/02/01میباشد.
الف- شماره مزایده (مرجع):180
ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک:1001003798000001
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مزایده از سایت:مزایده گران میتوانند از ساعت 10 صبح روزچهارشنبه تاریخ1401/01/31 تا ساعت 18 روز دوشنبه تاریخ 1401/02/05 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مزایده اقدام نمایند.
د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10صبح روز یکشنبه تاریخ 1401/02/18
ی- زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت 10 صبح روز دوشنبه تاریخ 1401/02/19 دفتر معاونت اداری- مالی
ه- مبلغ تضمین شرکت در مزایده:سپرده شرکت در مزایده شامل ضمانتنامه بانکی (مدت اعتبار تضمینهای بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها باشد) چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد به مبلغ2/000/000/000 ریال (دویست میلیون تومان)برای هر دستگاه اتوبوسکه جمعاً6/000/000/000 ریال میباشد که واریزبه شماره حساب 4001086207379272 و به شماره شبای 9801000040011086207379272 irنزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان و ارائه اصل فیش بانکی.
تذکر مهم:مزایده گران،از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف،ب وج الزاما تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مزایده گران به غیر از اقدام ازسامانه ستاد، پاکتهای الف، ب و ج را میبایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 1401/02/18 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل نمایند.
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر: مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 و واحد نقلیه 33052237
روابط عمومی دانشگاه زنجان
مناقصه نگهداری، کاشت، توسعه، مرمت و بهسازی فضای سبز دانشگاه
آگهی مناقصه عمومی (یک مرحلهای)
(نوبت دوم)
دانشگاه زنجان در نظر دارد نگهداری، کاشت، توسعه، مرمت و بهسازی فضای سبز دانشگاه زنجان برای سال 1402- 1401 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته نگهداری و خدمات فضای سبز از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1400/12/24 میباشد.
الف- شماره مناقصه (مرجع): 179
ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2000003798000018
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصهگران میتوانند از ساعت 10 صبح روز سه شنبه تاریخ 1400/12/24 تا ساعت 18 عصر روز پنجشنبه تاریخ 1401/01/11 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز چهارشنبه تاریخ 1401/01/24
ی- زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت 10 روز شنبه تاریخ 1401/01/27 دفتر معاونت اداری- مالی
ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانتنامه بانکی (مدت اعتبار تضمینهای بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 1/500/000/000 ریال ( یکصد و پنجاه میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی به نام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .
تذکر مهم: مناقصه گران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصهگر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکتهای الف، ب و ج را میبایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 14 یعد از ظهر تاریخ 1401/01/24 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر: مدیریت حقوقی و قراردادها، 33052826 و مسئول فضای سبز 33052731
روابط عمومی دانشگاه زنجان
مناقصه عمومی فضای سبز دانشگاه
آگهی مناقصه عمومی (یک مرحلهای)
(نوبت اول)
دانشگاه زنجان در نظر دارد نگهداری، کاشت، توسعه، مرمت و بهسازی فضای سبز دانشگاه زنجان برای سال 1401- 1400 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته نگهداری و خدمات فضای سبز از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1400.11.12 میباشد.
الف- شماره مناقصه (مرجع): 178
ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 20000003798000017
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصهگران میتوانند از ساعت 10 روز چهار شنبه تاریخ 1400.11.13 تا ساعت 18 روز یکشنبه تاریخ 1400.11.17 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز شنبه تاریخ 1400.11.30
ی- زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت 10 روز یک شنبه تاریخ 1400.12.01 دفتر معاونت اداری- مالی
ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانتنامه بانکی (مدت اعتبار تضمینهای بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 1.500.000.000 ریال ( یکصد و پنجاه میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی به نام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .
تذکر مهم: مناقصه گران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصهگر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکتهای الف، ب و ج را میبایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 1400.11.30 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر: مدیریت حقوقی و قراردادها، 33052826 و مسئول فضای سبز 33052731
روابط عمومی دانشگاه زنجان
واگذاری مجموعه سوارکاری از طریق مزایده
«اطلاعیه»
دانشگاه زنجان در نظر دارد مجموعه سوارکاری را از طریق مزایده به اشخاص ( حقیقی و حقوقی ) واجد شرایط و با لحاظ شرایط ذیل به صورت اجاره واگذار نماید:
- رزومه و سوابق تحصیلی و کاری مرتبط
- داشتن امکانات لازم برای اداره مجموعه آموزشی سوارکاری از قبیل اسب و تجهیزات سوارکاری
- نداشتن سوء پیشینه و داشتن اشتهار اخلاقی و کاری
- پیشنهادات برای سرمایه گذاری و بهبودکیفیت مجموعه سوارکاری
- پیشنهادات جهت همکاری آموزشی، پژوهشی و رفاهی با دانشکده کشاورزی واداره رفاه دانشگاه
متقاضیان میبایست موارد مندرج در بندهای فوق الذکر را در پاکت (الف) و مبلغ پیشنهادی اجاره بهاء را در پاکت (ب) به صورت مجزا و ممهورشده از تاریخ 1400.7.20 لغایت 1400.7.26 به مدیریت حقوقی و قرارداهای دانشگاه زنجان ارسال نمایند.
(لازم به ذکر است در صورت نیاز به بازدید از محل و یا ارائه توضیحات تکمیلی با مدیریت مزرعه آموزشی با شماره داخلی 4387 و یا مدیریت حقوقی و قراردادها با شماره داخلی 2826 تماس حاصل فرمایید.)
مناقصه امور سرپرستی و تنظیف خوابگاههای دانشجویی
آگهی مناقصه عمومی یک مرحلهای
(نوبت دوم)
دانشگاه زنجان در نظر دارد امور سرپرستی و تنظیف خوابگاههای دانشجویی دانشگاه زنجان برای سال 1400 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته خدمات عمومی از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1400/06/07 میباشد.
الف- شماره مناقصه (مرجع): 175
ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2000003798000012
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصهگران میتوانند از ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 1400/06/07 تا ساعت 18 روز چهارشنبه تاریخ 1400/06/10 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 1400/06/21
ی- زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت 10 روز دوشنبه تاریخ 1400/06/22 دفتر معاونت اداری- مالی
توجه:
ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانتنامه بانکی (مدت اعتبار تضمینهای بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 2/000/000/000 ریال (دویست میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .
تذکر مهم: مناقصهگر، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصهگر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکتهای الف، ب و ج را میبایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 1400/06/21 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل نمایند.
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با
مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خوابگاهها 33052704
روابط عمومی دانشگاه زنجان
مناقصه پروژه توسعه شبکه گاز رسانی دانشگاه زنجان
آگهی مناقصه عمومی (یک مرحلهای)
(نوبت دوم)
دانشگاه زنجان در نظر دارد پروژه توسعه شبکه گاز رسانی دانشگاه زنجان برای سال 1400 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای مجوز و گواهی تائید صلاحیت در پایه 5 رشته تاسیسات و تجهیزات و یا رشته نفت و گاز با زیر رشته خطوط انتقال نفت و گاز ) میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1400/06/07 میباشد.
الف- شماره مناقصه (مرجع): 176
ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2000003798000013
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصهگران میتوانند از ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 1400/06/07 تا ساعت 18 روز چهارشنبه تاریخ 1400/06/10 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 1400/06/21
ی- زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت 11 روز دوشنبه تاریخ 1400/06/22 دفتر معاونت اداری- مالی
ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانتنامه بانکی (مدت اعتبار تضمینهای بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها باشد) چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد به مبلغ 600/000/000 ریال (شصت میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان و ارائه اصل فیش بانکی.
تذکر مهم: مناقصهگر، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصهگر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکتهای الف، ب و ج را میبایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 1400/06/21 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل نمایند.
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با
مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 – دفتر طرحهای عمرانی، 33052550
روابط عمومی دانشگاه زنجان
مناقصه پروژه توسعه شبکه گاز رسانی دانشگاه
آگهی مناقصه عمومی (یک مرحلهای)
(نوبت اول)
دانشگاه زنجان در نظر دارد پروژه توسعه شبکه گاز رسانی دانشگاه زنجان برای سال 1400 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای مجوز و گواهی تائید صلاحیت در پایه 5 رشته تاسیسات و تجهیزات و یا رشته نفت و گاز با زیر رشته خطوط انتقال نفت و گاز ) میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1400/04/13 میباشد.
الف- شماره مناقصه (مرجع): 174
ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2000003798000011
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصهگران میتوانند از ساعت 10 صبح روز چهار شنبه تاریخ 1400/05/13 تا ساعت 18 روز یکشنبه تاریخ 1400/05/17 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز شنبه تاریخ 1400/05/30
ی- زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت 10 روز یکشنبه تاریخ 1400/05/31 دفتر معاونت اداری- مالی
ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانتنامه بانکی (مدت اعتبار تضمینهای بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها باشد) چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد به مبلغ 600/000/000 ریال (شصت میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان و ارائه اصل فیش بانکی.
تذکر مهم: مناقصهگر، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصهگر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکتهای الف، ب و ج را میبایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 1400/05/30 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل نمایند.
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با
مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 – دفتر طرحهای عمرانی، 33052550
روابط عمومی دانشگاه زنجان
مناقصه امور سرپرستی و تنظیف خوابگاههای دانشجویی
آگهی مناقصه عمومی یک مرحلهای
(نوبت اول)
دانشگاه زنجان در نظر دارد امور سرپرستی و تنظیف خوابگاههای دانشجویی دانشگاه زنجان برای سال 1400 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته خدمات عمومی از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1400/05/05 میباشد.
الف- شماره مناقصه (مرجع): 172
ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2000003798000009
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت ستاد: مناقصهگران میتوانند از ساعت 10 روز سه شنبه تاریخ 1400/05/05 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 روز یکشنبه تاریخ 1400/05/24
ی- زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت 10 روز دوشنبه تاریخ 1400/05/25 دفتر معاونت اداری- مالی
توجه:
ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانتنامه بانکی (مدت اعتبار تضمینهای بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 2/000/000/000 ریال (دویست میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .
تذکر مهم: مناقصهگران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصهگر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکتهای الف، ب و ج را ( براساس آیین نامه مالی معاملاتی دانشگاههای منطقه زنجان) میبایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 روز یکشنبه تاریخ 1400/05/24 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با
مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خوابگاهها 33052704
روابط عمومی دانشگاه زنجان
مناقصه طبخ و توزیع غذای دانشجویی
آگهی مناقصه عمومی یک مرحلهای
(نوبت اول)
دانشگاه زنجان در نظر دارد طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه زنجان برای سال 1400 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته امور آشپزخانه و رستوران از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1400/05/05 میباشد.
الف- شماره مناقصه (مرجع): 173
ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2000003798000010
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت ستاد: مناقصهگران میتوانند از ساعت 10 روز سه شنبه تاریخ 140/05/05 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 روز یکشنبه تاریخ 1400/05/24
ی- زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت 11 روز دوشنبه تاریخ 1400/05/25 دفتر معاونت اداری- مالی
ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانتنامه بانکی (مدت اعتبار تضمینهای بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 2/000/000/000 ریال (دویست میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .
تذکر مهم: مناقصه گران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصهگر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکتهای الف، ب و ج را میبایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 1400/05/24 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با
مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره تغذیه 33052297
روابط عمومی دانشگاه زنجان
نوبت دوم مناقصه خدمات خودرویی دانشگاه
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحلهای
(نوبت دوم)
دانشگاه زنجان در نظر دارد خدمات خودرویی دانشگاه زنجان برای سال 1401- 1400 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته امور حمل و نقل از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1400/04/07 میباشد.
الف- شماره مناقصه (مرجع): 171
ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2000003798000007
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه: مناقصهگران میتوانند از ساعت 10 صبح روز دو شنبه تاریخ 1400/04/07 تا ساعت 18 عصر روز چهار شنبه تاریخ 1400/04/09 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 1400/04/20
ی- زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت 11 صبح روز دو شنبه تاریخ 1400/04/21 دفتر معاونت اداری- مالی
ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانتنامه بانکی (مدت اعتبار تضمینهای بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 700/000/000 ریال ( هفتاد میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .
تذکر مهم: مناقصهگران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصهگر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکتهای الف، ب و ج را ( براساس آیین نامه مالی معاملاتی دانشگاههای منطقه زنجان) میبایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 ظهر تاریخ 1400/04/20 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با
مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خدمات و پشتیبانی 33052352
روابط عمومی دانشگاه زنجان