خانه :: اساتید :: اخبار

اخبارمناقصات/مزایدات


تهیه مواد اولیه و طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از صبح روز شنبه 15 مرداد تا روز چهار شنبه 19 مرداد 1401

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

(نوبت اول)

دانشگاه زنجان در نظر دارد تهیه مواد اولیه وطبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه زنجان برای سال 1402- 1401 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته امور آشپزخانه و رستوران از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1401/05/15 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع):185

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک:2001003798000005

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح روز شنبه تاریخ 1401/05/15 تا ساعت 18 روز چهار شنبه تاریخ 1401/05/19 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 1401/05/30

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 12 روز دوشنبه تاریخ 1401/05/31 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ20/000/000/000 ریال (دو میلیارد تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .

تذکر مهم:  متقاضیان، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا پایان  وقت اداریتاریخ1401/05/30 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره تغذیه 33052297

روابط عمومی دانشگاه زنجان




مناقصه ایاب ذهاب کارکنان دانشگاه زنجان
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از صبح روز شنبه 15 مرداد تا روز چهارشنبه 19 مرداد 1401

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای (نوبت اول)

دانشگاه زنجان در نظر دارد ایاب ذهاب کارکنان دانشگاه زنجان برای سال 1402- 1401 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته امور حمل و نقل از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1401/05/15 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع):184

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک:2001003798000004

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت:مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح روز شنبه تاریخ1401/05/15 تا ساعت 18روز چهارشنبه تاریخ1401/05/19 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت:تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 1401/05/30

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها:ساعت 10روز دوشنبه تاریخ1401/05/31 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ1/000/000/000 ریال(یکصد میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .

تذکر مهم:مناقصه‌گر ،از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تاپایان وقت اداری مورخ 1401/05/30 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خدمات و پشتیبانی 33052352

روابط عمومی دانشگاه زنجان




آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای سرپرستی خوابگاه
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از روز شنبه 1مرداد تا روز چهارشنبه 5مرداد 1401

 

دانشگاه زنجان در نظر دارد امور سرپرستی و تنظیف خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه زنجان برای سال 1402- 1401 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته خدمات عمومی از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1401/05/01 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 183

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2001003798000002

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 روز شنبه  تاریخ 1401/05/01 تا ساعت 18 روز چهارشنبه تاریخ 1401/05/05 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز شنبه تاریخ 1401/05/29

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 12 روز یکشنبه تاریخ 1401/05/30 دفتر معاونت اداری- مالی

توجه:

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 6/000/000/000 ریال (ششصد میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .

تذکر مهم:  مناقصه‌گر ، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا پایان وقت اداری مورخ 1401/05/29 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خوابگاهها 33052704

روابط عمومی دانشگاه زنجان




فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای ایاب و ذهاب دانشجویی (نوبت اول)
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از روز شنبه 1مرداد تا روز چهارشنبه 5مرداد 1401

 

دانشگاه زنجان در نظر دارد ایاب و ذهاب دانشجویی دانشگاه زنجان برای سال 1402- 1401 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته امور حمل و نقل از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1401/05/01 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 182

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2001003798000003

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 روز شنبه  تاریخ1401/05/01 تا ساعت 18 روز چهارشنبه تاریخ 1401/05/05 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز شنبه تاریخ 1401/05/29

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 روز یکشنبه تاریخ 1401/05/30 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 2/500/000/000 ریال (دویست و پنجاه میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان.

تذکر مهم:  مناقصه‌گر ، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا پایان وقت اداری مورخ 1401/05/29 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خدمات و پشتیبانی 33052352

روابط عمومی دانشگاه زنجان




مناقصه امور خدماتی، پشتیبانی و نگهبانی دانشگاه زنجان
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه: از روز یکشنبه 5 تیرماه تا روز پنجشنبه 9تیرماه 1401

 

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

(نوبت اول)

دانشگاه زنجان در نظر دارد امور خدماتی، پشتیبانی  و نگهبانی دانشگاه زنجان برای سال 1402- 1401  را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته خدمات عمومی از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1401/04/05 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 181

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2001003798000001

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 1401/04/05 تا ساعت 18 عصر روز پنجشنبه تاریخ 1401/04/09 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز دوشنبه تاریخ 1401/04/20

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 صبح روز سه شنبه  تاریخ 1401/04/21 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 4/000/000/000 ریال ( چهار صد میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .

تذکر مهم:  مناقصه‌گران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را ( براساس آیین نامه مالی معاملاتی دانشگاه‌های منطقه زنجان) می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا پایان وقت اداری مورخ 1401/04/20 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خدمات و پشتیبانی 33052352

روابط عمومی دانشگاه زنجان




مزایده 3 دستگاه اتوبوس بیابانی دانشگاه زنجان
مهلت زمانی دریافت اسناد مزایده از سایت: از روز چهارشنبه 31 فروردین لغایت دوشنبه 5 اردیبهشت 1401

آگهی مزایده عمومی یک مرحله ای

(نوبت اول)

دانشگاه زنجان در نظر دارد 3 دستگاه اتوبوس بیابانی بنز مدلo500rs163-30دانشگاه زنجان را از طریق انجام مزایده عمومی به اشخاص حقوقی و حقیقی واجد شرایط طبق مجوز کمیسیون ماده 2 اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان به شماره 990114 به تاریخ1400/12/26،واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مزایده اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مزایده ، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مزایده ‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1401/02/01می‌باشد.

الف- شماره مزایده (مرجع):180

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک:1001003798000001

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مزایده از سایت:مزایده ‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح روزچهارشنبه تاریخ1401/01/31 تا ساعت 18 روز دوشنبه تاریخ 1401/02/05 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مزایده اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10صبح روز یکشنبه تاریخ 1401/02/18

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 صبح  روز دوشنبه تاریخ 1401/02/19 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مزایده:سپرده شرکت در مزایده شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد به مبلغ2/000/000/000 ریال (دویست میلیون تومان)برای هر دستگاه اتوبوسکه جمعاً6/000/000/000 ریال می‌باشد که واریزبه شماره حساب 4001086207379272 و به شماره شبای 9801000040011086207379272 irنزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان  و ارائه اصل فیش بانکی.

تذکر مهم:مزایده ‌گران،از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف،ب وج الزاما تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مزایده ‌گران به غیر از اقدام ازسامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 1401/02/18 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل نمایند.

 

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر: مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 و واحد نقلیه 33052237

روابط عمومی دانشگاه زنجان




مناقصه نگهداری، کاشت، توسعه، مرمت و بهسازی فضای سبز دانشگاه
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت از سه شنبه 24 اسفند 1400 تا پنجشنبه تا 11 فروردین 1401

 

آگهی مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای)

 (نوبت دوم)

دانشگاه زنجان در نظر دارد نگهداری، کاشت، توسعه، مرمت و بهسازی فضای سبز دانشگاه زنجان برای سال 1402- 1401  را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته نگهداری و خدمات فضای سبز از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1400/12/24 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 179

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک:  2000003798000018

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح روز  سه شنبه تاریخ 1400/12/24 تا ساعت 18 عصر روز پنجشنبه تاریخ 1401/01/11 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز  چهارشنبه تاریخ 1401/01/24

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 روز شنبه تاریخ 1401/01/27 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 1/500/000/000  ریال ( یکصد و پنجاه میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی به نام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .

تذکر مهم:  مناقصه گران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 14 یعد از ظهر تاریخ 1401/01/24 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

 

 

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر: مدیریت حقوقی و قراردادها، 33052826 و مسئول فضای سبز 33052731

روابط عمومی دانشگاه زنجان




مناقصه عمومی فضای سبز دانشگاه
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از چهار شنبه 13 بهمن تا یکشنبه 17 بهمن1400

آگهی مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای)

 (نوبت اول)

دانشگاه زنجان در نظر دارد نگهداری، کاشت، توسعه، مرمت و بهسازی فضای سبز دانشگاه زنجان برای سال 1401- 1400 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته نگهداری و خدمات فضای سبز از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1400.11.12 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 178

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک:  20000003798000017

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 روز  چهار شنبه تاریخ 1400.11.13 تا ساعت 18 روز یکشنبه تاریخ 1400.11.17 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز  شنبه تاریخ 1400.11.30

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 روز یک شنبه تاریخ 1400.12.01 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 1.500.000.000 ریال ( یکصد و پنجاه میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی به نام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .

تذکر مهم:  مناقصه گران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 1400.11.30 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

 

 

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر: مدیریت حقوقی و قراردادها، 33052826 و مسئول فضای سبز 33052731

                                                                           روابط عمومی دانشگاه زنجان




واگذاری مجموعه سوارکاری از طریق مزایده
متقاضیان موارد را از تاریخ 20 مهر لغایت 26 مهرماه 1400 به مدیریت حقوقی و قرارداهای دانشگاه زنجان ارسال نمایند

«اطلاعیه»

دانشگاه زنجان در نظر دارد مجموعه سوارکاری را از طریق مزایده به اشخاص  ( حقیقی و حقوقی ) واجد شرایط و با لحاظ شرایط ذیل به صورت اجاره واگذار نماید:

  1. رزومه و سوابق تحصیلی و کاری مرتبط
  2. داشتن امکانات لازم برای اداره مجموعه آموزشی سوارکاری از قبیل اسب و تجهیزات سوارکاری
  3. نداشتن سوء پیشینه و داشتن اشتهار اخلاقی و کاری
  4. پیشنهادات برای سرمایه گذاری و بهبودکیفیت مجموعه سوارکاری
  5. پیشنهادات جهت همکاری آموزشی، پژوهشی و رفاهی با دانشکده کشاورزی واداره رفاه دانشگاه

متقاضیان می‌بایست موارد مندرج در بندهای فوق الذکر را در پاکت (الف) و مبلغ پیشنهادی اجاره بهاء را در پاکت (ب) به صورت مجزا و ممهورشده از تاریخ 1400.7.20 لغایت 1400.7.26 به مدیریت حقوقی و قرارداهای دانشگاه زنجان ارسال نمایند.

(لازم به ذکر است در صورت نیاز به بازدید از محل و یا ارائه توضیحات تکمیلی با مدیریت مزرعه آموزشی با شماره داخلی 4387 و یا مدیریت حقوقی و قرارداد‌ها با شماره داخلی 2826 تماس حاصل فرمایید.)

 

 

 

 




مناقصه امور سرپرستی و تنظیف خوابگاه‌های دانشجویی
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز یکشنبه تاریخ 7 شهریور تا روز چهارشنبه تاریخ 10 شهریور1400

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

(نوبت دوم)

دانشگاه زنجان در نظر دارد امور سرپرستی و تنظیف خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه زنجان برای سال 1400 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته خدمات عمومی از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1400/06/07 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 175

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2000003798000012

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح  روز یکشنبه تاریخ 1400/06/07 تا ساعت 18 روز چهارشنبه  تاریخ 1400/06/10 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 1400/06/21

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 روز دوشنبه  تاریخ 1400/06/22 دفتر معاونت اداری- مالی

توجه:

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 2/000/000/000  ریال (دویست میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .

تذکر مهم:  مناقصه‌گر، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 1400/06/21  به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خوابگاهها 33052704

روابط عمومی دانشگاه زنجان




مناقصه پروژه توسعه شبکه گاز رسانی دانشگاه زنجان
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز یکشنبه تاریخ 7 شهریور تا روز چهارشنبه 10 شهریور1400

آگهی مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای)

(نوبت دوم)

دانشگاه زنجان در نظر دارد پروژه توسعه شبکه گاز رسانی دانشگاه زنجان برای سال  1400 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای مجوز و گواهی تائید صلاحیت در پایه 5 رشته تاسیسات و تجهیزات و یا رشته نفت و گاز با زیر رشته خطوط انتقال نفت و گاز  ) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1400/06/07 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 176

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2000003798000013

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح  روز یکشنبه تاریخ 1400/06/07 تا ساعت 18 روز چهارشنبه  تاریخ 1400/06/10 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 1400/06/21

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 11 روز دوشنبه  تاریخ 1400/06/22 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد به مبلغ 600/000/000 ریال (شصت میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان و ارائه اصل فیش بانکی.

تذکر مهم: مناقصه‌گر، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 1400/06/21  به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل نمایند.

 

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 دفتر طرحهای عمرانی، 33052550

 

روابط عمومی دانشگاه زنجان




مناقصه پروژه توسعه شبکه گاز رسانی دانشگاه
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز چهار شنبه تاریخ 13 مرداد تا روز یکشنبه تاریخ 17 مرداد 1400

 

آگهی مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای)

(نوبت اول)

دانشگاه زنجان در نظر دارد پروژه توسعه شبکه گاز رسانی دانشگاه زنجان برای سال  1400 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای مجوز و گواهی تائید صلاحیت در پایه 5 رشته تاسیسات و تجهیزات و یا رشته نفت و گاز با زیر رشته خطوط انتقال نفت و گاز  ) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1400/04/13 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 174

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2000003798000011

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح  روز چهار شنبه تاریخ 1400/05/13 تا ساعت 18 روز یکشنبه  تاریخ 1400/05/17 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز شنبه تاریخ 1400/05/30

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 روز یکشنبه تاریخ 1400/05/31 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد به مبلغ 600/000/000 ریال (شصت میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان و ارائه اصل فیش بانکی.

تذکر مهم: مناقصه‌گر، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 1400/05/30  به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 دفتر طرحهای عمرانی، 33052550

 

روابط عمومی دانشگاه زنجان




مناقصه امور سرپرستی و تنظیف خوابگاه‌های دانشجویی
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت ستاد: از روز سه شنبه تاریخ 5 مرداد 1400

 

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

(نوبت اول)

دانشگاه زنجان در نظر دارد امور سرپرستی و تنظیف خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه زنجان برای سال 1400 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته خدمات عمومی از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1400/05/05 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 172

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2000003798000009

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت ستاد: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 روز سه شنبه تاریخ 1400/05/05 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 روز یکشنبه تاریخ 1400/05/24

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 روز دوشنبه تاریخ 1400/05/25 دفتر معاونت اداری- مالی

توجه:

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 2/000/000/000  ریال (دویست میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .

تذکر مهم:  مناقصه‌گران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را ( براساس آیین نامه مالی معاملاتی دانشگاه‌های منطقه زنجان) می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 روز یکشنبه تاریخ 1400/05/24 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خوابگاهها 33052704

روابط عمومی دانشگاه زنجان




مناقصه طبخ و توزیع غذای دانشجویی
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت ستاد: از روز سه شنبه تاریخ 5 مرداد1400

 

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

(نوبت اول)

دانشگاه زنجان در نظر دارد طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه زنجان برای سال 1400 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته امور آشپزخانه و رستوران از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1400/05/05 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 173

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2000003798000010

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت ستاد: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 روز سه شنبه تاریخ 140/05/05 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 روز یکشنبه تاریخ 1400/05/24

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 11 روز دوشنبه تاریخ 1400/05/25 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 2/000/000/000 ریال (دویست میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .

تذکر مهم:  مناقصه گران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 1400/05/24 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره تغذیه 33052297

روابط عمومی دانشگاه زنجان




نوبت دوم مناقصه خدمات خودرویی دانشگاه
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه: از دوشنبه 7 تیرماه تا چهارشنبه 9 تیرماه 1400

 

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

(نوبت دوم)

دانشگاه زنجان در نظر دارد خدمات خودرویی دانشگاه زنجان برای سال 1401- 1400 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته امور حمل و نقل از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1400/04/07 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 171

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2000003798000007

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح روز دو شنبه تاریخ 1400/04/07 تا ساعت 18 عصر روز چهار شنبه تاریخ 1400/04/09 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 1400/04/20

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 11 صبح روز دو شنبه  تاریخ 1400/04/21 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 700/000/000 ریال ( هفتاد میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .

تذکر مهم:  مناقصه‌گران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را ( براساس آیین نامه مالی معاملاتی دانشگاه‌های منطقه زنجان) می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 ظهر تاریخ 1400/04/20 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

 

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خدمات و پشتیبانی 33052352

روابط عمومی دانشگاه زنجان