خانه  :: اساتید  :: اخبار

سومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر
امیرکبیر



سومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر روز دوشنبه ۱۷ بهمن 1401 به میزبانی اتاق بازرگانی استان البرز برگزار شد.

در این مراسم پایان‌نامه کارشناسی ارشد سرکار خانم "نگین قطب الدین"، دانش­آموخته شیمی پلیمر دانشگاه زنجان تحت راهنمایی سرکار خانم دکتر هدی نصیرا و آقای دکتر محمدرضا یافتیان و مشاوره سرکار خانم دکتر بتول عربسرخی در بخش علوم پایه سومین جشنواره ملی طرح‌ها، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی کاربردی کارفرمامحور امیرکبیر موفق به کسب مقام اول شد.

جشنواره ملی امیرکبیر که با همکاری جهاد دانشگاهی البرز، بنیاد نخبگان البرز و اتاق بازرگانی البرز به منظور حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های کاربردی کارفرمامحور بنیان گذاشته شده در سومین سال با مشارکت ۵۶ دانشگاه از جمله دانشگاه‌های شریف، علامه، تهران، الزهرا، علم و صنعت، خوارزمی، امیرکبیر، زنجان و ... و ۸۳ کارفرما برگزار شد.

این جشنواره با هدف جذب رساله‌های دکتری و پایان‌نامه‌های تحقیقات کاربردی و کارفرمایی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها، استادان و نخبگان علمی در محورهای علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و دامپزشکی، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، و هنر با شرکت بیش از ۳۵۰ پایان نامه و رساله از سراسر کشور برگزار و در پایان از ۱۰ برگزیده دارای پایان نامه و رساله کاربردی کارفرمامحور در این هفت گروه تقدیر شد.

موضوع پایان‌نامه سرکار خانم نگین قطب الدین "تهیه بطری­های پلی‌اتیلن ترفتالات مقاوم به پرتو فرابنفش (UV) حاوی نانو مواد جاذب   UV و بررسی کارآیی آن­ها"  که به سفارش شرکت فراورده های روغنی ایران-فریکو  بوده است.


ارسال شده در مورخه: 26-11-1401

آخرين اخبار با موضوع: معاونت پژوهشی

کسب رتبه ج

برای نشریه "زیست فناوری گیاهان دارویی" (27-12-1402)

   

فرصت مطالعاتی آقای دکتر فرجمند

بعنوان فرصت مطالعاتی برتر دانشگاه زنجان (21-12-1402)

   

تقدیر از اعضای هیات علمی برتر

در همکاری با جامعه و صنعت در دانشگاه زنجان (12-12-1402)

   

تقدیر از اساتید

دانشگاه زنجان (12-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت پژوهشی

محققان دانشگاه زنجان در بین دانشمندان