خانه :: اساتید :: اخبار

اخبارمناقصات/مزایدات


آگهی مناقصه عمومی محوطه سازی دانشگاه زنجان در سال 1403
مناقصه عمومی محوطه سازی دانشگاه زنجان در سال 1403 همزمان با ارزیابی کیفی

آگهی مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی

 (نوبت اول)

دانشگاه زنجان در نظر دارد محوطه سازی دانشگاه زنجان در سال 1403، را از طریق انجام مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی صلاحیت  پیمانکاری حداقل پایه 5 در رشته ساختمان و ابنیه) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1403/07/10 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 210

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2003003798000015

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح مورخ 1403/07/10 تا ساعت 19مورخ  1403/07/14 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 19 عصر روز شنبه  مورخ  1403/07/28

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 روز یکشنبه  تاریخ 1403/07/29 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 1/600/000/000 ریال ( یکصد و شصت میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272  و به شناسه واریز به شماره 949126300200000000000000000000 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان.

تذکر مهم:  مناقصه گران، موظف هستند پاکت الف که حاوی ضمانت‌نامه بانکی یا چک تضمین شده بانکی می‌باشد را طبق شرایط درج شده در فرم شرایط عمومی مناقصه به صورت فیزیکی تا  پایان وقت اداری مورخ  1403/07/28 (ساعت 15) به مدیریت حقوقی و قرارداد‌های دانشگاه تحویل نمایند.

 

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 مدیریت فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی 33052607 - 33052550

روابط عمومی دانشگاه زنجان

 




آگهی مناقصه عمومی تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای دانشجویی(نوبت دوم)
مناقصه عمومی تهیه مواد اولیه و طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه زنجان برای سال 1403

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

(نوبت دوم)

دانشگاه زنجان در نظر دارد تهیه مواد اولیه و طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه زنجان برای سال 1403 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی صلاحیت در رشته امور آشپزخانه و رستوران از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1403/07/03 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 209

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2003003798000014

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح مورخ  1403/07/03 تا ساعت 19مورخ  1403/07/05، به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح مورخ 1403/07/16

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 صبح مورخ  1403/07/17 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 20/000/000/000 ریال (دو میلیارد تومان) به شماره حساب 4001086207379272  و به شناسه واریز به شماره 998126300100000000000000000000 و به شماره شبای 980100004001086207379272 IR نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان.

تذکر مهم:  مناقصه گران، موظف هستند پاکت الف که حاوی ضمانت‌نامه بانکی می‌باشد را طبق شرایط درج شده در فرم شرایط عمومی مناقصه به صورت فیزیکی تا  پایان وقت اداری مورخ 1403/07/16 (ساعت 15/30) به مدیریت حقوقی و قرارداد‌های دانشگاه تحویل نمایند.

 

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره تغذیه 33052297

روابط عمومی دانشگاه زنجان




آگهی مناقصه عمومی تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای دانشجویی(نوبت اول)
مناقصه عمومی تهیه مواد اولیه و طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه زنجان برای سال 1403

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

(نوبت اول)

دانشگاه زنجان در نظر دارد تهیه مواد اولیه و طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه زنجان برای سال 1403 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی صلاحیت در رشته امور آشپزخانه و رستوران از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1403/06/10 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 209

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2003003798000013

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه گران می‌توانند از ساعت 10 صبح مورخ  1403/06/10 تا ساعت 19 مورخ  1403/06/13، به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح مورخ 1403/06/26

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 صبح مورخ  1403/06/27 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 20/000/000/000 ریال (دو میلیارد تومان) به شماره حساب 4001086207379272  و به شناسه واریز به شماره 998126300100000000000000000000 و به شماره شبای 980100004001086207379272 IR نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان.

تذکر مهم:  مناقصه گران، موظف هستند پاکت الف که حاوی ضمانت‌نامه بانکی می‌باشد را طبق شرایط درج شده در فرم شرایط عمومی مناقصه به صورت فیزیکی تا  پایان وقت اداری مورخ  1403/06/26 (ساعت 15/30) به مدیریت حقوقی و قرارداد‌های دانشگاه تحویل نمایند.

 

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره تغذیه 33052297

روابط عمومی دانشگاه زنجان




آگهی مناقصه عمومی امور سرپرستی و تنظیف خوابگاه‌های دانشجویی (نوبت دوم)
امور سرپرستی و تنظیف خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه زنجان برای سال 1403

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

(نوبت  دوم)

دانشگاه زنجان در نظر دارد امور سرپرستی و تنظیف خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه زنجان برای سال 1403 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته خدمات عمومی از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1403/04/23 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 208

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2003003798000010

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌ گران می‌توانند از ساعت 10 صبح مورخ  1403/04/23 تا ساعت 18 مورخ 1403/04/28 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح مورخ  1403/05/13

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 11 صبح مورخ 1403/05/14 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 9/000/00/000 ریال (نهصد میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272  و به شناسه واریز به شماره 998126300100000000000000000000 و به شماره شبای 980100004001086207379272 IR نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان.

تذکر مهم:  مناقصه گران، موظف هستند پاکت الف که حاوی ضمانت‌نامه بانکی می‌باشد را طبق شرایط درج شده در فرم شرایط عمومی مناقصه به صورت فیزیکی تا  پایان وقت اداری مورخ  1403/05/13 (ساعت 13/00) به مدیریت حقوقی و قرارداد‌های دانشگاه تحویل نمایند.

 

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خوابگاهها 33052704

روابط عمومی دانشگاه زنجان