دکترا : دانشگاه علامه طباطبائي , جمهوری اسلامی ایران, مدیریت بازرگانی
عنوان رساله : الگویی برای تعامل میان ارتباطات، تعارض و فرهنگ سازمانی و رابطة آن با عملکرد
زمینه رساله : مدیریت رفتار سازمانی
کارشناسی ارشد : دانشگاه علامه طباطبائي , جمهوری اسلامی ایران, مدیریت بازرگانی - گرایش بازاریابی
عنوان پایان نامه : شناسایی مشكلات شركتهای صادراتی در بكارگيري تجارتالكترونيك
زمینه پایان نامه : مدیریت بازرگانی
استاد راهنما : دکتر عبدالحمید ابراهیمی
کارشناسی : دانشگاه یزد, جمهوری اسلامی ایران, مدیریت بازرگانی