view:8130   Last Update: 2025-5-23

Publications in Journals

  نشریه علمی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
5.  Toktam Salari
The effect of social network marketing on online purchase intention: a model in the health market
social determinants of health Issue 8 (2022-09-28PP. 1-9 
  علمی-پژوهشی
Scopus
4.  Toktam Salari
Light at the End of a Very Dark Tunnel: An examination of the Survival and Recovery Strategies of Iranian tourist accommodation businesses during the Covid-19 Pandemic"
Tourism and Hospitality Research Issue  22  (2022-05-05PP. 1-16 
  سایر
با هیات تحریریه
3.  سعید فرهادی سوادرودباریجبار سیف پناهی شعبانیمصطفی جعفری تکتم سالاری
The role of demographic characteristics and digital literacy in the digital marketing of sports cafes and shops
فصلنامه مطالعات بازاریابی ورزشی شماره 1 (1401/02/15صفحات 30-57 
  علمی-پژوهشی
Scopus
2.  TOKTAM SALARIOmar Yousefihossein azimi
The Effect of Social Marketing Strategy on Urban Tourism Growth and Economic Development in Zanjan, Iran
Journal of Environmental Management and Tourism Issue 13 (2022-03-31PP. 438-444 
  علمی-پژوهشی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
1.  تکتم سالاریبابک قربانیمهدی کلاهی
Effective Factors on Pro-Environmental Consumers’ Behaviors: Case Study of En-vironmental NGOs at Mashhad, Iran
پژوهش های جامعه شناسی معاصر شماره 19 (1400/09/03صفحات 295-320 


Presentations in Seminars & Conferences


ملی معتبر 7. Atefeh salemiOmar YousefiTOKTAM SALARI
Customer Segmentation Based on Customer Longevity to Develop a Marketing Strategy
---- دانشگاه کردستان, کردستان, 2021-07-06 - 2021-07-07
ملی معتبر 6. Shahram SheybaniTOKTAM SALARI
Investigating the Effective Factors on Repurchasing Online Insurance
---- دانشگاه تهران و سازمان مدیریت صنعتی, تهران, 2019-10-09 - 2019-10-10
ملی معتبر 5. Behnaz AlamTOKTAM SALARI
Investigating Factors Affecting Internet Customer's Loyalty
---- دانشگاه تهران و سازمان مدیریت صنعتی, تهران, 2019-10-09 - 2019-10-10
بین‌المللی 4. Reza AbazariTOKTAM SALARI
Investigating the effect of individual characteristics and e-service factors on customer’s knowledge sharing in online purchases (case study: costumers of online services of a travel agency)
------ گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه کردستان, کردستان, 2019-10-02 - 2019-10-03
ملی معتبر 3. Somayeh reyvndiTOKTAM SALARI
The Effect of Brand Equity on Building Trust in Customers
- انجمن علمی بازاریابی ایران, تهران, 2019-07-05 - 2019-07-05
ملی معتبر 2. Simin fahmidehTOKTAM SALARI
Investigating the Effect of Knowledge Management Capabilities on Implementing E-Business
--- دانشگاه مازندران, بابلسر, 2019-04-28 - 2019-04-28
بین‌المللی 1. TOKTAM SALARISetareh ghandhariPouria naji ranjbar talabi
The Assessment of Knowledge Management Models; the Provision of a Suitable Model and Functional Solutions for Implementation in Civil Organizations
--- موسسه آموزش عالی خاوران- دانشگاه شهید رجایی - انجمن علوم و فنون دریایی, مشهد, 2018-12-14 - 2018-12-17