فراخوان مناقصه عمومی مزرعه آموزشی و پژوهشی دانشگاه زنجان (نوبت اول)
مناقصه عمومی (یک مرحلهای)
(نوبت اول)
دانشگاه زنجان در نظر دارد انجام کلیه خدمات و عملیات اجرایی مزرعه آموزشی و پژوهشی دانشگاه زنجان در سال 1403 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته خدمات عمومی از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1403/02/11 میباشد.
الف- شماره مناقصه (مرجع): 203
ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2003003798000002
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه: مناقصهگران میتوانند از ساعت 10 صبح مورخ 1403/02/11 لغایت ساعت 18 عصر مورخ 1403/02/13 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 مورخ 1403/02/24
ی- زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1403/02/25 سالن اجتماعات اندیشه واقع در ساختمان مرکزی
ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانتنامه بانکی (مدت اعتبار تضمینهای بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 3/000/000/000 ریال ( سیصد میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 و به شناسه واریز به شماره 998126300100000000000000000000 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .
تذکر مهم: مناقصه گران، موظف هستند پاکت الف که حاوی ضمانتنامه بانکی میباشد را طبق شرایط درج شده در فرم شرایط عمومی مناقصه به صورت فیزیکی تا پایان وقت اداری مورخ 1403/02/24 (ساعت 15/30) به مدیریت حقوقی و قراردادهای دانشگاه تحویل نمایند.
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با
مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 – مزرعه آموزشی و پژوهشی 33054390
روابط عمومی دانشگاه زنجان
آگهی مناقصه عمومی فضای سبز دانشگاه زنجان (نوبت دوم)
مناقصه عمومی (یک مرحلهای)
(نوبت دوم)
دانشگاه زنجان در نظر دارد نگهداری، کاشت، توسعه، مرمت و بهسازی فضای سبز دانشگاه زنجان برای سال 1403 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته نگهداری و خدمات فضای سبز از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1403/01/27 میباشد.
الف- شماره مناقصه (مرجع): 202
ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2003003798000001
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصهگران میتوانند از ساعت 10 صبح مورخ 1403/01/27 تا ساعت 18 عصر مورخ 1403/01/30 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح مورخ 1403/02/10
ی- زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت 10 صبح مورخ 1403/02/11 دفتر معاونت اداری- مالی
ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانتنامه بانکی (مدت اعتبار تضمینهای بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 2/000/000/000 ریال ( دویست میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 و به شناسه واریز به شماره 998126300100000000000000000000 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .
تذکر مهم: مناقصه گران، موظف هستند پاکت الف که حاوی ضمانتنامه بانکی میباشد را طبق شرایط درج شده در فرم شرایط عمومی مناقصه به صورت فیزیکی تا پایان وقت اداری مورخ 1403/02/10 (ساعت 15/30) به مدیریت حقوقی و قراردادهای دانشگاه تحویل نمایند.
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر: مدیریت حقوقی و قراردادها، 33052826 و مسئول فضای سبز 33052607
روابط عمومی دانشگاه زنجان
آگهی مناقصه عمومی فضای سبز دانشگاه زنجان
مناقصه عمومی (یک مرحلهای)
(نوبت اول)
دانشگاه زنجان در نظر دارد نگهداری، کاشت، توسعه، مرمت و بهسازی فضای سبز دانشگاه زنجان برای سال 1403 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته نگهداری و خدمات فضای سبز از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1402/12/21 میباشد.
الف- شماره مناقصه (مرجع): 202
ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2002003798000015
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصهگران میتوانند از ساعت 10 صبح مورخ 1402/12/21 تا ساعت 18 عصر مورخ 26/12/1402 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح مورخ 20/01/1403
ی- زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت 10 صبح مورخ 21/01/1403 دفتر معاونت اداری- مالی
ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانتنامه بانکی (مدت اعتبار تضمینهای بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 2/000/000/000 ریال ( دویست میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 و به شناسه واریز به شماره 998126300100000000000000000000 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .
تذکر مهم: مناقصه گران، موظف هستند پاکت الف که حاوی ضمانتنامه بانکی میباشد را طبق شرایط درج شده در فرم شرایط عمومی مناقصه به صورت فیزیکی تا پایان وقت اداری مورخ 1403/01/20 (ساعت 15/30) به مدیریت حقوقی و قراردادهای دانشگاه تحویل نمایند.
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر: مدیریت حقوقی و قراردادها، 33052826 و مسئول فضای سبز 33052607
روابط عمومی دانشگاه زنجان
آگهی ارزیابی کیفی مناقصه عمومی ساماندهی مرکز رشد دانشگاه زنجان
ارزیابی کیفی برای مناقصه عمومی
(نوبت اول)
دانشگاه زنجان در نظر دارد اجرای پروژه ساماندهی و بهسازی طبقه همکف ساختمان فضای کار دفاتر مرکز رشد دانشگاه زنجان در سال 1402، را از طریق انجام ارزیابی کیفی برای مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی صلاحیت پیمانکاری در رشته ابنیه و ساختمان و حداقل پایه 5) میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1402/12/21 میباشد.
الف- شماره مناقصه (مرجع): 201
ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2002003798000014
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سایت: مناقصهگران میتوانند از ساعت 10 صبح مورخ 1402/12/21 تا ساعت 18 مورخ 1402/12/27 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
د- مهلت ارسال پاسخ استعلام سامانه ستاد: تا ساعت 14 بعد از ظهر مورخ 1403/01/18
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با
مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 – مدیریت فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی 33052607 - 33052550
روابط عمومی دانشگاه زنجان