AAAAAAAAAAAAAAA
Toggle navigation
معاونت اداری، مالی و توسعه منابع
معاونت اداری، مالی و توسعه منابع
English
وبگاه دانشگاه
پورتال خبری
سلام سلام سلام
جستجو
جستجو
دانشگاه زنجان
معاون اداری,مالی و توسعه منابع
زیرمجموعه های حوزه معاونت
Title
زیرمجموعه های حوزه معاونت
Column
- مدیریت طرحهای عمرانی
- مدیریت امور حقوقی و قراردادها
+
مدیریت اداری و پشتیبانی
- مدیر اداری و پشتیبانی
- اشخاص
+
واحدها
- اداره کارگزینی
- اتوماسیون اداری و دبیرخانه مرکزی
- کارپردازی کل
- انبار کل
- اداره امور عمومی و پشتیبانی
- انفورماتیک
- امور رفاهی کارکنان و هیأت علمی
+
مدیریت مالی
- مدیر مالی
- اشخاص
+
واحدها
- اداره رسیدگی به اسناد
- اداره اعتبارات (دریافت و پرداخت)
- واحد درآمد
- دبیرخانه مالی
- اداره اموال
آئین نامه ها و فرم ها
روال ارائه خدمات
اشخاص
فرآیندها
-
معاونت اداری، مالی و توسعه منابع
مدیریت امور حقوقی و قراردادها
فرآیند انعقاد قرارداد و مدارک مورد نیاز
نوع قرارداد و مدارک لازم جهت انعقاد قرارداد
مدیریت طرحهای عمرانی
فرآیند انجام امور اداره نظارت بر طرح های عمرانی
فرآیند تعمیر و نگهداری امور ساختمانی و تاسیساتی
اداره رفاه کارکنان و اعضای هیأت علمی
اداره اموال
صندوق وام کارکنان (معين)
بروزرسانی: 24-7-1402
فرآیند تعمیر و نگهداری امور ساختمانی و تاسیساتی
معرفی:
شرح خدمات
تهیه طرح جامع دانشگاه؛
تکمیل، تجهیز و توسعه پروژههای ساختمانی و تاسیساتی دانشگاه؛
بررسیهای کارشناسی و امکان سنجی فضاهای کالبدی دانشگاه؛
انتخاب مشاور و تعیین ناظرين پروژه ها و عقد قرارداد؛
برگزاری مناقصات تعیین پيمانکاران و عقد قراداد؛
هدایت و أخذ مشاور فنی از شورای عالی معماری و فنی جهت تصویب طرح های معماری و ابنیه های جدید؛
تصویب نهایی طرح مشاور؛
نظارت عالیه بر عملکرد مهندسان مشاور و پیمانکاران و ارزشیابی و بازرسی عملیات اجرایی و تحویل پروژه از مشاور و نظارت بر اجرای پروژهها و فعالیتهای عمرانی دانشگاه و ارائه راه حلهای لازم جهت پیشبرد و تسریع امور؛
تایید واگذاری پروژه بعهده کمیته امور عمرانی دانشگاه (متشکل از اداره کل طرح های عمرانی و پشتیبانی، مدیریت بودجه دانشگاه، مدیر کل امور مالی دانشگاه) است؛
تهیه ریز متره، بررسی صورت وضعيتهای موقت و قطعی وتعديلهای مربوطه؛
مطالعه اوليه و تهيه نقشه و مشخصات برخی از پروژه های عمرانی؛
نگهداری و ضبط نقشهها و مدارک فنی در بایگانی مدارک این دفتر؛
شرکت در جلسات شورای فنی استان و کميته برنامه ريزی وارائه گزارش عملکرد (جذب ريالی-پيشرفت فيزيکی پروژه ها) به رياست محترم دانشگاه
رسیدگی به مطالبات پیمانکاران و مهندسین مشاور از قبیل حق الزحمهها، صورت وضعیتها و...؛
تنظیم اسناد مالی پیمانکاران و مهندسان مشاور و شرکتها جهت آزاد نمودن سپردهها و ضمانت نامهها؛
شرکت در جلسات شورای فنی استان و کميته برنامه ريزی وارائه گزارش عملکرد (جذب ريالی-پيشرفت فيزيکی پروژه ها)؛
پیگیری امور مربوط به اخذ انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات پروژههای دانشگاهی؛
انجام امور مربوط به کارشناسی سیستم آبرسانی، آبیاری و تصفیه فاضلاب و مدیریت سبز؛
تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی مربوط به شناسنامه متراژ فضاها و اطلاعات مورد نیاز اولیه جهت مقاوم سازی لرزهای ساختمانهای دانشگاه به وسیله نرم افزارهای روز؛
مطالعات و پیشنهادهای فنی در رابطه با استفاده از فناوریهای نوین و کمک به جهت گیری سیستم های تاسیسات به سمت بهینه سازی مصرف انرژی؛
تهیه گزارش اقدامات مدیریت سبز؛
امورات دبیرخانه مدیریت سبز؛
برگزاری نمایشگاه های مدیریت سبز و حضور در جلسات مدیریت سبز؛
برگزاری همایشها و بینارهای تخصصی مدیریت سبز؛
برگزاری کارگاهها و دوره های آموزشی در حوزه مدیریت سبز
گردش کار:
پرسش های متداول:
--
پیوندهای مرتبط:
--
کارشناس مربوطه:
-