خانه  :: اساتید  :: اخبار

کارگاه نمایه سازی نشریات علمی دانشگاه زنجان
با حضور آقای دکتر مرتضی طاهری مشاور محترم نمایه سازی نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری



کارگاه نمایه سازی نشریات علمی با حضور آقای دکتر مرتضی طاهری مشاور محترم نمایه سازی نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۲ در محل سالن شهریاری دانشگاه زنجان برگزار شد.
مخاطبان این کارگاه سردبیران، مدیر مسئولان و دست اندرکاران نشریات علمی دانشگاه زنجان بودند. در این جلسه آقای دکتر جلال بازرگان ریاست محترم دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از حضور آقای دکتر طاهری در دانشگاه زنجان ابراز امیدواری کردند که با وجود چنین کارگاههایی بتوان گامهای موثری جهت ارتقاء هر چه بیشتر نشریات علمی برداشت. در ادامه آقای دکتر امید رحمانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه زنجان ضمن تشکر از حضور جناب آقای دکتر طاهری به معرفی نشریات دانشگاه زنجان پرداختند.

در این نشست، آقای دکتر طاهری ضمن بیان تاکید ویژه مقام محترم وزارت بر ضرورت ارتقا کیفیت نشریات دانشگاه زنجان،با اشاره به وجود نشریات معتبری مثل تاملات فلسفی و تاملات اخلاقی در دانشگاه زنجان و همچنین وجود پتانسیل های بالای علمی در این دانشگاه جهت پیشرفت و توسعه نشریات، به لزوم ارتقاء کمی و کیفی سایر نشریات نیز اشاره نمودند. در این کارگاه معیارهای مهم در معروفیت بین المللی و شاخص های کلیدی در رشد و ارتقاء کیفیت نشریات در سطح ملی و بین المللی ارائه شد.

ایشان با بررسی سامانه های نشریات دانشگاه زنجان، به بیان نقاط قوت و ضعف این نشریات پرداختند و راهنمایی های مفصلی جهت بالا بردن کیفیت و ارتقاء این نشریات انجام دادند.


ارسال شده در مورخه: 05-09-1402

آخرين اخبار با موضوع: معاونت پژوهشی

دفتر فناوری و ارتباط با جامعه دانشگاه زنجان برگزار می کند

کارگاه مهارت شغلی: چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم؟ (02-02-1403)

   

کسب رتبه ج

برای نشریه "زیست فناوری گیاهان دارویی" (27-12-1402)

   

فرصت مطالعاتی آقای دکتر فرجمند

بعنوان فرصت مطالعاتی برتر دانشگاه زنجان (21-12-1402)

   

تقدیر از اعضای هیات علمی برتر

در همکاری با جامعه و صنعت در دانشگاه زنجان (12-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت پژوهشی

محققان دانشگاه زنجان در بین دانشمندان