خانه :: اساتید :: اخبار
توسعه واحدهاي صنعتي و كشاورزي در استان زنجان در طي سالهاي اخير، اين استان را به يكي از قطبهاي توسعه كشاورزي كشور تبديل كرده است. وجود اين امر، مزيتهاي نسبي قابل توجهي را جهت ايجاد و توسعه صنايع كوچك و متوسط فناور در منطقه به وجود آورده است. دانشگاه زنجان با توجه به وجود ظرفيتهاي بالاي تحقيقاتي و فناوري به ويژه در صنايع فلزي و صنايع شيميايي در منطقه و تأثير مثبت آن بر توسعه اقتصادي استان و به منظور ايفاي نقش خود در حمايت از شركتهاي فناور نوپا اقدام به راه‌اندازي مركز رشد واحدهاي فناوري دانشگاه زنجان در سال 1382 تاسیس شده است. این مرکز رشد در تاریخ 20/10/82 پس از اخذ مجوز موافقت اصولی فعالیت خود را آغاز نمود.... ادامه

آمار سایت

بازديد امروز: 27
بازديد ديروز: 51
بازديد کل: 201731
رویداد پایانی مسابقه دانشجویی دلفین برگزار شد
مسابقه دانشجویی دلفین در راستای توسعه ارتباطات دانشگاه زنجان با صنایع، با ابتکار شرکت صنایع غذایی دلفین و مرکز



مسابقه دانشجویی دلفین در راستای توسعه ارتباطات دانشگاه زنجان با صنایع، با ابتکار شرکت صنایع غذایی دلفین و مرکز رشد و نوآوری دانشگاه زنجان و همکاری دفتر فناوری و ارتباط با جامعه و انجمن‌های علمی دانشجویی این دانشگاه، برنامه‌ریزی و اجرا گردید. رویداد پایانی این مسابقه دانشجویی روز دوشنبه 14 اسفندماه در محل مرکز نوآوری و فضای کار مشترک برگزار و برندگان مسابقه اعلام شدند.

در ابتدای مراسم، آقای دکتر صبا، مدیر مرکز رشد معرفی کوتاهی از امکانات و خدمات مرکز رشد و نوآوری برای دانشجویان ارائه نمودند و پس از آن آقای مهندس انگورانی، مدیرعامل شرکت صنایع غذایی دلفین ضمن ابراز خرسندی از استقبال خوب دانشجویان از مسابقه اظهار داشتند: این مسابقه آغاز ارتباط این شرکت با دانشجویان و اساتید دانشگاه زنجان می‌باشد و در نظر است در آینده تیم‌های خلاق و نوآور در راستای اهداف شرکت تشکیل شده و در مرکز رشد و نوآوری مورد حمایت قرار گیرند.

مسابقه دانشجویی دلفین در دو بخش محتوای متنی علمی و کلیپ‌‌های خلاقانه طراحی شده بود که در مجموع دو بخش 51 اثر برای مسابقه دریافت گردید. پس از انجام داوری‌ها در هر بخش رتبه‌های اول تا سوم انتخاب و جوایز خود را دریافت نمودند.

 

آثار برگزیده بخش محتوای متنی علمی:

رتبه اول:

آقایان محمدجواد رمضانی دانشجوی دکترای مهندسی مکانیک

و عبدالرضا طریقتی سرشکه دانشجوی دکترای شیمی کاربردی

رتبه دوم:

خانم زینب محمدی دانشجوی دکترای ژنتیک و به‌نژادی گیاهی

رتبه سوم:

خانم نرگس اصلانی دانشجوی کارشناسی‌ارشد مدیریت بازرگانی

 

آثار برگزیده بخش کلیپ‌های خلاقانه:

رتبه اول:

خانم فاطمه زمانی دانشجوی کارشناسی‌ارشد  مدیریت دولتی – رفتار سازمانی

و آقای سهیل شفیعی دانشجوی کارشناسی‌ارشد  مدیریت بازرگانی – استراتژیک

و خانم نازنین زهرا کاظمی کارشناسی روانشناسی

رتبه دوم:

آقای محمدجواد رمضانی دانشجوی دکترای مهندسی مکانیک

رتبه سوم:

خانم فاطمه بابایی دانشجوی کارشناسی مدیریت بازرگانی

 

برای مشاهده آلبوم تصاویر کلیک نمایید.


ارسال شده در مورخه: 15-12-1402