خانه :: اساتید :: اخبار
 Banner Slider Demo - Jssor Slider, Carousel, Slideshow with Javascript Source Code

--

--

--

--

آمار سايت

    بازديد امروز: 81
    بازديد ديروز: 100
    بازديد کل: 705711
 
 
بروزرسانی: 28-8-1402
گردش کار مشکلات اکانت اینترنت دانشجویان

معرفی:

بررسی و رفع مشکل اکانت اینترنت دانشجویان

 

گردش کار:

​​

پرسش های متداول:

روند دریافت اکانت دانشجویان نوورود چگونه است؟

در ابتدای هر ترم اکانت دانشجویان نوورود توسط واحد انفورماتیک دانشگاه تعریف شده و اطلاع رسانی های لازم انجام می گیرد.

رفع مشکلات مربوط به اکانت اینترنت دانشجویان تحصیلات تکمیلی در کدام واحد انجام می شود؟

دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت رفع مشکلات اکانت خود به واحد انفورماتیک دانشکده (خانم مهندس شکرائی) مراجعه نمایند.

رفع مشکلات مربوط به اکانت اینترنت دانشجویان کارشناسی در کدام واحد انجام می شود؟

دانشجویان کارشناسی(به استثنای دانشجویان کارشناسی کامپیوتر) جهت رفع مشکلات اکانت خود به سایت ساختمان معدن (خانم مهندس نجفی) مراجعه نمایند.

دانشجویان کارشناسی کامپیوتر جهت رفع مشکلات اکانت خود به سایت ساختمان برق و کامپیوتر (جناب آقای محمدی) مراجعه نمایند.

پس از اتمام سنوات و در صورت ادامه اشتغال به تحصیل امکان استفاده از اینترنت وجود دارد؟

بله در صورتی که سنوات شما به پایان رسیده ولی هنوز دانشجو هستید، باید از طریق اتوماسیون اداری، نامه ای از طرف مدیر گروهتان به رئیس انفورماتیک دانشگاه ارسال گردد تا اکانت شما تمدید گردد.

 

 

کارشناس مربوطه: خانم مهندس حمیده شکرائی- خانم مهندس الهام نجفی- جناب آقای باب الله محمدی