فرآیندها - معاونت پژوهش و فناوری

 
 
مدیریت امور فناوری و ارتباط با جامعه
 
آزمایشگاه مرکزی دانشگاه زنجان
 
مرکز فناوری اطلاعات
 
کتابخانه مرکزی
 
موزه تاریخ طبیعی
 
 
بروزرسانی: 22-7-1402
ایجاد اکانت اینترنت

معرفی:

شرایط عضویت:

حساب‌های کاربری برای افراد ذیل تعریف می‌شود:

  • اعضای هیات علمی
  • دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاه که در حال تحصیل می باشند
  • کارمندان دانشگاه
  • دانشجویان مهمان
  • استادان مدعو
  • به افراد دیگر در صورت درخواست واحدهای ذیربط و موافقت مرکز حساب کاربری موقت داده می شود.

گردش کار:


اکانتهای دانشجویان جدیدالورود در ابتدای هر نیمسال تحصیلی طبق فرمت ذیل توسط مرکز انفورماتیک ایجاد شده و به كارشناسان كامپيوتر دانشكده ها واگذار می گردد:
نام کاربری (username): شماره دانشجویی        رمز اولیه: شماره سریال شناسنامه
پس از آن، درصورت بروز مشکل در اتصال به شبکه و اینترنت دانشجويان بايستي به كارشناس كامپيوتر دانشكده مراجعه كرده و درخواست رفع مشکل نمایند.

اکانتهای كاركنان محترم و اعضاي محترم هيات علمي توسط مرکز انفورماتیک طبق فرمت ذیل ایجاد می گردد:
نام کاربری بصورت تر کیب نام خانوادگی و نام آنها با فرمت lastname.firstname و همچنین رمز مورد در خواست خودشان می باشد.

 

پرسش های متداول:

-اگر مشکل پسورد داشته باشیم چکار باید بکنیم؟

پاسخ: در صورت مشکل اتصال به اینترنت دانشجویان محترم با در دست داشتن کارت دانشجویی به کارشناس انفورماتیک دانشکده خود مراجعه نمایند.

- جهت استفاده از وایرلس به اکانت خاصی نیاز میباشد؟

پاسخ: کاربران گرامی جهت اتصال به سیستم وایرلس در دانشکده یا خوابگاه میتوانند پس از اتصال به یکی از اکسس پوینت های موجود از همان اکانت تعریف شده جهت اتصال به اینترنت استفاده نمایند.

کارشناس مربوطه: برجی

ارتباط با معاونت پژوهشی و فناوری

به منظور ارائه خدمات بهتر، هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را با ما در میان بگذارید